Hoofdstuk 73.

878 44 9
                                    

Ik word wakker geschud.

"B-brooklyn, we moeten naar het ziekenhuis," zegt Rob. Is Nash dood? Is hij weg? Is hij officieel uit mijn leven?

Ik ga dood, dood van de pijn.

"W-wat is er?" Stamel ik.

"Nash is uit zijn coma," zegt Rob zacht. Zo snel we kunnen rennen we naar de auto. Hij heeft het overleefd. Terwijl ik de volle vertrouwen had dat hij het niet zou overleven, heeft hij het overleefd. Ik kan niet vertellen hoe blij ik eigenlijk wel niet ben. Hoe opgelucht.

-

"Hier is het dan," Rob en ik staan voor de deur.

"Ga maar, ik wacht hier," glimlacht hij en hij gaat op een stoel zitten. Ik knik liefjes en klop op de deur terwijl ik hem open. Iedereen staat er, zijn vrienden en zijn familie. Ze kijken me aan.

"Kom, laat ze even alleen," zegt zijn moeder met een glimlach en ze knipoogt naar me. Iedereen verlaat de kamer. Daar sta ik dan oog in oog met Nash. Een traan verlaat mijn oog.

"Kom hier," zegt hij zacht en hij strekt zijn armen uit. Ik loop naar hem toe en in plaats van dat ik hem een knuffel geef kom ik op zijn bed zitten. Hij kijkt me verbaasd aan. Ik plaats mijn lippen op de zijne. Zodra ik me terugtrek zie ik na een lange tijd een glimlach op zijn gezicht en ik glimlach terug.

"Nash, i-ik hou zovee-" hij kapt me af door me zachtjes weer te zoenen. Het is een intieme zachte zoen. Niet wild, begrijpelijk want hij is net pas uit zijn coma wakker geworden.

"Ik hou ook van jou Brooklyn," zegt hij en hij trekt me heel voorzichtig tegen zich aan. Ik pak zijn hand. Aan de onderkant van zijn arm zit zo een buisje.

"Nash, ik wil je wat beloven," zeg ik zacht en ik kan niet stoppen met mijn tranen laten gaan. Hij knikt zachtjes en hij kijkt me aan.

"Zeg het maar," glimlacht hij. Zijn stem, die heb ik nog nooit zo erg gemist.

"We zullen altijd een toekomst met elkaar hebben," antwoord ik zachtjes

"Ja?" Vraagt hij nerveus en ik knik vastbesloten.

"Voor altijd," zweer ik.

"Ik wil je niet kwijt. Ik wil elk moment van de dag bij je zijn-"

"Je stond op een autoweg voor me," antwoord hij zacht en ik kijk hem verbaasd aan. Hoe weet hij dat?

"Ze hebben me alles verteld," antwoord hij erna.

"Ik wil geen toekomst zonder je."

Hoe kan het leven zo raar zijn. Het kan van slecht naar goed overgaan in één seconde. Hoe kan het dat mensen zo belangrijk in je leven kunnen zijn dat je ze niet kan loslaten. In welke manier dan ook. Is het omdat je diegene niet wilt kwijtraken, jaloezie? Ben je bang dat je je kut gaat voelen als je het gevoel hebt dat je hem moet loslaten?

Niemand heeft je garantie gegeven of je een zekere toekomst met jou crush zou hebben. Soms, is het het beste om iemand los te laten. Hoe moeilijk het ook is, deze dingen zijn waarschijnlijk het beste voor je dan iemand opnieuw een kans te geven terwijl diegene steeds de kans weer verpest.

Alleen wat nou, wat als die persoon je heeft laten zien dat hij kan veranderen. Ik ben een persoon die snel dingen vergeeft, puur omdat ik niet zonder diegene kan. Ook al heeft iemand me zulke erge dingen aangedaan, ik ben een persoon die iemand duizenden kansen geeft, maar ik ben ook een persoon die snel opgeeft. Als ik iemand duizenden kansen heb gegeven komt er voor mij een moment dat ik weet dat ik hem moet loslaten, want anders. Anders ga ik erdoor mezelf onder lijden. Ik heb twee keuzes:

1. Ik stop de relatie en probeer me erover heen te zetten hoe moeilijk het is. Terwijl ik weet dat ik hem ga missen en ik het niet normaal kut ga vinden om hem later te zien met het ene meisje waarmee hij close deed.

Of

2. Ik ga door en ik kwel mezelf alleen maar.

Ik koos voor optie 3. Ik gaf hem een nieuwe kans en liet hem veranderen, want als hij niet veranderde was het een relatie waar het alleen om hem draaide. Waar het alleen draaide om wat hij leuk vind. Hoeveel kansen ik hem had gegeven ik was in staat om te proberen het verleden achter me te laten. Al wist ik dat ik hem nooit meer zal vertrouwen zoals eerst. Ik wist dat het nooit meer hetzelfde zou zijn zoals eerst. En ik wist dat mijn gevoelens voor hem anders zouden zijn dan eerst.

Oke ik wil ff mededelen dat nu Hayes heel veel in het verhaal gaat komen, okay bye love u guys :)

VOLTOOID Vine queen two.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu