Hoofdstuk 74.

960 43 4
                                    

Hai guys!
Vandaag is het de verjaardag van mijn beste vriendinnetje ❤️. Zij speelt in mijn boek Jade, dus dit hoofdstuk is speciaal voor BlondHair_BlueEyes . Ben zo lief en feliciteer haar. Love you Melliebear ❤️.

-

Voluit twee weken waren voorbij en al een paar dagen was Nash terug. Hij moest rustig aandoen dus verzorgde ik hem. Het was 8 augustus. En dat betekende één ding. Morgen is Jade jarig. De dag waarop zij maar ook ik zich hadden verheugd. Ik keek op de klok.

6 uur s'ochtends.

Hoe graag ik eigenlijk ook wel niet wilde doorslapen op één of andere manier lukte het me niet. Ik was klaarwakker en ik stond met mijn open wijd naar het plafond te staren. Het witte plafond met gele stippen.

Oké misschien ging dat te ver, want ik zou nooit een huis nemen met een plafond die wit is en gele stippen heeft. Mijn plafond is gewoon wit.

Ik weet niet wat ik precies allemaal zit te denken. Het enige wat ik weet is dat het lijkt alsof mijn gedachte en ik tegen elkaar praten. Ik voel een arm zich straks om me heen trekken en voorzichtig kijk ik naast me; Nash. Langzaam ga ik dichter tegen hem aan liggen zodat mijn hoofd tegen zijn borst zit.

"Nash?" Vraag ik zacht, puur om te kijken of hij wakker is.

"Ja babe?" Zegt hij vermoeid. Dat snap ik wel, waarschijnlijk heb ik hem wakker gemaakt omdat ik de hele tijd probeerde goed te liggen. Nash en ik vallen altijd dicht tegen elkaar, met armen om elkaar heen in slaap. En als we wakker worden liggen we most of the time tien meter van elkaar af, om het op een overdreven manier te zeggen.

"Ik hou van je," is het enige wat mijn mond verlaat.

"Ik ook van jou."

Er waren twee uren voorbij en Nash stond onder de douche dus had ik besloten om een ontbijtje voor ons beide te maken. Ik was zeker geen keukenheldin, maar ontbijtjes maken kon ik zeker wel. Nash is altijd van ons twee wel de handige geweest terwijl ikzelf niet normaal onhandig kan zijn. Hij en ik hadden besloten om het verleden achter ons te laten en daar was ik blij mee. Al gaat het allemaal een beetje stroef. Ik doe mijn best om het te vergeten. Het enige waar ik nu nog oplet is het heden en toekomst van ons.

"Goodmorning babe," zegt Nash als hij in zijn badjas het keukeneiland binnenkomt.

"Goodmorning," zeg ik en ik geef hem een kus terwijl hij aan het aanrecht gaat zitten. Dat ken je wel toch? Stoelen die aan het keukeneiland zitten. Dat is de plek waar Nash en ik most of the time ontbijten. Lunchen doen we op de bank en avondeten gewoon aan tafel. Ik schep twee borden op en zet er eentje voor Nash zijn neus en de ander zet ik op de plek naast hem. Terwijl ik naast hem ga zitten.

"De plannen voor vandaag?" Vraagt Nash. Goedzo, hij is gelukkig niet vergeten dat we vandaag veel te doen hebben. We hebben een verrassingsfeestje voor Jade. Ze zei dat ze het liefst alleen gewoon bezoek had, maar kom op. Ik ken Jade. Ik weet hoe ze is. En feestjes zijn echt haar ding. Als ze naar een feestje kan dan. Het liefste is ze bij Chloe en Cameron.

"De locatie versieren," zeg ik. We hadden alles al goed geregeld met Cameron.

-

Het was een dag later en ik deed nog het laatste puntje op de 'i'. De taart? Check! Drank? Check! Veel voedsel? Check! Goodiebags? Check!

Alles was goed en iedereen op Jade na stond in de zaal. Al haar vrienden waren er en haar nichten en neven. Zelfs Niall was er met de One Direction squad. Al wist ik niet of het een goed idee zou zijn.

"Dioni!" Riep ik zodra ik ze zag aanlopen. Dioni en ik praten veel, op WhatsApp. Vaak praten we over de tour die over twee weken begint. Hij en ik zijn gewoon beste vrienden en dat weet Nash. Nash en ik hebben zo'n beetje de zelfde vrienden wat ik persoonlijk fijn vindt.

"Hey," glimlacht hij.

"Alle-"

"Brook, het is tijd om Jade op te halen," onderbreekt Cameron ons. Ik knik en hap even naar adem. Dit moet perfect zijn.

-

"Hier gaan we koffie drinken," zeg ik na een tijdje als we op de locatie aankomen. Van buiten lijkt het op een koffieding, maar van binnen oef.

"Lekker," zegt ze met een grote glimlach. We stappen uit mijn auto en lopen dan naar binnen.

"VERASSING!" Iedereen staat er en haar mond valt open. Ze kan niet onderdrukken hoe blij ze is.

VOLTOOID Vine queen two.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu