Hoofdstuk 78.

832 44 6
                                    

POV HAILEY.

Flashback.

Nee, nee dit kan niet waar zijn. Het kan niet. Opnieuw en opnieuw kijk ik naar de test. Mijn ogen zijn minuten lang op het testje wat ik met mijn handen vasthoud.

"Hailey?" Hoor ik Hayes zijn verwarde stem. Zijn stem trilt, hij en ik waren de enigste die dit wisten. Langzaam loop ik naar de deur en doe hem langzaam van het slot af.

"W-wat is er?" Stamelt hij ongerust en hij neemt de test af van mijn handen af. Elk beweging volg ik. Zijn mond valt open.

"Nee, nee. Je bent het niet! Dit kan niet," zegt Hayes. Het enige wat ik kan doen is voor me uit staren. Hij kijkt me bezorgd aan terwijl hij de test weggooit en hij slaat zijn armen om me heen. Een traan verlaat mijn wang. Hoe kon ik zo dom zijn?

"Hailey geloof me, je bent niet zwanger!" Roept hij gefrustreerd en hij gaat met zijn handen door zijn haar en loopt steeds heen en weer.

"Zie die verdomme test! Twee verdomme streepjes!" Roep ik. Ik kan dit niet tegen mijn ouders vertellen. Ik kan geen kind opvoeden. Ik gun mijn kind geen leven die ik ook heb gehad. Twee ouders die niks weten over kinderen.

Heden.

"I-ik ben bang," zeg ik zacht als ik de drie aankijk. Ik wil niet weer twee streepjes zien.

"Je kunt het Hailey," glimlacht Brooklyn. Hayes loopt op me af en slaat zijn armen om me heen. Hij plant een kus op mijn voorhoofd. Ik kijk voorzichtig naar de test. Ik loop de badkamer in.

Ik had ongelijk. Ik had al die tijd ongelijk, ik loop de badkamer uit en mijn mond staat wijd open. Iedereen kijkt me nieuwsgierig aan.

"En?"

"I-ik ben niet zwanger," zeg ik overweldigend.

Two days later.

Dit was de echo. Dit bepaalde alles,, het waren twee dagen van onzekerheid of ik nou niet wist of ik onzeker moest zijn of niet.

"Nee, je bent niet zwanger. De sympthonen die je kreeg kwam omdat je dacht dat je het was. Als je het veilig deed en er is niks maar ook niks verkeerds gebeurd kan je niet zwanger worden. Ik denk dat je gewoon heel erg bang bent om het te worden, mijn tip is dan toch echt het gewoon niet doen. Als je er niet klaar voor bent moet je het niet doen," zegt Cynthia, de naam die ik lees van haar naamkaartje. Mijn hand gaat naar mijn mond en ik kan mijn enthousiasme zowat niet onderdrukken terwijl ik Hayes knuffel.

"Ik hou zoveel van je," zegt hij zacht.

POV BROOKLYN

"Dus, aangezien we vandaag een goede dag hebben. Wat willen jullie eten?" Vraag ik. Ik kijk de drie aan. We zouden uiteten gaan en aangezien er in LA voor plekjes zijn om te eten, moeten we besluiten waar we willen eten.

"Grieks," zegt Hailey en iedereen stemt in.

"Dat betekend klaarmaken," zeg ik en iedereen loopt weg. Ik loop de slaapkamer in en zie Nash verward op bed zitten.

"Wat is er?" Vraag ik met een glimlach.

"L-luke heeft een foto van jullie gepost van vroeger," mompelt hij. Ik zie aan zijn gezicht dat het zijn hart breekt. Ik ga naast hem zitten en pak zijn telefoon.

Fuck

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Fuck. Dit was een foto van toen hij en ik een video hadden gemaakt op YouTube. Die video heb ik allang verwijderd, sinds het uit is dan. En dat is lang geleden. Ik weet niet wat ik moet denken. Moet ik het lief vinden? Ik weet dat Luke na alles nog steeds wat voor me voelt. Wat als hij niet was vreemdgegaan? Zou ik dan nog bij Luke zijn? Waarschijnlijk niet want ik zou dan meedoen aan de show en Nash leuk vinden. Ik dacht altijd dat Luke mijn eerste liefde was, dat ik echt echt verliefd was, maar toen werd ik op Nash. Deze gevoelens waren tienduizend keer groter. Ik zag een toekomst iets wat ik niet deed met Luke. Ik dwong mezelf om het te doen alleen er was nooit echt een moment dat ik dacht dat Luke en ik ooit voor eeuwig bij elkaar zouden zijn. Nash heb ik na alles nog vergeven omdat ik van hem houdt, zielsveel. Luke wilde ik geen kans meer geven, omdat ik wist dat het ook beter voor ons twee was.

"Excuseer me," zeg ik en ik loop naar de badkamer terwijl ik mijn mobiel grijp.

"Hallo met Luke?" Hoor ik zacht en ik zet mijn mobiel tegen mijn oor aan.

"Waarom heb je die foto erop gezet?"

"Sorry maar met wie spree-"

"Luke, je weet wie ik ben. Waarom heb je die foto erop gezet?"

"Je ziet je hoofd niet eens, wat boeit het?"

"Wat het boeit? Fucking Luke, iedereen weet dat ik het ben. Die video stond op mijn YouTube kanaal. Je hebt er een screenshot van gemaakt!" Boos, zo kom ik over ja. En dat is ook mijn bedoeling. Terwijl ik het niet eens echt ben.

"Omdat ik van je hou."

Ik hang op. Een zucht verlaat mijn mond en ik kijk naar mezelf in de spiegel. Bad hair day. Ik scrol door mijn galerij en post een selfie van Nash en mij:

"Nice to know that a ex has posted a photo of us, when we were younger. To show the people he loves me. But how can he love me if he said a month ago in a interview where he was doing 'kiss, friendzone and marry' that he would friendzoned me? Well guys, I'm not trynna to be harsh but the guy on this photo right here is litterly my life. Everytime I look at him the only thing I can see is my future. A future with him. We have gone through many ups and unfortunatly downs. If I could tell how much I love him, I would. But the only problem is that I can't. Thank you my love! @nashgrier"

VOLTOOID Vine queen two.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu