Hoofdstuk 80.

774 40 3
                                    

"Zij en ik hadden echte problemen, maar ik kon niet uitleggen hoeveel ik van haar hield. Hoeveel ik altijd van haar zou blijven houden. Haar bruine ogen hoe ze me aankeken als ze verdrietig was, ik kon mezelf dan wel slaan. Ik wist na alles dat ze van me hield en altijd zal blijven doen," lees ik voor. Ik kijk Nash met een glimlach aan. Zijn boek was nog niet af, maar tot hoe ver ik het kon lezen. Hij plant een kus op mijn voorhoofd.

"Julia, haar naam bleef elke seconde van de dag in mijn hoofd hangen. Voor haar zou ik mijn leven eindigen. Zij was de vrouw met wie ik een toekomst wilde. En ik beloofde mezelf dat ik ervoor zou vechten. Ik zou vechten voor een toekomst met haar," lees ik in mijn hoofd.

"Ik hou van je," verlaten zijn zachte woorden zijn roze kleine lippen.

"Ik ook van jou," ik glimlachte. Ik was blij dat hij een toekomst in ons ziet. Hij ziet een gezinnetje met mij. Tot de dood ons scheidt.

"Dankje," glimlacht hij.

"Voor wat?"

"Voor mijn leven perfect maken. Brooklyn, jij bent het. Jij bent degene die mijn leven perfect maakt. Jij bent de enige persoon tegen wie ik kan zeggen dat ik van haar hou. Ik hou zo veel van je."

Ik verstrengel mijn vingers in de zijne. Ik wil dat het altijd zo kon zijn. Hij heeft spijt van alle fouten die hij heeft gemaakt.

"Ik vergeef je alles. Alles wat je fout hebt gedaan," ik sla mijn armen om hem heen. Het geluid van zij hartslag dat sneller en sneller gaat maakt me blij. Het geeft me een prettig gevoel. Hij is verliefd op me. En ik op hem.

Meer dan ook maar iets in deze wereld.

"Laten we de serie kijken, van hoe alles begon," zegt hij. Ik knik en ik voel zijn glimlach tegen me voorhoofd aan.

VOLTOOID Vine queen two.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu