Jajajaj mensen dit is een special! En een lange ook nog :). Ik mis een beetje Vine Queen dus bij 10 reacties ga ik misschien een Vine queen Three maken!
POV BROOKLYN
"Hey! Doe rustig," Nash houdt zijn hand op mijn linkerbeen en ik glimlach. Mijn hand glipt naar die van hem.
"China is zo mooi," antwoord ik en ik kijk uit het raam. Ik weet dat we nu worden gefilmd. Je vraagt je waarschijnlijk af. De afgelopen maanden dat jij ons levensverhaal niet heb kunnen lezen hebben wij twee adoptiekinderen uitgezocht. We zouden er eerst maar één adopteren, maar we besloten voor twee. Een jongetje van twee genaamd Parker en een meisje die pas drie maanden oud is dus nog geen naam heeft gekregen. Na ze al een paar keer te hebben gezien wisten we zeker dat we hun wilden. We hebben een crew meegenomen om dit te laten filmen voor ons YouTube kanaal. Over een uur zaten ze mee in de taxi.
"Hoelang moeten we nog?" Vraagt Nash aan de chauffeur.
"Een kwartier," verteld hij.
"Dus we weten zeker dat de naam Alexandra word?" Vraagt Nash. Ik knik.
"Ik vind het echt een mooie naam," ik glimlach. "Ik ook." Hij plant een kus op mijn wang. Hoe nerveuzer ik werd hoe langer de tijd leek te duren. Hoe meer ik er zin in had hoe meer zenuwen ik kreeg. Mijn maag rommelde. Het voelde goed, Nash wilde al zo graag een kind adopteren en dit was het moment dat we het zouden doen. Ik haal diep adem als ik het gebouw zie. We stappen de taxi uit en ik schrik van al de paparazzi. Ik pak de zonnebril van Nash uit mijn handtas en geef hem aan. Terwijl ik de mijne zelf aandoe. We kijken naar beneden en lopen door de paparazzi heen tot we in het gebouw zijn. We worden weer vriendelijk begroet en we lopen naar boven.
JE LEEST
VOLTOOID Vine queen two.
FanfictionDit is deel 2 van Vine Queen. Het is beter om Vine Queen zelfs te lezen maar niks hoeft persé. "Wanneer Nash? Wanneer stoppen we ermee? Wanneer komt er een tijd dat we toegeven dat we elkaar zat zijn," mijn handen gaan door mijn haar. Wetend dat wat...