- Ki házasodik? - kérdezte szórakozottan. - Tán nem kaptál valami Asgardi pasast magadnak? Ugye Heimdall az? - vigyorgott.
- Úristen, honnan tudtad? - színleltem drámaian. - Szerelem volt első látásra!
- Tudtam! - kiáltott fel. - Végre annak a vén fószernak is jutott valaki. - jegyezte meg.
- "Valaki". - morogtam.
- Bár nem gondoltam volna, hogy egy midgardit választ. - húzta tovább az agyamat.
- Te aztán egy hatalmas pöcsfej vagy, most komolyan.
- Huh, de csípős a nyelved! - vigyorgott. - Na de mondd, ki olyan gyökér itt, hogy összeházasodjon?
- Jane. Meg a bátyád.
Lokinak az arcára fagyott a mosoly.
Egy pár pillanatig mintha elszálltak volna a gondolatai jó messzire.
- Ez komoly? - kérdezte, amikor már majdnem megszólítotam.
- Eskü! - tettem a kezem a szívemre.
- És Odin mit szól hozzá?
- Az elején nem volt túl lelkes, de úgy tűnik, mégis áldását adta.
Felhorkant.
- Érdekes. És engem meg sem hívtak! Alávaló kis...
- Cssst! Ne beszélj csúnyán! - nevettem el magam. - Azt csak nekem szabad. Ha nem lettél volna rossz kisfiú, akkor most jöhetnél az esküvőre és káromkodhatnál is.
- Rossz kisfiú? - nevetett fel. - Talán tény, hogy az voltam. De épp ezért kellene káromkodnom is, nem? A rosszak mindig ezt teszik.
- Tudod min gondolkodom? - eresztettem el a fülem mellett a megjegyzését.
- Na min?
- Ha máskor ide jövök, hozok egy széket magammal.
- Mert elájulsz a karizmatikusságomtól és nem akarsz a padlóra esni? - simított végig a haján.
- Miről beszélsz? Nem csalom meg Heimdallt!
Erre nevetni kezdek.
- Őrült egy midgardi vagy.
- Őrült? - kérdeztem, majd leültem a földre.
- Bizony, az. - ült le ő is az üvegfal mögött.
- Miért? Csak mert gumicukorautomatát szeretnék a kastélyba?
- Hogy mit szeretnél? - nevette el magát. - Amúgy nem tudom. - rázta meg a fejét. - De az összes midgardival összeviszonyítva akit eddig ismerek, te valamilyen módon más vagy.
- Igen? Milyen? - húztam ki magam.
- Őrült. Lazább... fura?
- Fura. Tehát fura vagyok?
- Khm... gumicukorautomata, khm.
- Hé! Azt bizalmasan mondtam el neked! - duzzogtam.
Szórakozottan megrázta a fejét.
- Amúgy nem ezért.
- Hát akkor? - emeltem fel a szemöldökömet.
- Először is: kopogás nélkül csak úgy rátörsz az emberre és ez már harmadjára történt meg. Mi lett volna ha épp a dolgomat végzem és akkor lépsz be?
Elnevettem magam.
- Jogos. - bólintottam.
- Másodszor meg: egy rendőr vagy, aki épp a galaxis egyik legnagyobb bűnözőjével beszélget fesztelenül és viccelődik vele, teljes mértékben magasról téve arra, hogy valójában mekkora veszélyben lenne ha nem lenne ez az üvegketrec ami meggátolja.
YOU ARE READING
My Villain {Loki ff -hun}
ФанфикAlexis Foster soha nem gondolta volna, hogy egyszer kijuthat a galaxisba, ráadásul egy teljesen idegen bolygóra. Ám amikor ez nővére, Jane kérésére megtörténik és a lány Asgardba kerül, megismerkedik az éppen büntetését letöltő, cellában raboskodó L...