Why?

3.8K 332 112
                                    

Loki arca rohamosan közelített az enyém felé, én pedig még levegőt sem mertem venni. Nem tudtam gondolkodni ép ésszel, csak arra vártam, hogy megtörténjen, hogy Loki ajkai végre...

De a Loki ajkairól való ábrándozásom azonnal megszűnt abban a pillanatban, ahogyan egy erős csapódást hallottam meg.

És akkor felébredtem.

Egyedül feküdtem a kanapén és értetlenül emeltem fel a fejemet. Volt rajtam egy takaró is, majd meghallottam magam mögött Loki hangját.

- Jó reggelt! Hogy aludtál?

Kérdő tekintettel fordultam hozzá hátra. Úgy tűnt, az erős csalódás az ő műve volt, valamit épp a konyhába művészkedett.

- Mi a... ? - kérdeztem fennhangon. - Mikor aludtam el?

Loki felnézett rám.

- Amint hazaértünk szinte. A feketerigós tetoválás magyarázata után - tájékoztatott. - De most jó lenne ha kisegítenél, én megpróbáltam reggelit készíteni, de azt hiszem valamit elrontottam...

Felsóhajtottam.

- Mit csináltál már megint te istenbarma? - dobtam le magamról a takarót, majd szaladtam oda hozzá.

Vicces volt, ugyanis Loki a tabletemet használva próbálta megtanulni, hogyan kell bekapcsolni a kenyérpirítót, amit amikor én megláttam, nevetésben törtem ki. El is szállt minden tervem arra nézve, hogy elküldjem a fenébe, pedig sikerült eltörnie a kenyérpirítót, ugyanis ez volt az a tárgy, ami a csattanást okozta.

- Klassz, vehetek újat - sóhajtottam, majd összeszedtem azt a néhány darabkáját, ami szétment. - Egyébként be kellett volna tenned a kenyeret, aztán lenyomni ezt a gombot itt és ha kész lett volna, kiugrik magától - magyaráztam.

Loki méregetni kezdett engem.

- Mi az? - kérdeztem értetlenül. - Mondjam el még egyszer?

Letette a kezében lévő tányért, majd odasétált hozzám, kivette a kezemből a törött kenyérpirítót, majd egyik kezével a kezemet fogta meg, másikat pedig a homlokomra helyezte.

- Tűzforró vagy - suttogta gondterhelten. - Feküdj vissza!

Megdöbbenésemben csak pislogni tudtam, majd én is a homlokomhoz emeltem a kezemet.

Igaza volt. Olyan forró voltam, hogy még rendesen égette az ujjamat ahogyan megérintettem a homlokomat.

- Én meg sem éreztem - mondtam döbbenten. - De te honnan...?

Loki visszakísért a kanapéhoz, majd leültetett rá. Mélyen a szemeimbe nézett és komoly hangon megkérdezte:

- Mit álmodtál?

Egyszeriben pír öntötte el az arcomat.

- S-semmit - tiltakoztam, mire egy fintort vágott.

- Tudom, hogy álmodtál valamit, Lexie. Ne kertelj, mi volt az?

A szívem erősebben kezdett el verni. Loki hangja különösen furcsa volt.

Félénken megráztam a fejemet.

Kizárt, hogy elmondjam neki mit álmodtam.

- Odin szerelmére Lexie! - kiáltotta, mire összerezzentem. - A fenébe is, ez... ez most fontos. Bármi is volt az, elmondhatod. Megint meghaltam? Vagy ezúttal te haltál meg? Kirobbant a háború?

Egy hatalmasat nyeltem. Ez az amire gondolok? Már megint kezdődik?

- Köze van a próféciához? - böktem ki a nyelvem hegyén lévő kérdést.

My Villain {Loki ff -hun}Where stories live. Discover now