The Big Day - Crossover episode

4.9K 349 130
                                    

Anya nagy buzgósággal rendezgette Jane haját, miközben könnyeivel küszködött, s elmesélte, milyen volt kislány korában. Ezerszer hallottuk már a mesét, anya mégis úgy gondolta, most is hallanunk kell.

Nem hibáztatom. Jane valóban tündéri kislány volt és sok jót lehetett mesélni róla - ellentétben velem. Az egész életét a tanulásnak szentelte, s egy okos, talpraesett, gyönyörű nő lett belőle. Ő tehát hölgyeim és uraim: a legnagyobb példaképem.

- És emlékszem amikor megvédted azt a kisfiút a parkban, akit Alexis sípcsonton rúgott... - törölte le a könnycseppet az arcáról. - Be volt fonva a hajad kétoldalt és olyan szépen beszéltél a húgoddal. Leszidtad, de nem voltál ideges. A lehető legszebben mondtad el neki, hogy miért nem tehet ilyesmit.

- Kár hogy ez nem jött össze! - kuncogott Jane. - Csak még inkább növelte a verekedési vágyát.

Kiötlöttem neki a nyelvemet, mire ő is.

Elnevettem magam.

- És, készen vagyunk! - nézte meg messzebbről az alkotást anya. - Szívem, egy igazi hercegnő vagy! - jelentette ki nagy büszkén.

- Köszönöm, anya! - mosolyodott el Jane.

Anya nemsokára elvonult, hogy megkeresse apát akinek majd az oltár elé kell vezetnie a menyasszonyt, így magamra maradtam Janey-vel.

Ő még mindig a tükörben csodálta magát, amikor oda léptem hozzá.

- Na nézzenek oda! - álltam a tükörhöz én is, a háta mögé. - Na ki a legszebb e vidéken?

Jane elnevette magát, majd felém fordult. Mindig imádta a Hófehérkét.

- Lexie... - vett egy mély levegőt - ... férjhez megyek! - mosolyodott el.

- Igen, végre felfogtad! - nevettem el magam. - Ne izgulj! Ne görcsölj! Ne ess el a szőnyegben! Az esküvőd tökéletes lesz, ígérem. Ahogyan az életed is ezek után.

- Az életünk. - javított ki Jane, majd a tükörhöz fordult és a hasára tette a kezét.

 - javított ki Jane, majd a tükörhöz fordult és a hasára tette a kezét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Még mindig alig merem elhinni... - suttogta.

Elmosolyodtam.

- Hát még én! Hiszen a múltkor csak vicceltem, erre kiderül, hogy igaz volt. Mi lesz a neve? - kérdeztem. - Mármint, a nemét még nem tudjuk, de nem gondolkodtál rajta?

- De igen, van ötletem. - jelentette ki, majd felém fordult. - De előbb Thornak is szólnom kell róla. Szeretném, ha a nevet együtt találnánk ki, vagy hogy legalább neki is tetsszen.

Bólintottam.

- Mikor akarod elmondani neki? 

- Majd a nászúton. Így esküvő előtt biztosan nem.

My Villain {Loki ff -hun}Where stories live. Discover now