Sweet Freedom

4.4K 362 68
                                    

Amikor kiengedték (természetesen bilincsben) és elém tárult Loki Laufeyson testközelből, egy furcsa érzés kapott el. 

Mondják Lokiról, hogy veszélyes és ravasz... de engem megnyugtatott. 

Vagy talán csak a tudata nyugtatott meg annak, hogy végre kint van az egyetlen ember, akinek a társaságában jól is érzem magam itt, természetesen Heimdall mellett, aki volt olyan kedves és mesélt nekem Lokiról pár nagyon fontos infót.

- Foster... - vigyorgott rám, amint kisétált a börtönéből.

Sokkal alacsonyabbnak tűnt az üveg mögött, mint amilyen valójában.

- Laufeyson... - kontráztam vissza. 

Megállt velem szemben.

Vigyora még hatalmasabb lett.

Néhány pillanatig csak csendben bámultuk a másikat, de aztán észbe kaptam.

- És a bilincs? - kérdeztem Thortól.

- Egyelőre rajta marad.

- Ezt nem teheted vele. - ráztam meg a fejemet. Tisztára nem vagyok komplett, hogy így védem...

- Ha nincs rajta, valamit megint tenni fog. És senkit sem találtam még, aki figyelne rá egész nap. - mondta Thor. - Bár csodálnám is, ha bárki vállalná...

- Ó... én bevállalom. Szivesen. - jelentettem ki.

- Szó sem lehet róla, Lexie! - vágta rá.

- Miért? - kérdeztem értetlenül.

Thor felvonta a szemöldökét.

- Ez nem jó ötlet. Több szempontból is és ezt te is tudod. Különben is, az esküvői tervekre kell koncentrálnod és ő nem fog hagyni. Manipulálni fog. Higgy nekem!

- Ugyan kérlek... nála már rosszabb bűnözökkel is volt dolgom. - forgattam meg a szemeimet. - És amúgy is az én ötletem volt kiengedni őt. Szóval... az én felelősségem. Vállalom.

Felsójhajtott.

- Lexie, azt hiszem nem érted...

- Kérlek! - néztem rá könyörgő szemekkel. - Ezen és a gumicukor-automatán kívül többé soha nem fogok semmit kérni tőled! Ígérem.

- De hisz ez az első alkalom, hogy bármit is kérsz tőlem. - mondta.

- Hááát... még szerettem volna ezt-azt, de felejtsük el. Csak könyörgöm, ezt az egyet engedd meg!

Lokit nagyon szórakoztatta az egész fohászkodásom a háttérben, de nem szólt egy szót sem, Thor pedig úgy méregetett, mintha nem lenne meg mind a négy kerekem. Hát nem is volt.

- Miért ragaszkodsz hozzá annyira? - kérdezte.

Elgondolkodtam.

Miért is?

De végül csak vállat vontam.

- Nem tudom. Azt hiszem... csupán arról van szó, hogy szerintem mindenki érdemel egy második esélyt. Meg... - néztem rá Lokira - ... nekem szimpatikus.

Thor is megfordult és Lokira nézett, aztán vissza rám. Láthatóan vacilált.

- Jó, de akkor meg Jane mit szólna hozzá?

Felsóhajtottam.

- Ez komoly? Janet, az én minden lében kanál nővérkémet hagyd ki ebből. Én majd vigyázok Lokira. Punktum.

My Villain {Loki ff -hun}Where stories live. Discover now