Όλοι σχεδόν είχαν συναχθεί στο επιβλητικό καθιστικό του αρχοντικού περιμένοντας μόνο τον Παύλο ο οποίος ακόμη βρισκόταν στον επάνω όροφο και ετοιμαζόταν. Ο Μανώλης θα ανακοίνωνε στα παιδιά του κάτι σημαντικό, αφορούσε τον πρωτότοκο γιο του, τον Σήφη ο οποίος ώσπου ο αδερφός του να εμφανιζόταν συζητούσε με την αδερφή του την Μαρία η οποία τον άκουγε με μεγάλη προσοχή σε ότι της έλεγε. Μετά από ώρα αναμονής, ο Παύλος τους τίμησε με την παρουσία του... όμως είχε καταφέρει για άλλη μια φορά να εκνευρίσει τον πατέρα του ο οποίος ήθελα τα τέκνα του να είναι τύπος και υπογραμμός κάτι που ο Παύλος δεν πλησίαζε ούτε κατά διάνοια με την συμπεριφορά που εμφάνιζε από μικρή ηλικία και καθώς μεγάλωνε μετέπειτα. Δεν το συζήτησε όμως, είχε σοβαρότερες ανακοινώσεις να κάνει οι οποίες θα επέφεραν καρπούς και συμμαχίες... οικονομικές συμμαχίες και ύστερα συγχωνεύσεις δύο μεγάλων περιουσιών, κάτι το οποίο ο Μανώλης το κυνηγούσε από καιρό.
«Τι είναι αυτό το τόσο σημαντικό πατέρα;» ο Σήφης πήρε τον λόγο να μιλήσει. Ο πατέρας του, καθόταν στην υφασμάτινη πολυθρόνα με τα χρυσά χερούλια η οποία ήταν αντίκα από την προγιαγιά του... το βλέμμα του περνούσε πάνω από τα πρόσωπα των παιδιών του, τα κοιτούσε εξεταστικά και χαμογελούσε ενώ έμενε παρατεταμένα πάνω στον πρωτότοκο...
«Αυτό το τόσο σημαντικό που θα σας ανακοινώσω Σήφη, Παύλο και Μαρία... είναι πως σήμερα το βράδυ πρωτότοκε μου θα γίνουν οι αρραβώνες σου!» είπε ο Μανώλης και ο Σήφης έμεινε στήλη άλατος. Τα αδέρφια του, η Μαρία και ο Παύλος κοιτάχτηκαν στιγμιαία με την απορία στο βλέμμα... ο αδερφός τους δεν τους είχε αναφέρει κάτι, μα με την σοκαρισμένη του έκφραση συνειδητοποίησαν πως και ο ίδιος δεν γνώριζε τίποτα. Απόρησαν... ιδιαίτερα η Μαρία, η οποία γνώριζε πως ο πατέρας της αναζητούσε σύζυγο για την ίδια, μα θεώρησε πως οι γιοι του θα ήθελε να την βρουν μόνοι τους και όχι εκείνος.
«Με... ποια;» αναρωτήθηκε σαστισμένος ο Σήφης.
«Με την κόρη του Απόστολου Θεοδωράκη από το Ηράκλειο...» ο Μανώλης του έλυσε την απορία.
«Εκείνος έχει τρεις κόρες...» η Μαρία σχολίασε.
«Έχει τρεις κόρες και οι τρεις είναι ανύπαντρες κόρη μου, ο Σήφης μας θα πάρει την μεγαλύτερη... πως την λένε να δεις;» ο Μανώλης σχολίασε μα στο τέλος φάνηκε να δυσανασχετεί να θυμηθεί το όνομα της ανερχόμενης νύφης του.
YOU ARE READING
Όσα χρόνια κι αν περάσουν #Wattys2016
Historical FictionΧανιά... 1950! Όσα χρόνια κι αν περάσουν, θα σε θυμάμαι. Όσα χρόνια κι αν περάσουν, θα σε περιμένω. Όσα χρόνια κι αν περάσουν, θα σε αγαπώ. Στο αρχοντικό των Αποστολάκηδων ο λόγος του Μανώλη ήταν διαταγή για όλους τους υπόλοιπους. Δύο παιδιά και μια...