״זאת אף אחת אדל!״ אבי רוטן בכעס בעוד הוא מצביע לכיוון היציאה מהדלת .
״אוקיי, אוקיי..״ אני יוצאת כנועה מרימה את ידיי מעלה כאשמה במשהו.
---
״קווין!!!״ אני צועקת כשאני רואה אותו הולך מלפניי בשביל.
הוא מסתובב לכיווני, ופניו היפייפיות מתגלות למול עיניי, אני מסונוורת מהם כמו בכל פעם מחדש וזה מטריף אותי, אפשר לחשוב שלא ראיתי אותו שנים עם המבט המהופנט שלי.״מצאתי בשבילך עבודה חדשה.״ הוא אומר בחיוך, מנסה להוציא אותי ממחשבותיי.
״זה בסדר.״ אני צוחקת כשאני מתייחסת למשפטו כשאני דוחקת את מחשבותיי אחורה במוחי. ״אני החלטתי להישאר.״
״אין מצב! זאת עבודה כל כך טובה, את לא מפספסת הזדמנות כזו.״ הוא עונה וגורר אותי אחריו בכוח.
כל מה שרציתי לעשות, היה לשאוף מעט אוויר ולהירגע מהשיחה הסוערת של הוריי. איך תמיד יוצא מצב שאני הולכת אחריי קווין, למרות שאני יודעת במוחי מה אני צריכה באמת- אבל אני מניחה שהוא יודע טוב יותר מה טוב בשבילי ולכן זה קורה בכל פעם מחדש.
---
״הוד .. מלכותה?!״ קווין חזר אחר השומר של האחוזה נקרע מצחוק.״תגיד לי אתה נורמלי, תסתכל עליה היא ג׳ינג׳ית ! ואני בטוח שיש לה שם אצולתי . מה שמך עלמתי?״ הוא מתעניין , מנסה להוכיח לדיוויד את טענתו.
״א..ד..ל״ אני מגמגמת .
״או אתה רואה ?״ אמר השומר שחיוך הציוני מתנוסס על פניו.
״אם כל הכבוד , כן היא אולי ג׳ינג׳ית ואולי קוראים לה אדל אבל היא לא בת אצולה ! וגם אם כן מי אתה שתדבר ותפנה אליה בכלל?!״ צעק עליו קווין בכעס , לפעמים הוא קצת מגונן מדי- בהתחשב בכך שאנחנו רק ידידים.
״אל תצעק עליי , נער פרחח ! אני השומר פה באחוזה ואם לא שמת לב הגעתם לבית של האצולה , וזהו לא אזור שאתם צריכים להיות בו . כלומר; אתה לא צריך, היא כן ! את יכולה להיכנס לביתך עלמתי״ הוא נרגע מעט שהוא מפנה את דבריו האחרונים אליי.
״הו, לא .. הייתה פה אי הבנה קטנה . אני לא בת אצולה , אני בת עם פשוטה . ״ אמרתי בנימוס.
״אוי נערתי , אל תשלי את עצמך . אין לך במה להתבייש בכך שאת מעל כולם . ״ אמר השומר מחייך אליי באדיבות.
״לא לא , זו באמת אי הבנה אני לא קשורה לאצולה , באמת . אתה יכול לבדוק אפילו ! תשאל את בני משפחת האצולה שבתוך הבית, אני באתי רק כדי להגיע לראיון העבודה ...״
״את ? לעבוד? אוי עלמתי תעשי לי טובה , תראי כמה מותרות יש לך ... אין לך בשביל מה לעבוד , במיוחד לא בעבודה שמיועדת לבני העם הפשוט..״ הוא מגכח בלע קל.
YOU ARE READING
Adele
Romanceתארו לעצמכם שאתם מגלים שכל החיים שלכם הם שקר אחד גדול , ושאתה בעצם בן למשפחת אצולה . מה קורה שאת בת עם פשוטה והתאהבת בבן עם פשוט והוא בך . תוכניותכם לעתיד כבר סגורות בין ההורים אבל אז , כאשר חייך מתהפכים מקצה לקצה את נכפת להינשא לבן אצולה ? ״אל תתא...