״אדוני״

748 69 10
                                    

״אדל , בלי בעיות . את זו שהוגרלה לשרת את דיוויד וזהו ״ . ״ וכדאי לך״ היא הוסיפה . ״שתעשי את זה בצורה הטובה ביותר ״.
היא אמרה וגלגלתי את עניי .
לשרת את דיוויד ?! נו באמת .
אחרי מה שהוא עשה , אם כבר הוא צריך לשרת אותי !
״מה היא מתלוננת בכלל?!״ ״הלוואי עליי״ וכל מני דברים שטותיים שמעתי מאחורי כאשר התחלתי ללכת להתארגן בכעס.  כן הוא חתיך , טוב ממש חתיך . ו..הוא נסיך ... אבל זה לא נותן לו שום זכות עליי !

----------------------------------------------

מדי הערב , היו יפים למדי.
אם אפשר לקרוא להם מדים.
זה היה שמלה כחולה בעלת פפיון לבן וגדול בצד (הסמל הידוע של המשרתות באחוזה) .
התפלאתי ככ מהבגדים שלא הפסקתי להסתכל עליהם , לחייך . וכן , גם לעשות סיבוב במקום אלף פעם כמו ילדה קטנה. אם זה מה שהמשרתות לובשות ולא סתם בגדי מלצרות , אז מה האצולה לובשים ?!

 אם זה מה שהמשרתות לובשות ולא סתם בגדי מלצרות , אז מה האצולה לובשים ?!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ככתוב בתקנון שערי היה חייב להיות אסוף בדרך כלשהי . לצערי .
לא אהבתי את שערי אסוף .
שהוא היה פזור אז לפחות לא היו רואים את כל הנמשים שלי , ותאמינו לי שיש לי הרבה .
אספתי את שערי לקוקו בלוף קטן , ועל לחיי הברשתי סומק המתאים לגוון פניי האדמדם . צבע ניוד הנוטה לחום היה על שפתיי , ולראשונה בחיי הרגשתי שבזכות בגדיי אני יפה יותר .

----------------------------------------------

נכנסנו כל המשרתות לסדר את שולחן האוכל .
צלחות הזכוכית המעוטרות בפרחים כסופים ועדינים, יחד עם סכום כסוף , ומפיות לבנות .
כל אלה פרוסים על מפה שבמרכזה עציץ גדול ובו פרחים לבנים פורחים , ומעליו, נברשת גדולה המעוטרת יהלומים . וואו , חשבתי לעצמי . יהלום אחד מהנברשת הזו כאן למעלה יכול לספק למשפחה אחת מזון , בגדים וחיים טובים ומוצלחים . וכאן למעלה עשרות כאלה . חבל שהאצולה שומרת אותם לעצמה , ולא תורמת כל יהלום למשפחה שזקוקה לו פי אלף יותר מהם . כי הם לא ישימו אותו סתם כקישוט אלא יחיו ממנו.

-------------------------------------------

הארוחה עומדת להתחיל והנה נכנסים לחדר האוכל בני האצולה . המלך נכנס ראשון לבוש בבגדים זהובים המוטעמים לכתרו בצבע הזהב . אחריו נכנסה המלכה רמונה שהייתה לבושה בשמלה אדומה ומהפנטת שמשתלבת עם גווני שיערה האדמדמים .
ועכשיו .. עכשיו אמור להיכנס דייויד. רק למשמע שמו צמרמורת עוברת בגופי .צמרמורת מוזרה . היא מכילה מצד אחד סחרור ויופי , אך מצד שני כעס . והרבה .
דיוויד נכנס . ואם כמה שקשה לי להודות הוא היה יפה תואר יותר מתמיד . הוא היה נראה סמכותי, ואם כל הכעס שבעולם . הסמכותיות עושה לי את זה .
ואם הייתי אומרת את מה שאני חושבת עכשיו בקול , סביר להניח שבעוד שעה הייתי מוצאת את עצמי עם גזר דין מוות .

-----------------------------------------

כל בני האצולה התיישבו בשולחן מה שאומר שאני ושאר המשרתות צריכות להתחיל לשרת את מי שקיבלנו . דיוויד.
התהלכתי בחוסר סבלנות ובייאוש מוחלט לעבר כיסאו של דיוויד , כלומר הנסיך , הוד מלכותו.
נאנחתי כאשר נזכרתי שאני צריכה להגיד את המשפט המגוכח הזה בתחילת הארוחה . לא שאכפת לי . אבל דווקא לו ?! אין לי ברירה אחרת .
״ערב טוב אדוני ״ אמרתי בעודי מסיימת את צעדתי לעבר כיסאו של דיוויד . ״מה תרצה לשתות עד שהצוות יגיש את ארוחת הערב ?״ שאלתי בטון מלגלג הכולל כמה גלגולי עניים .
הוא סימן לי להתקרב עם אוזני . והאמת דיי הופתעתי . מה עכשיו הוא רוצה להגיד לי?
הצמדתי את אוזני לפיו , כדי שיגיד מה הוא רוצה . אך במקום לומר משהו הוא נשך את אוזני שניות אחדות וכאשר שחרר את אחיזת פיו אמר ״יש לך את זה ביותר מזלזל?!״
רציתי לצרוח מהכאב , אך לא יכלתי . רציתי לצרוח עליו , אך גם לא יכלתי . רציתי שהאוזן שלי לא תהיה אדומה יותר ממה שהיא ברגיל בגלל גוון פניי האדמדם , אך גם בזה לא שלטתי .

״כן״ עניתי בהתחכמות והתחצפות.
״ערב טוב ״אדוני״, מה תרצה לשתות עד שהצוות יגיש את ארוחת הערב ?״ אמרתי והדגשתי את המילה אדוני, תוך שאני מסמנת מרכאות עם הידיים לעברו .
פרצופו הפך לאדום עוד יותר , הוא נאנח וצבע האדום העז ירד . ״יין אדום ״ הוא אמר לפתע .
״בחירה טובה אדוני , טועם לפרצופך הזועם״ אמרתי עם חיוך מאולץ חושף שניים והלכתי . לא מחכה לתגובותו.

היווש קוראות יפווות שלי !!!
מקווה שאהבתם את הפרק ...
-תגובות-     -הצבעות-      - ביקורות בונות-   
יתקבלו בברכה ❤️

AdeleWhere stories live. Discover now