נופלת לרגליו

488 45 19
                                    

סווופש!!!!
אז כמו שהבטחתי הפרק עלה בסופש :) אמ הפרק קצת קצר יותר מהרגיל . אני אוהבת להשאיר במתח (חיוך זדוני) . קריאה מהנה

אני מורידה את חולצתי , מודעת למה שאני עושה לו.
עיניו מטיילות על גופי. החל מבטני החשופה, ועד לחזי הנחשף לפניו.
אני מרכינה את ראשי מעט לנוכח פיו הפעור . בטח אני לא מספיק טובה בשבילו. ובצדק. דיוויד הוא יצירת אומנות שקשה להאמין שאלוהים יודע לצייר כל כך טוב.
החל משיערותיו הג׳ינג׳יות שנחות באופן מושלם על תווי פניו המהפנטות , המשתלבות עם עורו השזוף שללא ספק מזכיר לכולם איזה דם חם זורם בוורידיו איי שם בתוך גופו.
פלג גופו העליון השזוף והשרירי ישאיר כל אחת בתדהמה. גובהו המתנוסס איי שם למעלה , הרבה מעליי, מוסיף ליופיו שאין כמותו. ואיך אפשר שלא להזכיר את עיניו המהפנטות, שכל אחת תוריד כל פיסת כבוד שנותרה לה איי שם לנוכח מבטיו , כדי להביט אל תוך עיניו ושהוא יביט חזרה .
הוא הגבר הכי גברי ויפה שראיתי מיימי. ועל כך , אין לי בכלל ספק .
אז מי אני בכלל בשבילו? אני רק אדל. אדל סמית׳. אישתו.
אני מרימה את ראשי איליו מעיזה להביט בו בעוד המחשבות עדיין מתרוצצות בראשי בלי מנוח. הוא מרים את מבטו מגופי אל עיניי, מה שמעיד על כך שהוא מכבד אותי. אני נושכת את שפתיי לנוכח מבטו אל תוך עיניי.
״אל תעשי את זה״. הוא אמר בקולו הצרוד הנמוך והגברי.

״אני לא שולטת בזה״. אמרתי מודה באמת. אני אומרת לו את כל האמת לאמיתה, לא יכולה להסתיר ממנו דבר. אני שומעת את נשימותיו החמות על פניי בעוד ראשו מתקרב לאוזני: ״גם אני לא שולט בזה.״ הוא אמר והרמתי את גבותיי כאשר נשך את תנוך אוזני. קול שקט מענג יצא מפי , ואני מיהרתי לחסום אותו בעזרת ידיי.
״תפסיקי להתבייש ממני״. הוא אמר כשהוא מוריד את ידיי מפי . הוא נעמד ומסמן לי לעמוד מיד אחריו. אני מקשיבה לו כמו חיילת , בכל זאת המלך העתידי . אני מחייכת לעצמי לנוכח מחשבותיי.
״מה את מחייכת שם?״ הוא שאל בשעשוע וחיוכי התעצם עוד יותר .
״אני אוהב את החיוך הזה״. הוא אמר בכנות ואני הרגשתי בעננים.
״אני אוהב את הגוף הזה״. הוא אמר מוריד את מבטו אל גופי החשוף לפניו, מעביר עליו את ידיו .
צמרמורת עוברת בגופי לנוכח מבטו ומגעו , אני מצטמררת רק מעצם מגעו הרך אך בו זמנית גם הרכושני . עיניי מטיילות לאחר ידיו שעולות ויורדות במעלה הגופי.
״אבל יותר מכל..״ הוא אמר בעוד הוא ממשיך לטייל עם אצבעותיו.
״אני אוהב את השיער הזה.״ הוא אמר כאשר הוא מגיע לראשי מושך את אחת משיערותיי האדמוניות.

״מעניין למה..״ אמרתי מגלגלת את עיניי בבדיחות בעוד אני מושכת את אחת משיערות ראשו הג׳ינג׳יות .

״אני לא רוצה שתחשבי שאת לא מספיק טובה בשבילי, להפך.״ הוא אמר והבטתי בו בתהייה .

״את ללא ספק האישה הכי יפה שראיתי מיימי.״ הוא אומר בעוד אני פוערת את פי .
אני מרגישה את דפיקות לבי המואצות , את הנשימות הקצרות שלי . את המשיכה שלי אליו. אני נזכרת בכל רגע ורגע שאיי פעם חווינו ביחד . פרי דמיוני כאילו שייך רק לדמותו.
בכל פעם שמגעו מטייל על עורי , אני מרגישה כאילו אני מוכנה לתת הכל רק בשביל רגע קטן לצידו . אני נמשכת אליו, בעוד הוא מביט בי בעיניו הגדולות . אני נופלת לרגליו בכל פעם מחדש, והפעם-  אין מי שיציל אותי מהנפילה.

AdeleWhere stories live. Discover now