קריאה מהנה :)״מה יש בובה?״ הוא שאל ברגש ולא העזתי להביט אל תוך עיניו.
״זה ... זה כלום״ אמרתי מגמגמת מרכינה את ראשי לא רוצה שעניי יפגשו בעניו ויבין שאני משקרת .
״אני מכיר אותך, מה עובר עלייך?״ הוא שאל ואני היססתי לספר לו.
״דברי, את יודעת שאני לא יכעס״ הוא אמר מנסה לנחם אותי בחיוך קטנטן המבצבץ על לחייו.
״אני... אני...״ ניסיתי להגיד ולא הצלחתי.
״אני מתחתנת בעוד חודש״ פלטתי במהרה ויבבה יצאה מפי .
פניו הפכו ללבנות, עיניו נורו אליי בצורה חדה כמו נץ.
״אני יודעת שאתה כועס״ אמרתי בולעת את רוקי בעוד הוא מתקרב אליי, בטח כדי לתת לי סטירה על הבגידה בארוס שלי.
״ו... אני חושבת ש..״״תסתמי כבר״ גוון קולו היה מאיים אך מתון , הרגשתי את הנשימות שלו על פניי ואני מניחה שהוא הרגיש את הלב שלי שעומד להתפוצץ מקרבתו. לא ידעתי מה יעלה בגורלי עכשיו, אני מטומטמת. איך חשבתי שיכול לקרות בכלל משהו? אני סתם בת עם פשוטה והוא עומד להיות מלך. ואני מתחתנת עוד חודש עם קווין. מה חשבתי לעצמי? שאלתי את ראשי.
״מה חשבת לעצמך?״ קולו היה נשמע עצבני במעט, שאלתו חוזרת על שאלת מחשבותיי.
״אני.. אני מצטערת״ לחשתי מורידה את ראשי .
״אל תצטערי״ שמעתי את קולו נחלש אך ברור . הרמתי את ראשי במעט מעיזה להביט אל תוך עיניו הסוחפות. מצאתי את עצמי שוב מביטה בעיניי השקד המרהיבות שלו .
״אני שמח שאת לא מצטערת״ הוא לחש מעביר שערה ג'ינג'ית שלי אל מאחוריי אוזני.
״אני לא כועס עלייך״ הוא אמר ואבן נפלה מליבי.
״אני כועס על המשפחה הארורה שלך״ קולו הפך לעצבני ועיניו הפכו שחורות.
״את יודעת שאם אני רוצה אני יכול להוציא עכשיו צו לא לחתן אותך?״ הוא שאל והבטתי בו המומה.״ולמה שתעשה את זה ?״ שאלתי בשקט.
״כי את לא רוצה להתחתן אם מי שזה לא יהיה..״ הוא אמר סורק את עניי כאילו מנסה לקרוא אותם ולהבין אם הוא אומר את האמת.
הנהנתי לחיוב .״אבל אני לא יעשה את זה״ הוא אמר והרגשתי איך הדמעות עוד שנייה יוצאות מעניי. הוא לא אוהב אותי.
״כי אני סתם עוד אחת בשבילך נכון?״ שאלתי מייבבת.
״לא״ הוא אמר ובלע את רוקו.
״אני פשוט לא רוצה שתסבלי.״ הוא הוסיף ונשימתי נעתקה.
השפלתי את ראשי מטה . לא מעיזה להגיד דבר . למה שאני יסבול אם אני עם מי שאני אוהבת? שאלתי את עצמי. אבל אפילו לשיגעונות שלי לא הייתה תשובה.״למה שאני...״. הרמתי את מבטי מעיזה לשאול , אבל אז, הוא כבר לא היה שם.
היי מושלמות!!
פרק קצרצר אני יודעת , אני פשוט רוצה להעלות לכן ולא מוצאת את הזמן , אז אני מעדיפה להעלות לכן משהו מאשר כלום.
אני ממש רוצה שתצפו לפרק הבא כי אני מבטיחה אני הולכת לעשות אותו ארוך יותר מהנורמל ומעניין ממש :)
אז... מה אתם אומרות בינתיים? איך היה החופש?
YOU ARE READING
Adele
Romanceתארו לעצמכם שאתם מגלים שכל החיים שלכם הם שקר אחד גדול , ושאתה בעצם בן למשפחת אצולה . מה קורה שאת בת עם פשוטה והתאהבת בבן עם פשוט והוא בך . תוכניותכם לעתיד כבר סגורות בין ההורים אבל אז , כאשר חייך מתהפכים מקצה לקצה את נכפת להינשא לבן אצולה ? ״אל תתא...