ריח משכר

500 50 2
                                    

שלוווום !!! רציתי להגיד לכן רק לפני הפרק שבת שלום ושבוע טוב ומוצלח . תודה רבה לכולן על הכללל אוהבת המון , קריאה מהנה💕

״לעזעאל אדל תסתכלי על עצמך!״ הוא רטן בכעס .
״על מה את בוכה ? על מה? על הגנים המשובחים שהעניקו לך?״ הוא נעצר סורק את טיפות המים המטפטפות לאורך גופי.
״על המשפחה שבאמת נולדת אליה? על החיים החדשים שאני מסוגל להעניק לך?״ הוא אמר חוטף צעד לעברי .
אני שותקת מביטה אל תוך עיניו .
מרגישה איך בכל מגעו על גופי הוא לוקח חלק קטן מהנטל שאני סוחבת על כתפיי.
״בואי נשחק משחק בסדר ?״ הוא שאל בשעשוע , חושף שיניים לבנות ישרות שללא ספק מסנוורות אותי יותר מהשמש .
״את כל פעם אומרת מילה שבא לך להוציא החוצה ממך ואני אשטוף אותה .״ אני מביטה בו במבט לא מבין והוא רק מחזיר לי מבט ערמומי וקורץ לי קריצה מהירה ושובבה . אני מבינה את משחקו ומחליטה לתת לו לנסות לשעשע אותי . אני מהנהנת .

״חיי שקר״ הצהרתי והוא רק לקח את הסבון והעביר ניגוב על גופי. כאילו שוטף את עומקיי נשמתי מבפנים.
״מעכשיו חייך יהיו אמיתיים לחלוטין, אני מבטיח״. הוא אמר נושק נשיקה עדינה לשפתיי שמשאירה טעם של עוד .

״עצבים״ אני אומרת והוא לוקח שוב את הסבון מעביר אותו הפעם על בטני החשופה למולו.
אני מרגישה איך כל שריר שבגופי נרפה לאט לאט , איך בכל נשימה ושאיפה אני מוציאה את עצביי החוצה.
״אני מבטיח לא לעצבן אותך לעולם . למרות שהמשימה תהיה קצת קשה יותר מהרגיל.״ הוא מושך באחת משערותיי הג׳ינג׳יות ומיד לאחר מכן צוחק צחוק מתגלגל .
אני לא עומדת בחיוכו וחושפת חיוך לראשונה ביום שכזה .
״ככה אני אוהב אותך״ . הוא אמר נושק לשפתיי.

״כאילו שלפניי לא אהבת ״ אני קורצת לו ומסובבת את גבי לכיוון היציאה מהאמבטיה.
״stay" הוא לוחש לאוזני באנגלית בעוד הוא עוצר אותי כאשר מניח את ידו על כתפי החשופה .
אני מסתובבת לכיוונו ולאא הקדמה הוא משאיר אותי המומה כאשר שפתיו נחות על שפתיי. אני מרגישה איך כל העולם קופא מסביבי ואין יותר רעש של טיפות מים רועשות על רצפת האמבטיה המפוארת, אני שומעת רק את הלב שלי שפועם בחוזקה ובלי הפסקה , וללא ספק באותו רגע חשבתי שאלו הולכות להיות דקותיי האחרונות בגלל לבי שעומד להתפוצץ. משום מה , אני דווקא שמחה לחלוק את ׳רגעיי האחרונים׳ איתו .
חיוכי מתעצם בתוך הנשיקה והוא עוצר אותה מביט בי מבולבל.
״תודה״ אני מצליחה להוציא מפי המחויך.

״אין על מה״ הוא אמר מביט אל תוך הלבן שבעיניי , מתכוון למילותיו .
אני באה לצאת מדלת האמבטיה בעוד מגבת לבנה מעוטרת סליל זהב שבעזרתו נכתב ׳אדל׳ עוטפת את גופי . אני מביטה אחורנית בעזרת ראשי בלבד .
״אין מצב שאני נותן לאישתי להיות חולה״ .
הוא אמר ואני ללא מילים נשקתי לשפתיו חזק .
הוא ללא ספק הבן אדם היחיד שיצליח לאחות את השברים שנוצרו בליבי ביממה האחרונה .

AdeleWhere stories live. Discover now