Konečne. Ten príjemný pocit, keď zazvoní zvonček, ktorý vám pripomenie že idete domov, že tu viac nemusíte stráviť ani len sekundu. Áno, práve mi skončila posledná hodina a ja celá natešené, avšak ponorená vo svojich myšlienkach spolu so slúchadlami v ušiach kráčam školskou chodbou. Ignorujem ľudí okolo a ich zvedavé pohľady. Asi vás zaujíma ako som vysvetlila učiteľom, že som chýbala na prvej hodine, no nejako to neriešili. Nepochopila som tomu, ale neriešila som to.
Vyšla som hlavnými dverami a môj pohľad padol na chalana niekoľko metrov predo mnou, opretého o čierne audi. Hneď čo si všimol, že na neho hľadím sa na mňa zvodne usmial a zahryzol si z vonkajšej strany do pery. Každým krokom som sak nemu viac a viac približovala až som napokon zastala asi meter pred ním. Okamžite si položil ruky okolo môjho pásu a pritiahol si ma k sebe bližšie.
-Pekné auto- povedala som spontánne a zodvihla pohľad k jeho očiam, ktoré sa presne v tú istú chvíľu vpíjali do tých mojich.
-Ty si stokrát krajšia- nahol sa k mojím perám, akoby ma šiel pobozkať no len si oprel svoje čelo o to moje. Vážne to povedal?
-Prepáč mi prosím ako som sa ráno správal. Neviem čo to do mňa vošlo...- záporne pokrútil hlavou a odtiahol sa odo mňa aj keď ma jeho ruky stále držali pri svojom tele. Po tele mi behala príjemná triaška a v podbrušku sa mi rozletel celý roj motýlikov.
-Ben, je to v poriadku- chytila som jeho bradu medzi palec a ukazovák a prinútila ho pozrieť mi znova do očí. Jemne sa mu zodvihol kútik pst, no viac som vidieť nestihla pretože spojil naše pery a ja som okamžite zavrela oči, aby som si ten pocit naplno vychutnala.
-Dnes som sám doma- šepol mi do pier a znova ich navzájom spojil v jedny. Nechápavo som sa na neho pozrela, no bozky mu opätovala. Prečo mi to hovorí? Chce aby som šla k nemu? prečo? Ide mu o to o čo si myslím?
-Prídeš?-odtiahol sa a pozrel mi do očí. Vpíjal sa do mojich hnedých očí a čakal odpoveď. Nie! Ak ma chce do postele tak nie! Nie, nie,nie!!!
-Mohli by sme si pozrieť film- nadhodil nevinne a rozkošne sa usmial. Musela som si zahryznúť do pery.
-Pozývaš ma k tebe domov? Akože na rande...?- zatvárila som sa kyslo. Usmieval sa na mňa ako také slniečko na hnoji, a pravdu-povediac páčilo sa mi to. Prikývol a skúmal ma pohľadom.
-Tak fajn- povedala som napokon. Úprimne? Jemu sa skrátka nedá odolať. Víťazne sa usmial a otvoril mi dvere spolujazdca a rýchlo obehol auto. Ihneď čo som nastúpila som si zapla bezpečnostný pás.
-Ako je možné, že si ráno nestíhal aj keď si mal auto?- nadhodila som otázku, keď štartoval auto.
-Vlastne za to môžeš ty- povedal a zdvihli sa mu pri tom kútiky úst, no pozeral sa pred seba, keďže štartoval.
-Ja?- spýtala som sa neveriacky s úsmevom na tvári. Ako to, že za to môžem ja? To je predsa hlúposť.
-Samozrejme, keby som včera na teba toľko nemyslel a šiel spať skôr ráno by som nezaspal- povedal pohotovo.
-Za to predsa nemôžem! Ja som ťa predsa nenútila, aby si na mňa myslel- prekrížila som si ruky na prsiach. Chlapec si myslí, že to so mnou bude mať extrémne jednoduché, no to je na omyle.
-Že nie?- zasmial sa a na chvíľu na mňa šibalsky pozrel. Záporne som pokrútila hlavou a zasmiala sa. Okamžite mi položil jeho pravú ruku na stehno, blízko kolena. Nevadil mi jeho dotyk, no keď sa jeho ruka pomaly stúpala vyššie celá som sa napla.
-Čo robíš?- zdvihla som obočie a vážne na neho pozrela, no kútiky úst ma aj tak nepočúvali.
-Sme tu princezná- šepol a auto sa zastavilo. Pomaly som si odopla bezpečnostný ppás, no ešte sa mi nechcelo vystúpiť.
-Ak chceš prezleč sa do niečoho pohodlnejšieho a môžeme ísť- milo sa na mňa usmial a svoju ruku dal preč mojej nohy, akoby na mňa nechcel tlačiť.
-Hneď som tu- šepla som a pomaly sa blížila k jeho perám, ktoré som po chvíli spojila v jedny. Otvorila som dvere a rozbehla sa dnu.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je to tu :3 Sľúbená časť :) Dúfam, že sa páčila... :) Ako sa vám pozdáva Benjamín? Myslíte si, že mu ide len o jedno alebo to s Kiarou myslí vážne? A čo hovoríte na samotné meno Kiara? :D ani neviem ako ma to napadlo :D ďalšia časť až v sobotu
Buďte prosím trpezlivé :) Ďakujem :*
Vaša Adelqa.
YOU ARE READING
Into you
Teen FictionOprela som sa lakťami o obe strany umývadla. Nie je divné, že som na seba takto naposledy zízala, keď ma pristihol a videl tie modriny? Nepatrne zavadím rukami o lem trička, ktorý jemne vytiahnem nahor. -Som rád, že sa to zahojilo,- ozve sa zrazu je...