Nájdeš si na mňa chvíľku?

784 40 3
                                    

Ahojte všetci :)

Nie som zástanca nejakých oznamov, alebo niečoho takého, ale v poslednej dobe dosť premýšľam, čo vôbec o mne a o tomto mojom pôsobení na wattpade viete. Nie, vôbec sa neurazím, ak Vás to nezaujíma a úprimne by som Vás potešila skôr novou časťou príbehu ako toho tu. Avšak chcem s Vami viesť aj kú takú konverzáciu. Chcem, aby ste ma spoznali, ako človeka a nie len vlhkú 16-tku ak si to myslíte po poslednej časti :D :D 

Neviem teda čím vôbec začať. Ako už viete, na wattpade som už nejaký ten roka tri mesiace a vďaka tejto stránke, ktorú som našla úplnou náhodou vďaka jednej babe na skupine cez fb, ktorá si zdieľala svoj story :3 Úprimne, hrozne ma mrzí, že neviem jej meno, aby som sa jej za toto tu mohla poďakovať. Vďaka nej, by som Vám nemohla písať svoje myšlienky, sny či predstavy a to všetko by bolo len v nejakých mojich zošitoch, ktoré by nik aj tak nevidel. 

So samotným písaním som začala približne v piatom ročníku,kedy som si začala viesť aj svoj prvý denník, ale viete ako to asi približne vyzeralo....no za veľa to nestálo :D :D

Približne v siedmom sa o tom dozvedeli moje kamošky, ktoré si ich okamžite chceli prečítať. Už len tým, že sa im to páčilo ma posunuli vpred, za čo im nesmierne ďakujem.

Vďaka nim som si založila stránku na fb, s účelom písania príbehov,ktorej sa úspešne darilo po celý rok môjho pôsobenia cez túto sociálnu sieť. Najlepšie sa tom bolo, keď mi jedna z mojich ,,fans" (ak to tak vôbec môžem nazvať) napísala, že sa s mojím príbehom zúčastnila recitačnej súťaže, kde vystupovala z prózou. Vyhrala 3. miesto na škole som a druhé miesto na okresnom kole. Viem, že postupovala na na celoslovenské, no nemám už o nej žiadne správy. Viem len, že to ani tak nebolo o tom čo vlastne hovorila, ale ako to hovorila. V každom prípade, aj to mi neskutočne dodalo odvahu a chuť pokračovať v tom čo ma baví :) Avšak cez stránku na fb, dochádzalo ku kradnutiu textu, ktorý si hocikto mohol privlastnil a považovať ho za svoj. Celkom to nahnevá, keď si niekto ukradne niečo vaše a tvári sa, akoby o nič nešlo. :/ Stránku som si zrušila a pôvodne som to chcela celé s písaním ukončiť, no vďaka tej babe som objavila Wattpad,ktorý mi dal nové možnosti. Nehovorím, že aj tu sa nedá text a myšlienky kopírovať,ale proste to nejde tak ľahko a myslím, že práve to, je pre nás začínajúce autorky veľmi dôležité. Ako mám písať niečo čo tu ešte nebolo, ak si to hocikto skopíruje, prilepí a *ulala* už je to jeho?? To nie je fér!!!

Nebudem to tu viac rozoberať, pretože verím, že mi rozumiete.

Taktiež by som by som chcela vedieť, či Vás to aspoň trošku zaujíma. Možno to čo robím vo voľnom čase, čo ma baví, napĺňa, čo neznášam, čoho sa bojím a podobne :/ Úprimne, teraz som si dopozerala blog od Momy, ktoré som doposiaľ nejako nesledovala a tak nejak som prišla na to, že by som to možno chcela skúsiť tiež, lenže to by som sa nemohla dostatočne venovať písaniu, najmä popri škole. Avšak ďakujem tým, čo si ma pridali na Snape (ktorý momentálne nemám, z technických dôvodov) či IG (ktorý je v úplnom poriadku, avšak nastavený na súkromný, keďže v poslednej dobe mi chodia mnoho žiadostí od Arabov a podobne....aj Vám sa to stáva :/ :/ :D ) 

Úprimne povedané, netuším či si to tu, niekto prečíta naozaj dokonca,ale budem rada, ak sa tu niekto taký nájde :D 

Poďme teraz na tie vážnejšie veci, ktoré rozhodne NEPODPORUJEM a NESÚHLASIM S NIMI!!!!

-Všimli ste si v poslednej dobe facebook zaspamovaný hrou, ktorá Vás núti robiť veci a činy, ktoré ubližujú Vám aj iným? Ktorá Vás každú úlohu, núti fotkou dokázať a ak to náhodou neurobíte, spôsobí Vám tá stránka, tí ľudia nehorázne problémy či v rodine alebo vo vašej psychike. Nebudem spomínať jej názov, pretože viem, že aj tu na wattpade máme , my dievčatá svoju slabú chvíľku a chceme si niečo smutné prečítať, čo je fajn, ale táto stránka je úplný nezmysel. Ak ju raz začnete hrať, nie je cesty späť. A mňa naozaj vytáča ako môže štát a ľudia niečo také vymyslieť a schváliť!! Nie je predsa normálne! Toto sa nemá diať a toto proste celé nie je správne, takže Vás veľmi prosím nepodporujte niečo také, bezo hľadu na to ako zle sa možno cítite po dni v škole, možno s ľuďmi, ktorých bežne stretávate... Popravde, neviem či je táto téma vhodná aj pre wattpad, no predsa cítim že je správne varovať Vás...

Teraz sa opäť presunieme k pohodovej téme, aj keď už teraz mi prúdi krv v žilách celkom rýchlo a srdce bije ako splašené.

Vedeli ste, že korytnačky vedia dýchať zadkom? :O :O  Akože fakt!! :* ;) Som si to googlila. Som ja,ale inteligentná čaja :D :3 ...heeej baby a som celkom narcis :/ :( ale aj tak ma ľúbite, že? Jasné, veď kto by ma predsa neľúbil, že? :* Pchee :D :D

Ďalšia pohodová vec je, že už sa nám každou chvíľkou blížia viac a viac prázdniny,ktoré si určite všetci z nás predstavujú po svojom a ja pravdaže nie som výnimka. :) Chcem sa venovať príbehu, chcem ísť do prírody, chcem športovať a vychutnať si voľno. Chcem opätovne osláviť svoje narodeniny a taktiež sa aj Vám poďakovať, za gratulácie :) či milé komenty v narodeninovej časti :) ( nie holky, nespomínala som že narodeniny vôbec mám ;) kto by predsa spomínal, že už je o5 starší ako bol?? :D :D ) 

 Mám za sebou pomerne náročný a zdĺhavý deň, preto to tu zbytočne nebudem naťahovať. Chcem sa poďakovať tak ako obvykle všetkým čitateľom, všetkým mojim podporovateľom a ľuďom, ktorí by bezpodmienečne dôverujú. Snáď som Vás tu neunudila k smrti :( a budem si môcť čoskoro prečítať Vaše názory,komenty či už na tento oznam, alebo na môj štýl písania, prípadne na to čo ti vadí, čo sa ti nepáči, keďže mi autori máme radšej kritiku ako tie pozitívne veci, ktoré pravdaže mňa osobne hrozne potešia :) tak šup-šup :! spamujeme :3 Ďakujem krásne, za tvoju chvíľku prečítať si tento oznam a už čoskoro sa vidíme s ďalšou časťou ;)

Into youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora