26.

1.5K 103 3
                                    

Benov pohľad:

-Daj jej pokoj, rozumieš?- skríkol som po ňom a kopol ho do brucha, avšak dával som pozor aby som neublížil JEJ,keďže bola tesne pri ňom.

-Nie som tvoj majetok!!!- zodvihla svoj pohľad z toho magora a škaredo na mňa pozrela.

-Pokoj kámo- potľapkal ma po pleci Taylor a Sam. Nebyť nich rozbehol by som sa za tým magorom, ktorý mi ukázal prostredník.

-Ja ho zabijem!- kričal som, zatiaľ čo ma chalani viedli dobrovoľne nasilu preč od všetkých tých ľudí. Opäť vo mne vrela zlosť!

-Do riti, bro! Spamätaj sa!! -kričal po mne Taylor.

-Čo si chcel týmto dosiahnuť?-stále po mne hučal. Naštvane som mu päsťami vrazil do hrude, pričom sa zapotácal a ustúpil do zadu. Pokojne som ho obišiel, no to by tom snáď nebol ja keby som nemal také neskutočne šťastie stretnúť tú kravu, kvôli ktorej sa to všetko posralo.

-Hééj Ben, si v pohode?-okamžite si priložila ruky na moju tvár. Svojím telom sa doslova nalepila na to moje. 

-Nemám náladu Camilla- zavrčal som pomedzi zaťaté zuby a surovo jej odtiahol ruky z mojej tváre.

-Ale no táák. Potrebuješ sa uvolniť- zašepkala mi zvodne do ucha,pričom sa mi oň jemne obtrela perami.

-Povedal som že nie- skríkol som a odstrčil ju od seba. Nech si dievča nemyslí, že bude podľa nej.

Kiarin pohľad:

-Daj jej pokoj, rozumieš?- skríkol po ňom a kopol ho do brucha.Miestami som mala pocit, že by ju nerobilo problém kopnúť si aj do mňa, no bol by toho schopný? Časť mňa chce veriť, že nie.

-Nie som tvoj majetok!!!- premiestnila som pohľad z Harryho, ktorého som práve chránila vlastným telom, na Bena ktorý mal v očiach zlosť.Budem veriť svojej teórii, že mne neublíži. Škaredo som na neho pozrela. Vyzeral, že chcel niečo povedať no v tom sa pri nás zjavil Taylor a Sam, ktorý ho od nás odvliekli. Na okamih som si vydýchla a otočila sak Harrymu, ktorý sa za pomoci Lucasa a Liv postavil na vlastné nohy. Mal nepekne rozbitú peru a nepeknú modrinu na pravom hánku a to všetko kvôli mne. Nebyť mňa nič z toho by sa nestalo.

-Mrzí ma to- šepla som a vnukla sa mu do objatia pričom sykol bolesťou. Rýchlo som sa odtiahla.

-Prepáč-zamrmlala som zahanbene. Prečo to objímam, keď ho práve ten idiot nakopal? Je logické, že ho to bolí ty hus!!

-V pohode- usmial sa na mňa.

-Povieš mi čo to malo znamenať?- spýtal sa a ja som mu venovala nechápavý pohľad. Znova. Čo chce vedieť, že ten idiot neskutočne žiarli aj napriek faktu, že som s ním skončila?

-Rozišli sme sa- mykla som plecami a uhla som pohľadom. Natočila som bradu k miestu kde sa to pred malou chvíľkou všetko zomlelo.

-Určite si v pohode?-zbystrila som pozornosť, keď sykol bolesťou a rukou si objal dokonale vypracované brucho. Nemôžem poprieť, že je atraktívny no je len kamarát. 

-Pomôžem ti do triedy?-spýtala som sa pričom som pristúpila bližšie k nemu. Jemne prikývol pri čom sa na jeho tvári mihal úsmev. Jeho ruku som si prehodila okolo krku a ruku okolo jeho pásu,pričom sa len uchechtol. Jasné, tak toto mu nevadí. Zagúľala som nad tým očami a kráčala smerom k jeho triede.

Ešte raz sa jej dotkneš a prisahám, že...

Prečo zrazu tak žiarli?

Daj jej pokoj, rozumieš?

Vážne sa správal, akoby som mu patrila pričom sme sa rozišli, no nemôžem poprieť že sa i to páčilo! Páčilo sa mi, že o mňa prejavuje záujem, no nie takýmto spôsobom. Zbil môjho kamaráta a prečo? Pre totálnu hlúposť, len preto že žiarli. Najskôr videl ako si okolo mňa Harry prehodil ruku ale to bolo čisto kamarátske gesto!!! Harryho mám rada, len ako kamaráta.

-Ďakujem kráska, ale ďalej to už zvládnem sám- povedal cez široký úsmev na tvári pred dverami od jeho triedy.

-Určite?- pozorne som si ho premerala pohľadom.

-Určite- povedal. Pomaly som stiahla svoje ruky späť k svojmu telu a ustúpila o krok vzad.

-Harry ja...prepáč hrozne ma to mrzí- nevydržalo som to.

-Kiara ty za to predsa nemôžeš, to on je debil dobre? Netráp sa tým a bež na hodinu. Nechcem aby si mala kvôli mne problém- povedal pokojne pričom sa krásne usmial, pričom sa mu vytvorili rozkošné jamky.

-Prídem ťa pozrieť- zakričala som mu cestou do svojej triedy, no rýchlo som mu zmizla za rohom.

***

-Čo to do riti bolo?!!- pýta sa ma Olívia, práve keď sme nastúpili na eskalátor, z ktorého som jej nemala kam ujsť, keďže aj pred aj dole bolo dosť ľudí a trepať sa z nich určite nebudem.Zhlboka som sa nadýchla a vydýchla.

-Rozišla som sa s ním,pretože začal byť perverzný čo by ani nebol problém,pretože by som ho stopla ale on povedala a teraz ho budem citovať, že: ,,Camille by sa to páčilo" čím sa vlastne prezradil že s ňou niečo má. Chcel mi to všetko vysvetliť, no nedala som mu šancu aby si vymyslel výhovorky...- povedala som to všetko naraz a konečna sa nadýchla, keďže som to povedala na jeden dych.

-To myslíš vážne?-zdvihla obočie.

-To je teda debil, ale hovorila som ti to. S ním je lepšie nič si nezačať- dodala.

-Ja viem, no už je na to neskoro nemyslíš?- vystúpili sme z eskalátora.

-Okej nechcem na to myslieť poďme nakupovať- povedala som z jednoznačnou radosťou v hlase.

-Nebudem to teda kaziť, poďme na to, len chcem aby si vedela, že ak by si sa o tom chcela porozprávať som tu pre teba, dobre?- spýtala sa a milo sa usmiala. Prikývla som.

-Fájn tak kam najprv?- spýtala sa a vzápätí ma niekam ťahala, nad čím som sa zasmiala.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Girls :) názor? Páčilo sa? :) V&C poteší :* Ďakujem :) and I love yaaa <3 See you soon  

Vaša Adelqa.

Into youWhere stories live. Discover now