Ráno vstávám asi v devět. Jdu se osprchovat. Vcházím do sprchy a nechávám kapky vody pomalu stékat po mým těle. Beru si do ruky šampon a vtírám si ho do vlasů. Smývám ho a beru si sprchový gel.
Po osprchování se jdu obléct. Beru si na sebe kraťasy a tílko v tyrkysové barvě.
Vkradu se do kuchyně a otevírám lednici a vyndavám mlíko a ze skříňky lupínky. Sedám si s tím ke stolu a pouštím se do jídla.
Když dojídám, sklízím po sobě a jdu se na něj podívat. Zastavuju se u dveří, kde stojí Taylor.
,,Svažte ho." pošeptám mu. Přikývne a vchází dovnitř. Nechává otevřeno a já se koukám, jak ho vážou k židli. Procházím se k nim a jenom přihlížím. Propíchává mě vražedným pohledem.
,,Můžete jít." poroučím Taylorovi, když úkol dokončí.
,,Co kdyby jsme to dokončili?" sedám si na něj a prstem jedu přes jeho klíční kost, po hrudníku až dolů k podbřišku. Nejdřív sleduje můj prst, jak putuje po jeho těle a pak se podívá na mě.
,,Co mi to děláš?" oči má ztemnělé, zastřené. Cestuju svým prstem po jeho rameni až za opěradlo židle k zápěstí. Abych tam dosáhla, musím se k němu natisknout. Tělo na tělo. Zalapám po dechu. To samý opakuju na druhé jeho paži. Teď svůj prst přemísťuju na hranu jeho čelisti. Obkresluju jeho čelist a představuju si, že mám v ruce štětec, kterým po něm kreslím. Pozorně mě sleduje. Slyším jeho zhrublí dech. Působí to na něj, ale i na mě. Slízám z něho a obcházím ho. Rozvazuju mu jednu ruku. Sedám si zpátky, beru jeho zápěstí a putuju s ním na stejnou procházku po mým těle, jako jsem byla já. Držím mu prst a obkresluju svojí klíční kost a sjíždím po hrudníku dolů k podbřišku. Sleduje svůj prst, jako by na tom záležel jeho život. Přemísťuju se k rameni. Sjíždím dolů a opakuju to samé. Teď obličej. Pouštím jeho ruku a nechávám, ať to udělá sám. Objíždí celou mojí čelist a zastavuje se u mýho rtu. Palcem mi přejíždí po spodním rtu. Přitahuje si mě za bradu k polibku. Líbá mě , jeho jazyk mi proniká do úst s naléhavou neústupnou potřebou. Do ruky si v mém týle nabírá hrst vlasů . Tahem za ně mi zaklání hlavu a líbá mě na krk. Pokrývá ho lehkými polibky. V reakci na to zasténám. Vrhám se mu na ústa a naléhavě ho líbám. Rozvazuju mu i druhou ruku. Hned toho využije a chytá mě pod zadkem. Zvedá se se mnou a jdeme k posteli. Pokládá mě na ni a sklání se nade mnou.
Vaše ♥ Lucy Berry ♥
♥♥♥♥♥♥
ČTEŠ
Dcera Mafiánů ✔
FanfictionRuská mafie si vypůjčila trochu, trochu víc peněz. Vito, ,,vůdce" České mafie, si to samozřejmě nenechá líbit a trochu se pomstí. Co se stane, když se Calwen a Vadim potkají? Jaký z toho budou pocity? Bude to nudná a stará romantika, nebo adrenalin...