9.Kapitola

915 38 0
                                    

Zavírám dveře od jeho pokoje. Jsem skoro u svého pokoje, když v tom najednou mě Alan přirazí ke zdi. 

,,Kde si byla?" zasyčí. Je z něho cítit whisky. Ježiši Kriste, kolik toho vypil? 

,,Venku." vysypu ze sebe.

,,V triku, který podle mě není tvoje?" sjede očima dolů a pak se mi zase zahledí do očí. Má krásně šedé oči, které teď žhnou hněvem.

,,Nebylo mi nejlíp. Šla jsem na čerstvý vzduch." zašeptám. Přibližuje se ke mně. Cítím jeho dech na krku. Je to nepříjemné.

,,Dávej si na mě pozor." procedí mezi zuby a skousne mi ušní lalůček. 

,,Běž." zařizuje mi. Vyvlíkám se a odcupitávám pryč do svého pokoje. Tak to bylo divný. Alan je nový ,,příbuzný". Dělá zástupce Vita.

Hledám ve skříni něco na sebe a nacházím džíny a černý triko. Vycházím z pokoje a jdu za Vadimem. Klepu na dveře, otevírám a zůstávám stát ve dveří. Vadim se otáčí a když mě spatří, na tváři se mu usídlí úsměv. Úsměv mu oplácím a vcházím dovnitř. Když už jsem skoro u něho, chytne mě za bok a přitáhne k sobě. Vyjeknu a začnu se hihňat. Oči má hravé.

,,Oblíkni se, jdeme ven."

,,A co kdyby jsme zůstali tady." očima šlehne po posteli.

,,Ne. Jdeme ven, jsi tu zalezlí už několik dní. Čerstvý vzduch ti neublíží. Počkám na chodbě." Dávám mu mlaskavou pusu a odcházím. 

Po chvíli se dveře otevírají a v nich stojí on. Na sobě má černý kalhoty a černý triko. Prohlížím si ho od hlavy až k patě.

,,Jdeme?" zeptá se. Jen přikývnu a vyrážím směr zahrada. Když jsme u hlavních dveřích zastavuju se a říkám mu, aby na mě chvíli počkal. Běžím do Vitovi kanceláře. Málem bych zapomněla. Klepu a dveře otevírám.

,,Jdu na chvíli ven, na zahradu." vlídně se usměju.

,,Jasně." je zahleděnej do počítače. Vracím se zpátky k Vadimovi a on tam je.

,,Tys neutekl." divím se.

,,Ne, asi jsem na to moc línej." zasměje se. Omotává mi ruku kolem pasu a vycházíme ven. Sedáme si na lavičku, která je před barákem.

,,Máte krásnou zahradu," pochválí, ,,ale není, tak krásná jako ty." zašeptá si pro sebe. Sedám si blíž a pokládám mu hlavu na rameno. 


Začíná se stmívat a my jdeme domů. Vycházíme schody a Vadim jde pořád za mnou. Zastavuju se a nechápavě se na něj zadívám.

,,Co? Dneska se spí u tebe." 

,,To ti řekl kdo?" zasměju se. Ignoruje mě a vchází do pokoje. Sedá si na židli u stolu a pozoruje mě. Natahuje ruce a ústy mi naznačuje pojď sem. Sedám si mu na klín a koukám mu do očí. Přibližuje se a líbá mě. Jazykem mu vrážím do úst. Chytám ho za krk a druhou rukou mu zajíždím do vlasů. Přidržuje si mě rukama na mých bedrech. Chytá mě za stehna a zvedá se. Pokládá mě na stůl a chytá mě za tvář. Palcem mě po ní hladí. Rukou sjíždí dolů, po boku na stehno. Začíná mě hladit po vnitřní straně stehna. 

,,Jde se do postele." zašeptám. Odtáhne se a vesele se na mě usměje.

,,Spát."

Odfrkne si a naposledy mě líbá. Beru si pyžamo a jdu se do koupelny. Když se navlíknu do kalhot, vyčistím si zuby a opouštím koupelnu. Vadim už leží v posteli a culí se na mě. Vypláznu na něj jazyk a lehám si k němu. Otáčím se na bok a on si ruku přehazuje přese mě. Zavírám oči a jako lusknutím usínám.


Další díl je tu ^-^ :D

Dva díly v jeden den - zázrak :D

Vaše ♥ Lucy Berry ♥

P.S.: Kdo by chtěl věnovat další díl, tak napište :) ♥ 

Dcera Mafiánů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat