7.Kapitola

1.3K 42 5
                                    

Hledí mi do očí a mělce oddechuje. 

,,Co chceš?" zapřede.

,,Tebe."

,,Musíš mě vést, bejby."

,,Tak mě svlékni." už teď jsem zadýchaná. Sedám si, aby mi mohl sundat triko. Sahá dolu, k lemu kalhot a rozepíná mi knoflík a zip.

,,Řekni mi co chceš."

,,Teď džíny a kalhotky." vybízím ho. Zasouvá prst za lem riflí, nadzvedávám se, abych mu to ulehčila a pomalu mi je stahuje dolů. Odhazuje je na zem k mému triku. Rozepíná mi podprsenku a nechává ji spadnout na zem. Užasle na mě hledí.

,,Co?" 

,,Jen si vychutnávám výhled." ušklíbne se. Líbám ho. Svým jazykem se vkrádám do jeho úst a vychutnávám si jeho chuť. Podmaňuju si jeho ústa a vychutnávám si tu moc. Přetáčím nás a sundavám mu triko. Rozepínám mu zip a stahuju mu je dolu i s boxerkami. Páni.

Sevřu ho v dlani a zavřenou pěst posouvám dolů. Zpočátku nesměle ho beru do úst, ale pak se přisaju a to pořádně. Jemně svírá mou hlavu v dlaním a já si ho beru ještě víc, tisknu rty pevně, jak dokážu a rázně se pohybuju... Tam a zase zpátky.

,,Sakra." sykne.

Je to tak nádherný, sexy zvuk. A tak ten pohyb opakuju stále dokola.
,,Svýho už si dosáhla." popadá mě za ramena a vytahuje nahoru pro polibek.

,,Už. Chci. Být. V. Tobě." promlouvá mezi polibky. Zase se přetáčíme a teď je Vadim nade mnou. Zvedá ke mě pohled, koleny mi rozevírá nohy a přesouvá se tak, že balancuje těsně nade mnou. A pak, velmi pomalu, aniž by ze mě spustil pohled, do mě vniká. Zavírám oči a vychutnávám si to naplnění. Vypínám proti němu pánev, abych mu vyšla vstříc a přerývaně zavzdychám. Stahuje se zpátky a pak se pozvolna vrací. Dostává se do svého drsného tempa. Pokládám mu ruce na lopatky a zatínám mu do kůže svoje nehty. Vynáší mě výš a výš. Vím, že to nebude trvat dlouho a já cítím to napětí, už se mi propínají nohy...

,,Udělej se pro mě, bejby." vyráží ze sebe. Jeho slova jsou mojí roznětkou. Vybuchuju, mé tělo je mu otrokem. Ovíjím se kolem něj a obepínám ho jako liána. A on ze sebe vyráží mé jméno a vrcholí se mnou. Potom se na mě hroutí, tiskne mě plnou vahou svého těla k matraci. V dozvucích našeho milování ho chovám v náručí, hlavu má položenou na mých prsou. Vískám ho ve vlasech a poslouchám, jak se mu dech vrací do normálu.
,,Když si tu spala se mnou, neměl jsem noční můry." šeptá.

,,Ty máš noční můry?"

,,Ano, jsou to takové flashbacky do mého dětství."

,,Takže říkáš, že jsem takový lapač snů?" zasměju se.

,,Když to říkáš takhle." zvedá hlavu a opírá do mě ten svůj pronikavý pohled.

Pohled Vadima

,,Chtěla bych to udělat znovu." pípne s nesmělým úsměvem.

Cože?

Znovu?

Už?

,,To bys opravdu chtěla?" políbím ji do koutků úst, ,,trochu náročná, ne? Otoč se na břicho." věnuje mi krátký milý úsměv a poslušně se převrací. Souhlasně mi zacuká v rozkroku. Přesouvám ruku na její krásnou prdelku.

,,Máš tu nejjemnější kůži." pochvaluju si, když ji odhrnuju vlasy z obličeje a klíním jí koleno mezi nohy. Přitom jí posévám rameno drobnými polibky. Zcela nahý si na ni lehám. Má teplou kůži a krásně se mi přizpůsobuje.

Hm.. na to bych si dokázal zvyknout.

,,Takže ty by sis chtěla zašukat ještě jednou?" šeptám jí do ucha a dál ji oštipuju. Roztouženě se pode mnou zavrtí.

Ale ne, to by nešlo. Koukej ležet v klidu, kotě.

Rukou kloužu dolů po jejím těle až ke kolenu, pod kterým ji chytám, abych ho vysoko pokrčil, takže má pode mnou pořádně roztažené nohy. Zajíkne se a já doufám, že je to díky očekávání příjemného.
Potom znehybní.

V dlani polaskám její půlky a pozvolna se nad ni přesouvám.
,,Tentokrát si tě vezmu zezadu, Calwen." druhou rukou ji chytám za vlasy v zátylku a s citem za ně zatáhnu, abych si ji podržel. Teď se nemůže hýbat. Ruce má bezbranně položené na posteli, ty žádnou škodu nedělají.

Volnou ruku přesouvám z jejích půlek dopředu a pomalu jí zakroužím po klitorisu.
Napíná pode mnou svaly, jak se zkouší pohnout, ale mone váha jí to nedovoluje. Škrábnu jí zuby podél hrany čelisti. Její jemná vůně v tu chvíli překrývá smyslné aroma našeho předchozího spojení

,,Voníš přímo božsky." rozplývám se a vdechuju tóny té vůně za jejím uchem.

Začíná kroužit boky v protipohybu vůči mé ruce.

,,Nehýbej se." varuju jí.

Nebo toho nechám...

Pomalu do ní zasouvám palec opisuju jím mé kroužky, přičemž věnuju zvláštní pozornost citlivé přední straně.

S táhlým vzdechem napíná svaly a znovu se pokouší hýbat.

,,Líbí se ti to?" poškádlím ji a zlehka ji kousnu do ucha. Nepřestávám ji dráždit prsty zvnějšku rozhýbám palec dovnitř a ven. Propíná tělo, ale pohnout se nedokáže. Pouštím ji a sedám si na paty.

,,Zůstaň, jak jsi, ani se nehni." beru si další kondom z nočního stolku, trhám fólii a roluju na sebe latexovou pláštěnku.

Podívám se na Calwen a zjišťuju, že leží v klidu, až na zvedání a klesání zad v důsledku nedočkavého dechu.

Je úchvatná.

Vracím se zpátky nad ni, beru ji za vlasy a podržím ji za ně tak, aby se nemohla hýbat.

,,Tentokrát to vezmeme pěkně zvolna, Calwen."

Ona zatají dech a já se do ní opatrně tlačím až na doraz.

Cestou zpátky opíšu boky malý kruh a znovu do ní vklouznu. Zakňourá a napne svaly na končetinách, protože se snaží pohnout.

Na to zapomeň, kotě.

Chci, aby sis to vychutnala

Abys přijala všechnu tu slast.

,,Je mi v tobě tak dobře." řeknu a znovu zopakuju ten samý pohyb i s rotací boků. Pomalu. Dovnitř. Ven. Dovnitř. Ven. Až ucítím, jam se uvnitř chvěje.

,,Ale ne, bejby, ještě ne."

V žádném případě ti nedovolím vyvrcholit.

Teď, když si to tak krásně užívám.

,,Ach, prosím." vyhrkne.

,,Chci, abys byla bolavá." stahuju se a zase do ní pronikám.

,,Aby sis zítra při každém pohybu vzpomněla, kde jsem byl." zvyšuju tempo a ona se kolem mě poslušně svírá, okamžitě na mě reaguje. Údy se jí třesou potlačovaným napětím. Má to na krajíčku. ,,Udělej se. Bejby." zavrčím.

Jako na povel začne vevnitř pulsovat pohlcujícím orgasmem a výkřik mého jména zadusí v matraci.

Když ji slyším vyslovit mé jméno, je to pro mě poslední kapka, po které vystříknu a zhroutím si na ni.

,,Sakra, Calwen." zachraptím vyčerpaně a zároveň šťastně. Vyklouznu z ní a téměř okamžitě se převaluju na záda. Choulí se vedle mě, zavírá oči a usíná.

Je tu po delší době další část :)

Omlouvám se za chyby, pokud tu nějaké jsou, ale psala jsem celý díl na telefonu ( stejně to budu asi upravovat na počítači :D ) :)

Komentář, jak se Vám Fanfikce líbí, potěší, like taky :) ♥♥

Vaše ♥ Lucy Berry ♥

Dcera Mafiánů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat