Každý u našeho stolu dal do obálky 5 000 Kč.
Jako poslední zábavu jsme měli každý vypustit jeden lampión. Stáli jsme na velké louce a odpočítávali.
,,10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1." pustila jsem svůj lampión a sledovala, jak se vznáší. Ucítila jsem něčí ruce na mém pasu a tak jsem se otočila. Za mnou stál Sam a usmíval se.
,,Je to nádhera, že?" taky sledoval, jak se zapálený lampióny vznášení ve vzduchu.
,,Jo." vydechla jsem. Ještě chvíli jsme je pozorovali, ale pak si mě Sam otočil k sobě čelem a políbil mě. Byla jsem zaražená a chtěla jsem se odtrhnout, ale on si mě k sobě přitiskl.
,,Same!" vyjekla jsem. On mě ale ignoroval a líbal mě dál.
,,Same. Pust mě." promlouvala jsem mezi jeho polibky. Odtáhl se a zmateně na mě koukal.
,,Promiň, nechal jsem se unést tou atmosférou," nervózně se podrbal vzadu na krku, ,,Chybíš mi." zašeptal si pro sebe.
A potom si pamatuju jenom, jak mě Antonio pokládá na postel a já padám do říše snů.
Ráno, když se probouzím, tak si všímám, že na sobě mám pořád šaty ze včerejška. Vstávám, abych se mohla převlíknout. Z šatníku vyndavám černý legíny a volný triko v bílé barvě. Jdu do koupelny, tam se převlíkám a dělám ranní hygienu. Vycházím z pokoje a jdu k Antoniovi do pracovny. Klepu na dveře.
,,Dále." slyším jeho tlumený hlas. Nakukuju dovnitř a vidím ho, jak sleduje monitor a něco ťuká do klávesnice.
,,Chtěla bych jet dneska nakupovat." oznamuju mu.
,,Pojede s tebou Taylor." vzhlédne.
,,Jasně."
,,Řeknu Taylorovi, aby byl připravený v jednu hodinu. Vyhovuje?" zeptal se s netečným výrazem.
,,Jo." zavřela jsem dveře a šla do kuchyně.
Courám se nákupním centrem a nemůžu si vybrat do jakého obchodu vstoupit, jako první. Před sebou vidím velký nápis Tally Weijl. Vešla jsem dovnitř a první co moje oči zahlédly, byl černý overal. Byl to úplně normální, nudný, černý overal, ale stejně na něm bylo něco originálního. Proto jsem si ho vzala a zalezla s ním do kabinky. Tam jsem se svlíkla a převlékla se do overalu. Seděl mi, jako ulitý. Zase jsem se oblékla do svých věcí, vyšla z kabinky a šla k pokladně.
Narazila jsem taky na Gate. Rozhodla jsem se, že bych si mohla koupit nový boty.
Potom jsem ještě navštívila asi 3 obchody s oblečením.
Když jsem nasedla do auta a čekala, až Taylor nastartuje auto, zabrněl mi telefon. Odemkla jsem ho a vyskočila na mě zpráva od Kristiana.
Už jedete domu?
Vyjíždíme z města.
OK.
Taylor startuje auto a vyráží do ulic. Sleduju lidi, kteří jdou z práce, jdou se bavit se svými přáteli. Autem se line hlas Whitney Houston a moje víčka se začínají zavírat.
Za chvíli upadám do dřímoty, ale pořád vnímám co se kolem mě děje. Když auto zastavuje, otevírám oči a zjišťuju, že už jsme doma. Vylézám z auta a beru si svoje tašky s věcmi. Taylor mi s nimi pomáhá a já mu vnenuju svůj děkovný úsměv. Otevírá mi dveře a já proplouvám dovnitř. Jde se mnou do mého pokoje, tam odkládá tašky na postel a odchází.
,,Děkuju." stihnu říct, než zavře dveře. Vyndavám věci z tašek a uklízím je do skříně.
Všechno už je na svém místě a já se začínám nudit. Rozhodla jsem se, že půjdu pro Vadima a spolu půjdeme ven.
Pokračování příště...
Mám na vás jednu otázku: Chtěli byste charakter ask?
A ještě jedna otázka: Co říkáte na Sama, který Calwen políbil?
Pokud ano, tak mi to dejte vědět do komentářů a můžete psát otázky na: Calwen, Vadima, Kristiana, Alana, Vita, Sama, Antonia :)
Mám vás ráda, srdíčka moje :* ♥
Vaše ♥ Lucy Berry ♥
ČTEŠ
Dcera Mafiánů ✔
FanfictionRuská mafie si vypůjčila trochu, trochu víc peněz. Vito, ,,vůdce" České mafie, si to samozřejmě nenechá líbit a trochu se pomstí. Co se stane, když se Calwen a Vadim potkají? Jaký z toho budou pocity? Bude to nudná a stará romantika, nebo adrenalin...