Capitolul 35:Blestemul

1.8K 154 126
                                    


Nu stiu cum se face, dar am adus un alt capitol la o ora tarzie. Din nou, nu stiu cand apare urmatorul. 

Câteva ore mai târziu, totul devenise un calvar. Erau speriați, panicați și îngrijorați. Blestemul lui Jeff avansa cu putere, iar în scurt timp au ajuns să fie slăbiți și să își simtă corpul foarte greu. În aer plutea o senzație bolnăvicioasă, ca și cum un nou intrus ar fi fost de îndată infestat cu blestemul lor. Se mișcau cu tot mai mare greutate, iar fiecare secundă ce trecea devenea tot mai agonizantă. Toutul, absolut totul, cerea un efort dublu sau triplu, nimic nu mai era așa de ușor și de plăcut ca înainte.

Katherine, Mia și Caden se adunaseră pentru a găsi o rezolvare pentru blestemul mortal. Ei trei erau cei mai pricepuți într-ale magiei, iar viața lor s-a intersectat de mai multe ori cu ea. Camy nu putea participa deloc în întrunirea celor trei, cunoștințele ei erau vagi în aceastră problemă, iar Caden insistase ca ea să își petreacă ultimele clipe alături de soțul ei, în ciuda protestelor.

Tamir era mai mult interesat de găsirea obiectului care îl blestemase pe Chris, aparent, pe el nu îl interesa faptul că era blestemat și că avea să moară în următoarele ore. Lucrul acesta atrase atenția asupra lui, ba chiar și câteva privi încruntate și pline de reproș. Protectorul simțea că vina cădea asupra lui, dar ignora totul și se concentra pe căutat.

- De ce ești ocupat de Christopher,oricum va muri? se auzi vocea lui Caden în capul lui Tamir.

- Dacă găsesc ceea ce l-a blestemat, atunci am să descopăr și ce ne-a blestemat pe toți.

- De ce ești atât de sigur de asta? Jeff nu ar fi atât de prost încât să pună două blesteme pe același obiect.

- Ai dreptate, nu e prost, dar face aceleași greșeli vechi.

- Ce vrei să spui?

- Niciodată nu a reușit să stăpânească două blesteme în același timp, așa că a lega obiectele între ele.

- Înțeleg...

- Voi găsiți o modalitate de a-mi câștiga mai mult timp, eu am să opesc blestemele.

Văzându-l atât de dornic să găsească obiectul ce îl ținea pe Christopher captiv în forma de lup, Alice rămase impresionată, dar și îngrijorată. Îi era recunoscătoare pentru că încerca să îi salveze iubitul, dar ce rost mai avea dacă aveau să moară după câteva minute? Chiar dacă ar fi dat orice pentru a-și trece mâinile prin părul lui mătăsos sau pentru a-l săruta o ultima dată, tot ar fi preferat să trăiască cu toții.

Îl părăsi pe Erou lângă coșul de baschet și merse la Tamir. Iubitul ei nu prea observase absența ei din cauza rănilor și a oboselii crunte, lucru ce o îngrijora și o bine dispunea în același timp. Protectorul ajunsese cu căutările la baza tribunelor. Era singurul care căuta, restul stăteau și așteptau alte instrucțiuni de la Caden. Li s-a spus să nu se agite sau să facă prea multă mișcare pentru a nu grăbi blestemul.

- De ce faci asta? întrebă Alice. De ce vrei să rupi blestemul dacă vom muri oricum?

Tamir se oprise doar cât să îi arunce o privire, apoi continuă căutarea. Alice se sprijini de tribune, începea să amețească puțin,

- Obiectele sunt legate între ele cumva, dacă îl găsesc pe unul, îl găsesc și pe celălalt.

Alice se lumină la față, își regăsise speranța. Privi spre cei din sala de sport să le spună și celorlalți. Tamir o opri de îndată.

Puterea celor trei fecioare (Întrând în lumea vârcolacilor, Volumul III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum