14. Bölüm ~Gerçekler-2~

283 146 157
                                    

Selam SBS Okuyucuları!!!

Yeni ve ekşınlı bir bölümle yine sizlerleyim.

Multimedia'da Buğra var :) Buğra hayranlarını görelim bir ???

Yıldızcığa basmayı unutmayın..

Haaa! Bu arada, yazım hatam olursa affedin :) Düzenlemeler sonra yapılacaktır.

Keyifli Okumalar...

''Ne saçmalıyorsun manyak herif.'' dediğimde güldü ve beni kucağından indirdi. Zor bela ayakta durmaya çalıştım. Başardığımda ona döndüm ve benim dönmemle eve derin gözlerle baktığını gördüm. Bana döndü ve gözlerimin içine bakarak güldü. Geri eve döndü ve kollarını iki tarafa açtı.

''Ailemin baban tarafından öldürüldü eve hoş geldin Güliz Altındağ!'' dedi ve güldü. Bense onun dedikleriyle donup kalmıştım.

*****

''Ne- ne saçmalıyorsun sen aşağılık herif?'' dedim titreyen ve cılız sesimle. Bu olamaz. Babam öyle biri değil. Benim babam yapmaz böyle bir şey. Adnan Altındağ böyle biri değil.

''Gerçekler güzelim. Acı bir gerçek olduğunu kabul ediyorum. Bir de bunu yaşayan biri olduğunu düşün?'' diye bana yaklaştı. Ben zıplayarak kaçmaya çalışırken yere düştüm. Canım çok acımıştı. Bu halime Sarp gülmüştü.

''Gülme gerizekalı!!! Seni parçalayacağım!! Muşta ile yüzünde kırılmadık kemik bırakmayacağım!! P*ç kurusu!!'' diye yüzüne tükürdüğümde çenesi kasıldı. Yüzüme inen sert tokatla yere iyice yapıştım. Yanağımın acısını öğrendiklerim kapatıyordu. Benim babam, katil mi?

''Seni sürtük!! Babanın yaptığı her şeyin acısını teker teker senden çıkaracağım!!'' dedi ve kolumdan tutup kaldırdı beni . Eve sürüklemeye başladığında ayaklarım bağlı olduğu için sendeleyip yere düşecekken Sarp beni kucağına aldı. Rahatlasam mı gerilsem mi bilemedim. Beni bir sandalyeye oturttu. Karşımdaki sandalyeyi ters çevirip ata biner gibi oturdu.

''Hazır mısın Güliz Altındağ. Babanın pislikler içerisindeki hayatını öğrenmek ister misin?'' dedi soran bakışlarla. Ben ona anlamayan bakışlar atınca güldü ve derin bir nefes aldı. Masanın üstündeki dosyayı aldı ve açtı.

''Adnan Altındağ. 1972 yılında Rize'de doğdu. Zengin bir ailenin içinde büyüdü. 1989 yılında Zeynep Güngör ile tanıştı ve 1993 yılında evlendiler. Evlendikten bir sene sonra Adnan Altındağ ve ailesi iflas etti Anne ve babası bu ani çöküşle vefat etti. Bu nedenle Adnan Altındağ, mafya adamı Şevket Soylu'nun sağ kol olarak yanında çalışmaya başladı. Karısı Zeynep Altındağ'a ise bir kafede müdür olduğu yalanını söylüyor. Gel zaman git zaman, 1996 yılında bir kız çocuğu oluyor. Ama bu kızın kim olduğu yıllarca saklanıyor. Neden mi? Çünkü babası bir mafya babasıyla çalışıyor diye. İşleri büyüten ve bir şirket açan Adnan Altındağ, Şevket Soylu öncülüğünde o şirketi işletiyor. Ama saf ailesinin bundan hiç haberi yoktur. Aslında Adnan Altındağ, Şevket Soylu'nun silahıdır. Ortadan kaldırılacak olan insanları Adnan Altındağ aracılığı ile ortadan kaldırıyor. 2009 yılında borcu olduğu nedeniyle büyük iş adamlarından olan Serdar Gündoğdu ve karısı Aysel Gündoğdu'yu öldürüyor. Serdar Gündoğdu böyle bir şey olacağını düşündüğü için tek veliahtı olan Sarp Gündoğdu'yu yetimhaneye verir. Bir yıl sonra yani 2010 yılında Adnan Altındağ ile Zeynep Altındağ arkadaşı sandıkları biri ile tatile çıkıyorlar. Geri dönerken kızlarının kaza geçirdiğini öğrenince bir benzincide durduklarında arkadaşları sandıkları o kadın fren kablosunu kesip onlarla o yolda ayrılıp arkalarından arabayla onları takip ediyor ki kimse şüphelenmesin. '' dedi ve derin bir nefes aldı. Bu anlattıklarıyla benim zorla tuttuğum göz yaşlarım hızla akmaya başlamıştı. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Dilim yoktu sanki. Ne bir kelime söylemeye mecalim vardı, ne de hareket edecek bir işlev gösteriyordum. Canım şuan cayır cayır yanarken babamın hayatımızı nasıl zehir ettiğini düşünüyordum. O katildi. O hem annemin, hemde öbür insanların katiliydi...

Sen Benim Sonsuzluğumsun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin