Selam benim cancağızlarım...
Bugün baya değişik bir bölüm ile geldim.
Bu ara vote ve yorumlar azaldı. Üzülüyorum beğenmiyorsunuz diye.
Tekrar ve tekrar söylüyorum. Görüşleriniz benim için çok ama çok önemli. Bunu sakın unutmayın.
Bomba gibi geldim anlayacağınız...
Keyifli okumalar canlarım...
'' Şimdi komiser amca, bizim kızımız şuan çok haklı. Oğlumuza bu ada-. Pardon bu gay çocuk, oğlumuza çok sulanınca kızımız da oğlumuzun sevgilisi olunca daldı yani. Ben şahidim komiser amca. Gay çocuk bu daha yeni sevgili olmuş çifti, yeni filizlenmiş bir aşkı, bir elmanın iki yarısı olan bu iki genci-'' diye konuşan Buğra'nın susmasını Barbaros sağladı. Ensesine yediği sert darbeyle kafası deve kuşunun boynu gibi öne arkaya sallanıp durdu.
Bu hali o kadar komik olsa da şuan tam karşımda duran gay çocuğa kötü bakışlar atmakla meşguldüm. O da ürkek ürkek bana bakıp komiser amcaya dönüyordu. Arada Barbaros'a kayan bakışlarını yakaladığımda öne atılırken Barbaros tutuyordu. 3 saattir buradaydık ve ben katil olacak raddeye gelmiştim.
''Sen ne konuşuyorsun çocuğum? Karı gibi susmak bilmedin. Vallahi benim karım bu kadar konuşmuyor evladım. Şuan karıma bin şükür.'' derken yukarıya baktı. Kendine gelir gibi silkelenip bana döndü. Tek kaşını kaldırıp bana anlat dercesine elini kaldırdı. Bende kuruyan dudaklarımı dilimle ıslatıp Buğra'ya kötü bakışlarımı gönderdim ve komiser amcaya döndüm.
''Şimdi komiser amca, ben şuan haklıyım. Şu karşımdaki şere-. Yani gay çocuk erkek arkadaşıma sulandı. Dediği kelimeleri duysanız onu tacizden içeri atarsınız. '' dediğimde başını salladı ve gay çocuğa döndü.
''Sen anlat bakalım gay ço-. Allah'ım beni de alıştırdınız. '' diyerek hayıflanınca Buğra anırmaya başladı. İçtiği içkilerin hala etkisinden çıkamadığı için büyük tepkiler vermesi bana normal geliyordu ama Barbaros 3 saattir burada durmaktan sıkılmış olacak ki Buğra'ya sarıyordu. Anıran Buğra'nın arkasına geçip kalçasına tekme atınca kapıya yakın olduğu için Buğra yuvarlanarak koridora yapıştı. Arkasından kapıyı kapatıp hiçbir şey olmamış gibi yanıma geldi ve komiser amcaya bakınca şaşırarak olanları izliyordum. Komiser amca teşekkür edince şaşkınlığım hat safhaya çıkarken, Büşra küçük bir cırlama seansından sonra odadan çıktı ve kapıyı çarptı.
Bunlara bu rahatlık nereden geliyordu? Adam şimdi bizi hücreye tıksa yeriydi. Peygamber sabrı vermiş Allah bu komisere kesin. Bir an kendimi cennet mahallesindeki bir sahnede düşündüm. Ben pembe, Barbaros yunus, gay boy Ferhat, komiser amca da o dizideki komiser amca gibiydi. Birden püskürtmeye benzeyen bir gülüş atınca bütün bakışlar bana dönünce kendimi zar zor zapt edip ciddiyetle gay boya bakmaya başladım.
''Şimdi komiser beyciğim. Ben çok alımlı, zengin, kültürlü ve daha sayamayacağım kadar güzel özellikleri olan bir şaheserim. Yani kendimden başka bir tane daha olsaydı, hiç durmaz evlenirdim. Bu kadar güzel bir vücuda sahip olmak-'' derken komiser amca, masanın üzerindeki kalemi gay çocuğa attı. Kız çığırması gibi bir ses çıkınca yüzümü buruşturup Barbaros'a döndüm. Bakışlarının bana kitlenmiş olduğunu görünce karakolda eriyip gitmemek için gülümseyip önüme döndüm. Elini belimde hissedince irkilsem de yanımda olduğunu hissetmek rahatlatıyordu.
Barbaros'un sırtına yaslanıp gay çocuğa bakmaya devam ettim. Hala sızlanıyordu. Komiser amcaya döndüğümde bize gülümseyerek bakıyordu. Bir an utansam da bir şey yapamadım. Çünkü, Barbaros belimi sımsıkı sarmıştı. İnsanların içinde tekme atamazdım ben sevgilime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Sonsuzluğumsun
RomanceUmutlarını ve hayallerini uçurumdan aşağı atmış, ama sevdikleri için gülebilmeyi başaran bir genç kız, Karanlık olduğunu sanan ama kendisinden karanlık bir kıza aşık olan genç adam... Kızın hayatındaki tek insan en iyi arkadaşıyken bir gün o adam...