Şu son bir saat film şeridi gibi gözlerimin önünden geçerken Hakan'ın sinir krizi geçirdiği anlar da bu şeritte bol miktarda bulunuyordu. Cenazeye giderken sürekli ağlamamamı tembihlese de sonuç olarak saatlerce ağlamıştım ve Hakan'ın delirmesine neden olmuştum. Tabii ağlamamın üstüne bayılmam da eklenince hepten delirmişti. Daha sonra o sinirle beni eve getirmişti ama onun sakinleşme süreci bile Kuzey'in köye yanımıza kadar gelmesinden daha uzun sürmüştü.
Hakan'ın Kuzey'in buraya neden geldiğine dair bitmek bilmeyen sorularına bir yenisi daha eklenince film şeridi en güzel yerinde koptu.Hakan aşağılayıcı bir ses tonuyla "Bu geri zekalı niye geldi ?" diye sorması beni aşırı derecede rahatsız etse bile Kuzey'i hiç rahatsız olmuş gibi durmuyordu.
Hakan'ın biraz da olsa sakinleşmesini sağlamak için sorusuna cevap vereceğim sırada Kuzey ultra rahat bir tavırla "Sanem sen camı mı açtın ?"diye alakasız bir soru sorduktan hemen sonra kendi sorusuna "Hakan sineği içeri girdi de o yüzden şey ettim vızır vızır bir susmadı hayvan oğlu hayvan." diyerek cevap vermesi odadaki gerilimin bir tık daha artmasına neden olmuştu.
Ben Hakan'ın Kuzey'i öldürmesini beklerken o sinirden odada turlamayı tercih etti. Tabii turlarken bir taraftan da Kuzey'e "Geri zekalı !" diye bağırmayı da ihmal etmiyordu.
Kuzey an itibariyle yaşama şansına geri kavuşurken Hakan'ın tekrar o şansı geri almasına engel olmak için ''Hakan sen Beyazıt'ı al istersen Sema ablalardan. Çocuk sabahtan beri orada zaten. Bende o sırada toparlanırım gelince gideriz.'' diyerek olaya müdahale ettiğimde Hakan dediklerimi başıyla onaylayıp odadan çıktı.
Hem de hiçbir şey demeden çıktı. Kuzey'den uzaklaşmak adına anında onayladığı bir teklif olsa da yinede şaşırtıcıydı. Hakan resmen sakince odadan çıktı. Kıyamet alametleri hep bunlar...''Bismillahirrahmanirrahim... Allah'ım az önce gördüklerim günahlarımın bir cezası olarak mı yaşattın yoksa gerçekten ben o anlara canlı canlı şahit mi oldum ? Tövbe Allah'ım aklımı koru sen kurban olduğum... Sen koru bizi... Kız bana bak hele ?'' deyip kendi kendine söylenen Kuzey şu an benim gibi şaşkınlıktan kriz geçirebilirdi.
''Efendim Kuzey ?''
''Hakan'a ne yaptın lan sen ? Adam sineğe değil evcil hayvana dönüşmüş lan resmen. Gel dedin geldi git dedin gitti... Tuvaleti gelince dış kapının orada bekliyor mu bari ?'' dediğinde gözlerim isyan edercesine kapandı.
''Saçmalama be Beyazıt dedim diye gitti adam yoksa beni sen varken takar mı hiç ? Senin ağzına laf verir mi o ?... Ya da seni öldürmemek için de gitmiş olabilir. Sen geldiğinden beri adam sinir küpü zaten görmüyor musun ? Ben ne yapacağım ona be...''
Kuzey ''Ben yine de şüpheci yaklaşımlarıma devam edeceğim yavru ceylanım. Belki de Hakan bunalıma girdi ve bu bunalım sonucunda seni öldürecek olabilir bak. Bu çok yüksek bir ihtimal. Ya da şimdilik sakin kalıp seni yaptıklarına göre de öldürecek olabilir. Yani demek istediğim uslu bir kız olmaya devam et ki ölüm şeklin hafif olur belki...'' dediği an kapanan gözlerim fal taşı gibi açıldı.
''Kuzey sen felaket tellalı falan mısın ya da Hakan'ın dediği gibi gerçekten geri zekalı mısın ?'' diye sorduğumda umursamaz bir tavırla omuzlarını silkip ayağa kalktı.
''Sen bilirsin pıtırcık. Karşında yılların mafya babasının oğlu var. Tecrübelerim beni bu şekilde konuşmaya teşvik ediyor.'' dediğinde bir an varoluş sancısı çekmeye hazır hale gelmiştim.
''Beni bu planların içine sen sokmadın mı manyak herif? Hakan'ın evini yakıp yıkan siz değil misiniz? Katliam yapmışsınız evde be! Ayrıca şu konuya da bir açıklık getireyim, birincisi Hakan beni Beyazıt için çağırdı... İkincisi beni öldürmek istese öğlen mezarlıkta kimse yokken öldürebilirdi ama öldürmedi... Üçüncüsü öldürmek isteyen adam köye gelmeden öldürürdü zaten... Dördüncüsü şu an Hakan'ın sinirli olmasının tek sebebi sensin.... Beşincisi de Rıza Beyin yanında bana 'seni koruyacağım' diyen kimdi pislik herif... Madem Hakan'ın beni öldürme planları var sende engelle o zaman.'' dediğimde Kuzey'in bakışları şüpheyle kısıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafyanın Esiri
ChickLitKız küçük bir filika adam büyük bir okyanus... Aşk ise onlara rüzgar olup yön gösteren bir mucize.