Siedziałam w pokoju i kończyłam swój makijaż. Poprawiałam rzęsy gdy do pokoju wparował mi Harry.
- Widzę, że moja siostrzyczka już prawie gotowa. - powiedział siadając na kanapie. - Ale ja się zjawiłem po to aby uczesać twoje piękne włoski. - wziął do ręki lokówkę i zaczął robić mi włosy. Na koniec spryskał je utrwalaczem i wstał biorąc do ręki wieszak z moją sukienką.
- Jeśli myślisz, że będziesz patrzył jak się przebieram to jesteś w błędzie. - założyłam ręce.
- Ej.. Ja jestem gejem tak? Dobra odwrócę się. - powiedział i podał mi moją kreację odwracają się do ściany.
Ściągnęłam z siebie spodenki i koszulkę, po czym szybko włożyłam na siebie różową sukienkę. Popatrzałam się na siebie w lustrze i doszłam do wniosku, że już więcej nic nie zrobię.
- I jak? - spytałam mojego kochanego braciszka.
- Jesteś wspaniale, jesteś taka śliczna. Musiałaś to odziedziczyć po mnie. - uśmiechnął się i przytulił mnie mocno do siebie.
- Jasne, a Ty po mamie. - uśmiechnęłam się i zeszłam na dół.
Gdy ubierałam buty, rozległ się dzwonek, więc otworzyłam drzwi. Za nimi stał Jakey, który ubrany w garnitur wyglądał przystojnie.
- No hej moja księżniczko. - nachylił się aby pocałować mnie w policzek.
- Nikt nie powiedział, że jestem twoją księżniczką.- mruknęłam.
- Co z tego ale i tak wyglądasz pięknie. Dzień dobry, pani-mamo Ellie. - pomachał przyjaźnie w stronę mojej mamy.
- O Jakey jak miło Cię widzieć. Wskakuj do środka zrobię wam zdjęcie. - mama pokazała aparat, który trzymała w dłoni.
Chłopak znalazł się obok mnie i objął mnie w talii. Uśmiechnęliśmy się w stronę obiektywu, po krótkiej chwili, aparat wykonał typowy pstryk i zdjęcie było gotowe.
- To do zobaczenia później, mamo. - cmoknęłam ją w policzek i wyszłam na zewnątrz gdzie czekał samochód chłopaka. Wsiedliśmy do niego i ruszyliśmy w kierunku szkoły.
***
Dziękuje za 53k wyświetleń, jestem bardzo szczęśliwa <3
Jesteście wspaniali, moje perełeczki <3xmisiayx
CZYTASZ
Dance with me
Teen Fiction- Proszę zatańcz ze mną, ten jeden jedyny raz, a jak nam nie wyjdzie to będziesz mogła iść i zostawię Cię w spokoju w tym twoim nudnym życiu. #37 - 23.07.2016 #34 - 31.07.2016 #30 - 14.08.2016 #29 - 16.08.2016 #26 - 28.08.2016 #23 - 30.08.2016