1

862 25 0
                                    

Am scos din dulap o pereche de blugi albi o camasa de un roz pal . Tenesii ma asteptau la usa din camera . De pe masa am pus repede in rugzac cartile . In timp ce legam sireturile , muscam din marul pe care mil lasase mama dimineata . In baie miam prins parul intro coada de cal . Genele leam dat putin cu rimel pentru a scoate in evidenta ochii mei albastri . Buzele leam accentuat cu un ruj roz pal . Am luat telefonul de pe noptiera , rugzacul in spate si am esit din camera . Mergind spre scari am batut la usa fratelui ca sa easa mai repede , ca eram in intirziere . El ca de obicei iubeste sa dorma mai mult . Din cauza ca suntem gemeni , ceia ce e foarte rar ca sa se nasca doi gemeni fata si baiat . Asa tipuri se numesc copii regali . Dar credetima nu prea traim noi ca regi si regina in palate cu servitoare si mai nustiu ce . Stam cu mama intrio casa nu tare mare dar nici mica . Fiecare din noi trei are un serviciu , cu care banii achitam chiria si tot restul . Nu prea ajunge bani , de aceia fara ca mama sa stie . Noaptea eu ma furisez din casa si sunt chelnera la un club de noapte . Platesc destul casa pot ajuta si eu pe mama . Insa Nick , fratiorul meu , se multumeste cu pretul de la o vulcanizare , unde umfla rotile la masini . Dar uneori poate merge si la servicii unde schimba nustiu ce la masini . Nu ma clarific in asta . Mama e o femeie de 39 de ani , care toata viata sa a trai cu un purcel care sia batut joc de aia . Inca eram si nebuni sal numim tata . La urma a plecat la alta femeie . Si bla bla bla , nu sunt curioasa de ce face el la moment . Mama e medic . Lucreaza cind ziua cind noaptea , e sora medicala mai exact . Face si ia ceva banuti , din ce poate .
La primul etaj mama ne intilni cu omleta si beconul pe masa , cafeaua ferbinte si o imbratisare calda .
- Eu am turul de noapte azi . De aceia voi fi acasa si voi face ceva curat .
- La mine nu te bagi , voi face singur .
- Nick , in camera ta putem face un film de horror .
Am inceput eu sa rid cu mama .
- Numi pasa , si nu rideti atita .
- Cineva nu a visat bine, a spus mama asezinduse cu noi la masa .
- Mami , eu dupa lucru voi merge la Rose , pentru proiectul la biologie . Trebuie sal dam miine dar noi abia jumate am facut .
- Vei ramine acolo ? intreba mami , sorbind din cafeaua ei .
- Depinde cum terminam , daca repede vin acasa .
- Sa ma anunti , sa nu imi fac griji .
Dear sti mama ce fac eu noapte , doar pe griji ar trebui sa stea . Fiindca sa fii chelner printre betivi nui asa de usor .
- Sigur mami , noi intirziem , vom scapa autobusul.
Am sarutato pe mami pe obraz si am esit fuga din casa . Pe drum spre statie , Nick era cu castile in ureche , iar eu ma uitam la el , cum prinde ritmul vietii intro pereche de blugi negri , un tricou negru cu un imprimat de trupa de rock . Conversii lui negri si ponositi deja . Un rogzac nogru cu diferite chestii aninate . Am vazut cum vine autobusul si am strigat :
- Miscate mai repede !
Am alergat din toate puterile , am reusit la autobus , am achitat si am urcat din spate . Fratemeu se intilni cu nustiu ce prieten , iar eu am mers pina in spate . Asezinduma la geam si priveam din nou strazile orasului .
Coborind din autobus in fata scolii mele in care invat de 10 ani si tot nu mai pot vedea sfirsitul acesteia . Fiecare zi aici trece cu chin . Fiecare elev de aici erau grupati pe geupuri sidiscutau despre ce au mincat la mic dejun . Am mers spre intrarea in scoala cind o fața cunoscuma ma facu sa ma opresc . Era chiar el Eric elevul dupa care muream in clasa 7 . El a fost plecat din oras pentru un timp , iar acuma sa intors pentru asi termina studiile . Pina a fi plecat el , eram buni prieteni . Pentrceam timpul liber cu el si ince ceva persoane . Dar acuma nu cred cai mai pasa de lunile anterioare . Am intrat in liceu si mam indreptat spre dulapiorul meu . Am scos de acolo cartea de mate si mam indreptat in aripa B a liceului . Toti erau linga dulapioare sidiscutau cu cei mai buni prieteni sau trimiteau mesaje mamei spunindui ce culoare a fost pipi azi dimineata . Am calta pragul clasei unde urma sa fiu prada inca 45 de min din viata mea .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum