14

182 13 2
                                    

Marie Pov :
Stau in pat , plictisita de atita mincare pe care neo dau aicea . Priveam in tavan cind usa se deschise . Acolo un tip  inalt si saten cu un buchet cu trandafiri . Ma simteam asa de bine cind lam vazut ca intra .
- Marie , doamne , cum esti ?
-Salut Eric , ma simt bine . Cred ca miine voi pleca acasa . Nu e nimic grav .
Ma ridic in capul oaselor si ma asez mai comod . El se aseaza pe scaunul de linga pat . Buchetul la pus pe noptiera .
- Povesteste .
- Despre ce ?
- Marie , nu am fost de citiva ani . Povesteste despre tine . Ce sa intimplat pe aici .
-Pai ... ce sa zic ....nimic interesant . Viata era una obosnuita . Totul pe vechi. Inafara de...
- De ...?
-De ceia ca printul sta la Rose in casa ?
- Iti bati joc ?
- Nu!
- Asa cum sa intimplat ?
- Citeste revistele acolo scrie tot . Nam chef de a povesti . La tine ce sa mai intimplat ?
Sa foit pe acel scaun incomod si a spus :
- Pai dupa ce am plecat , mam mutat in America , Chicago . La fratele tatei . Am invat acolo 3 ani de actorie . Dupa am fost chemat aici in Londra la casting pentru un film .
- Wow , o sa merg la cinema si cind vai fi pe marele ecran . Eu voi striga ,, Eu il cunosc pe acest tip . Am invatat cu el ".
Am inceput sa ridem impreuna .
-Dupa cind am venit , trebuie sa termin a 12 . De aia continiu si anul acesta . Ultimul an .
- Da , e bine la tine . Da eu mai trebuie sa fiu prizoniera in a 2 ani . Urasc aceat liceu .
-De fapt un an jumate , afara e iarna deja . Au zis ca pe saptamina asta sa ninga . Dar nu cred ca zapada va sta pe pamint mai mult de 2 secunde . Repede se topeste .
- De aceia , eu cu familia plecam in Franta pe 10 zile . La matusa Lisa .
- Ce frumos ...
Usa sa deschis brusc , iar acolo el . Persoana pe care nu doream sa o vad in acest moment . Dylan .
Incepu sa spuna ceva . Dar repede lam dat afara din salon . Nu pot sami strice seara cu Eric . Si nici nul pot vedea in ochi .
- Pai nu glumeai cind ai zis ca sta la Rose , dar de ce a venit la tine ?
A intrebat serios ,dar imi facu cu ochiu si intelegeam la ce tinde el .
-Nu ...Nuuuu. Nu am nimica cu el . Doar ca am devenit prieteni . Si isi face griji .
- Cam dupa fata lui se intelegea alt ceva .
- Eric eu nu vreau sa vorbim deapre asta . Mai bine zi ce film .

Am deschis incet ochii , soarele imi batea puternic in salonul din spital . Am coborit din pat ai miam pus papucii de camera in picioare . Am mers pina la fereastra si am dat draperia la o parte . Era frumos . Dar mai frumos era ca in scurt timp eu voi pleca acasa . Miam dat jos pijamalele si miam luat blugii negri un pulover mai gros si sosetele in picioare . In gianta pe care mio adusese mama . Miam pus pijamalele telefonul si papucii de camera . In timp ce faceam patul in camera a intrat sora medicala alaturi de mama .
- Buna dimineata , scumpa mea . Cum ai dormit , cum te simti ?
- Neata mami , sunt bine . Putem pleca ?
- Da , iau eu geanta .
Am esit din salon si ne indreptam spre esire . Acolo linga masina era Nick . Am sarit la el in brate .
- Hey , Mi o sa ramin fara aer .
- Scuze .
Am urcat pe bancheta din spate si am pornit spre casa . Asteptam cu ne rabdare sa ajung in camera mea .
Am lasat rucsacul la usa si am intrat in bucatarie . Fin frigider am luat o doza de cola , din dulapul de sus am luat un pachet cu chipsuri si unul cu popcorn . Lam luat pe Nick cu mine . Urma sa privim un film ceva . Oricum miine nu merg la scoala . Dar Nick spune ca o sa stea cu mine acasa . Pai dara asta inseamna ca ne putem odihni . Mama intrase pe la noi , dar a spus ca merge sus sa doarma , ea lucreaza noapte azi . Ma gindeam sa merg la club , si asa nu am fost o seara .
- Nick , cum crezi sa merg noaptea asta la serviciu ?
- Cum tesimti ? Daca esti in stare mergi . Dar merg si eu . Sa fiu acolo in caz de ceva .
- Bine . Oricum e abia 12 ziua , mai am pina noaptea .
- Fii atenta la film , se va intimpla ceva....
In fata noastra la film a fost taiat un baiat in doua . Ciar gretos .
- Fu Nick , ce film e si asta ?
A inceput sa rida asa tare ca am crezut ca o sa explodeze burta lui . Dar sa calmat rapid . Neam uitat mai departe la alcel film super gretos si infricosetor .
Dupa film mam ridicat sus sa vad ce face , se pregatea pentru serviciu . Dupa 4 filme in care oamenii se omoara unul pe altul . Cred ca o sa visez rau la noapte .
- Hei scumpo, am lasat ceva bani la bucatarie . Sa va luati pizza sau alt ceva . Da din umeri si se uita la mine .
- Bine mamai , privesc cum se mai foieste prin camera si iese .
- Sa aveti grija de voi .
Ma saruta in crestet si pleaca jos . Acolo a vorbit cu Nick si dupa am auzit usa de la intrare ca se inchide .
Am intrat in camera mea si am inceput sa ma pregatesc de serviciu. In timp ce faceam machiajul imi vine un mesaj :
"Vezi ca in 5 min suntem la tine "
Pai dac Rose vine cu Dylan , inseamna ca eu trebu sa fiu gata si sa es deja .
Miam terminat machiajul si miam luat forma in rugzac . O pereche de bluji negri , un maiou luat la intimplare .
Am luat telefonus si cobor jos .
" Deschide usa ! "
- Nick , daca ceva eu nu sunt acasa , am plecat ! Bine ?
- Da ...
- Nu pune intrebari .
Am urcat repede inapoi sus la mine , in timp ce inched usa , usa de la intrare se deschide .
Deachid fereastra si es pe acoperis , de acolo pe scari cobor in sparele casei . Si in liniste merg spre statie . Sa nu ma auda cei din casa .
Chiar nustiu de ce fug de el ,dar cred ca fyg mai degraba de sentimente nu de el . Mie frica sa ma indragostesc . Am ajuns sami placa de el , nu vreau ceva mai mult . Nu vreau ceva atunci cind eu cu Eric am devenit prieteni . Mie frica de tot . Poate fac gresit ceia ce fac , dar o sa clarific toate astea mai in colo , cind vin din club . De la statie iau taxiul si merg spre serviciu , gindiduma la tot ce se intimpla . 

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum