23

74 5 3
                                    

Miam luat blugii de piele , o camasa neagra si cizmele cu toc inalt . Jeaca de piele am luato in mina si am iesit din camera . Am mers la camera lui Brandon . Era si el gata .
Jos in fata hotelului era taxiul care ne astepta .
- Nu crezi ca o sa iti fie frig ? Adica , esti slab imbracata , afara e rece .
- Nu , tot ok. Oricum cu masina mergem .
Apoi mam uitat la sofer si iam zis adresa . Era adresa casei lui Rose . Acolo trebuia sa o luam pe ea si Michael , cred ca e un tip nou , nu stiu nimik de el .
- Am ajuns .
- Asteptati aici , in citeva minunte voi iesi inapoi . Tu Brandon tot stai in taxi .
Am iesit din masina si am mers in casa . Acolo Rose era gata .
- Haide taxi asteapta afara .
- Da sigur , Michael , haide , Marie a venit .
Din bucatarie iesi un tip inalt roscat si foarte sexy , chiar daca parea slab , mai bine zis a corp de foto model .
- El e Michael , noul model la Gucci .
Ah miam dat eu seama .
- Bine , Brandon e singur acolo . Haide nu vreau sa fac sa astepte masina .
Am iesit din casa si am urcat in taxi . Drumul spre club era unul linistit si fara multa vorba . Eram sigura ca Brandon inca nu a inteles ce se intimpla . Dar cind am ajuns la destinatie . Am vazut multa paparatii si perechea frumoasa , care iubeau sa fie admirati de fotoaparate .
Am iesit din masina , dar cind Michael  incepu sa merga spre intrarea in club . Unele fotoaparate se indrepta spre noi .
- Am zis eu , e popular baiatul , bine e nou in chestia asta , dar oricum e destul de renumit .
Mia zis Rose in timp cel lua pe tip de mina si poza alaturi de el . Eu nu stiam ce sa fac , unii ii fotografiau pe Dylan cu Alice altii pe Rose cu Michael . Dar eu cu Brandon priveam si ma gindeam ce sa fac ? Sai iau pe tori 4 si sa intru odata sau sa ma dau in spate din luamea reflectoarelor .
- Tu nu ai zis ca va fi si printul aici .
- Eu nu ... suntem prieteni si trebuie sa ne distram , chiar daca rar o vom face , dar trebuie .
- Marie , haide !
Am auzit vocea lui Dylan . Ma apuca de mina in timp cei dadu drumu lui Alice . Ma trase la pieptul lui si imi spopti la ureche :
- Lasa sa faca citeva poze , pentru a ridica vorbe , ca fata de Alice ies cu alta .
- Iesti nebun .
Apoi am intrat in club cu totii . Neam dus direct la bar . Aveam nevoie sa beau ceva tare .
Rose era ocupata cu Michael , dansau deja . Eu incercat sa beau inca un shot de vodka , era al 4 cred . Eram gata sa dansez fara ca cineva sa imi zica ceva . Lam luat pe Brandon de mina , care a baut jumate din ce am baut eu . Dar oricum se misca de minune alaturi de mine .
Dansam pe ritm , nu auzeam nimic , decit muzica , simteam doar miinele lui Brandon care erau pe spatele meu . Dar ceva ma tras de linga el .
Dylan ma tinea de mina si a zis tare ca sal aud :
- Trebuie sa vorbim , acum .
Lam.lasat pe Brandon si am mers cu tipul care imi trezea fluturasii in mine .
Am iesit pe usa din spate .
- Marie , eu vreau ca tu sa fii linga mine nu Alice !
- Prea tirziu , trebuia sa te gindesti pina sa te casatoresti cu ea .
- Stiu , am gresit , dar ...
- Dar ce ? Eu tot as vrea sa fiu cu tine dar e prea tirziu .
Ziceam pusul la ce ma gindeam . Fra sa imi dau seama lam apucat de maiou si la m tras spre mine . Acele buze erau perfecte si sarutau mega bine . Nu doream sa ma disprind de el . Ma lipi de perete si ma ridica in sus , miam incolacit piciarele in jurul spatelui lui . Era atit de placut . Atit de bine sa ii simt miine pe corpul meu , buzele sa se atinga de buzele mele .
- Eu vreau sa o fac !
Cind am zis asta , se opri si ma puse jos . Se uita straniu la mine . Apoi zise .
- Sigur ? Adica e prima data nu ? Si sa o faci cu mine ?
- Nu intreba mult !
Lam luat de mina si am mers spre taxi
, la sofer iam.zis adresa hotelului . Din timp iam scris lui Jenifer ca vin cu cineva si daca poage dormi noaptea asta la alte fete in camera .
Cind am ajuns in fata hoteluilui . Am mers la lift , tot drumul ne tineam de mina dar taceam . Nu zicea nimeni nimik .
- Ma simt vinovata ca am lasat asa balta pe toti acolo .
- Nui nimic , nu vor muri de la asta !
A ziso si am iesit din lift . Pe drum spre camera mea din camera din fata noastra a iesit o tipa care venise cu noi in excursie .
- Nu cred , tu eati printul Dylan . Vai imi palce asa de tare de tine .
Baga capul inapoi in camera si apuse :
- Fetelor aici Dylan printul . Cu ...Marie ? Adica trebuie sa fie o coincidenta ...
- O wai , nu cred wiiii
- Nu nui coicidenta , ea e iubita mea de aproape jumate de an . Din pacate totul se schimba cind ea se muta , iar eu am fost obligat sa ma casatoresc cu Alice ....
- Wai , Alice e asa frumoasa . Cum ? Marie iubita ta ? Pe bune ?
Din camera incepu sa iasa fiecare sa vada ce se aude pe hol . Am deachis camera si lam tras pe Dylan inauntru .
- Eu vreau sa beau ceva , aici era un mini bar . Se poate de luat cite ceva . Doresti print Dylan ?
- La sigur Printesa Marie .
La auzul acelor cuvinte mam intors cu fata la el , am lasat mini barul si miam scos camasa de pe mine . Dylan ma lua si incepu sa ma sarute fin pe git , apoi ma lasa atent pe pat . Iam scos tricoul de pe el . Blugii la ambii nici nu am observat cind au fost scosi . Eram doar in lengerie . Sutienii au fost aruncati undeva prin camera . Eram prea plina de saruturi ca sa urmareac unde zburau hainele .
- Sigur ?
- Da !
Era unica ce am mai putut spune in acel moment . Corpul a fost acoperit de placere pura .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum