DYLAN POV :
Ajunsi acasa , am urcat la etaj . Marie a mers in camera lui Rose . Eu am mers sami fac o baie , apoi mam tolatin in pat . Stateam si ma uitam in tavan . Somnu nu ma lua . Mam sculat si am luat niste pastile care ajuta sa adormi . Am inchis ochii .
Soarele imi dadea de inteles cai dimineata si trebu sa ma trezesc . Mam ridicat lenes din pat si mam dus la baie . Deschizind usa , am vrut sa ma duc sami spal fata , dar ceva imi atrage atentia . Ieri cada cu apa nu era plina . Ma uit mai atent . O domne .
Ma reped repede . Sa o scot din apa . Era acolo .
-Marie !
Am strigat punindo pe jos . Am verificat pulsul . Era slab de tot . Am incercat sai acord primul ajutor . Oare dw cind e asa in apa ? De eri ? De azi dimineata ?
-Ce dracu , tea apucat ? Marie !
Strig eu mai tare .
O iau in brate ca pe o mireasa , ma duc o pun pe pat . Iau niste haine de ale lui Rose . O imbrac incet . Apoi sun la ambulanta . O sun pe Rose sa vina acasa .
- Domne Marie .
Spun si o iau in brate . O string la piept de parca miar fi fica . Rasufla incet . Am incercat sai scot apa din plamini , dar nu sunt sigur ca a esit tot . Era asa de palida . Imi era greu sa o privesc asa . In 10 minunte vine ambulanta si o ea . Rose veni direct la spital .
- Cum sa intimplat asta ?
Rose veni la mine cu pasi repezi .
-Nustiu , dimineata cind mam dus la baie , ea era acolo .
- Ce spun medicii ?
- Zic cai bine , acum ii extag toata apa , nustiu ce ! Domne ...
- Gata .
Eram plin de nervi , eram o punga umflata care in orice moment poate sa se sparga . Ma simt vinovat pentru ceia ce sa intimplat cu ea .
***
Ma asez pe saunul de linga patul ei de la spital . Ma privea cu ochii tristi , mai sa plinga . Rose sa dus so sune pe mama ei , dar medicii spun ca ea e bine 3 zile si va fi externata .
- De ce ?
A spus in soapta si se uita la mine .
- De ce , ce ? Ca team salvat ?
-Da .
Ea ma mai intreba ? Ce a dat peste ea ?
- Marie , cei cu tine ? Esti bine ? Aveai sa mori .
- Si ce ? Era la toti sa le fie mai bine fara mine .
Isi intoarce capul cu lacrimi in ochi .
Incep sa strig :
-Tu teai gindit la mama ta , la fratele tau ? Tu teai gindit la Rose ? Teai gindit ?
- Domnule esiti din sala .
Vine sora medicala si ma apuca de cot si ma scoate afara .
- Teai gindit , spun si usa se inchide .
MARIE POV :
Am imgropat in perna capul , si am dat drumul lacrimilor . Am luat telefonul de pe noptiera . Ma suna mama .
- Mami !
- Doamne , Marie ! Ce sa intimplat ? Spune ca e doar o gluma .
- Nu , sunt la spital .
-De ce , de ce ai facut asta ?
- Tata ...
-Tia facut ceva !
- Nu , ma amenintat , a zis ca daca nu spun politistilor ca el e nevinovat , o sati faca rau tie . Mie frica mami .
- Marie , calmeazate . O sa fie bine . Eu in 10 min ajung la tine .
-Bine mami .
Am inchis telefonul si am inchis ochii . Am incercat sa uit asta si sa adorm . Gindurile nu ma lasau in pace . Dar pina la urma am adormit .
***
Am deschis incet ochii , la capul patului era mama care statea pe scaun . La picioare era Nick si Rose .
Am zimbit incet .
- Marie , draga , cum te simti ?
A spus mama , sarutindumi mina .
-Bine , ma simt bine . Unde e Dylan ?
Am intrebat uitinduma la Rose .
- El ... a plecat , Marie , nu te mai gindi la el . Tu acuma esti la spital .
- Mda , am inchis ochii .
Totu trecu repede . Au plecat pe la case . Mama sa dus ca trebuia sa plece la serviciu .
Pe la 11 seara , am vazut ca intra cineva pe usa . Era sora medicala .
- Domnisoara , as vrea sa va intreb daca acest domn poate intra in sala dumneavostra .
Din spatele ei esi un barbat inalt de 1.90 , par brunet aproape spre negru . O fata dura . Imbracat in blugi largi si o pereche de adidasi . Un maiou albastu si geaca de piele de un cafeniu aprins . Zimbi .
Mam uitat infricata la el . Nu imi venea sa cred . Ca face el aici ? Cum indrazneste sa vina ?
-Tata ?
CITEȘTI
Printul !
Teen FictionAvea doar 16 ani când a înteles ce gust avea viaţa . Nu era populara in liceu , dar nici cea mai de jos . Din prostia lui , ajunge sa o cunoasca pe ea . Dar asa cum nimic nu e veșnic , ei incearca sa lupte pentru ceia ce au avut cîndva . Doar timp...