MARIE POV :
Ma uitam la el , la fata aia serioasa . Dar mam intors si am deschis doza . Am baut putin .
- Ce ? Ce te tot uiti ?
-Nu am voie ?
-Nu ! Si nici in casa nu ai voie !
- Da ? Dar de ce sunt in casa ?
Se uita smecher la mine si rise . Ma inervam din ce in ce mai tare . Am scos un pufait mic . Apoi am mers inapoi la film . Dar nu cred ca mai aveam chef de film . Ma uitam la acea scena . Rose peste Robert . Se sarutau de parca ar fi sfirsitul lumii . Dylan se apropie de urechea mea . Ma lua de cot si spuse :
-Nu cred ca ar trebui sai intrerupem .
Ma prinse bine si ma indrepta spre scari . Eu tot cu acea scena in fata ochilori . Imi venea sa vomit . Dar cind zic de asta ... am luato la fuga pe scari apoi am apucat spre baie . Mam pus linga toaleta si am inceput sa vomit . Peste citeva secunde ii simpt miinele cum imi da parul la o parte sil tine . Am mai vomitat putin apoi mam ridicat . Mam spalat pe fata si dupa el mia dat drumul la par . Lam prins intrun coc haotic si am iesit din baie . A vrut ceva sa zica , dar iam facut semn cu mina sa taca . Am intrat in camera mea si mam pus la masa de lucru . Deschid laptopul si incep sa caut filmul care aparuse recent . Dylan se uita la fotografiile care erau lipite pe peretele ferestrii . Fereastra mare iar prin prejur totul cu mici poze in alb negru dar puteai vedea una doua colore . Apoi la un dulap mare cu rafturi , care era plin cu carti . Carti de care vrei .
- Leai citit pe toate ?
Intreba si trecea mina pe fiecare cotor .
- Nu , raftul de sus , nu lam citit .
- Sunt cartile din colectia aia veche ? Primele carti a scriitorilor ?
-Da , jumate din dulap sunt de ale , dar jumate sunt din ale moderne . Fantasy si diferit .
Zimbi apoi privi mai departe . Se aseza pe scaunul de linga mine si privea la ceia ce caut .
- Filmul este , dar nu in calitate buna . Cred ca peste o saptamina viitoare o sa fie in HD . Dar daca vrei asa tare sal vezi . Te duci mii e la un cinema sil vizionezi .
- Ha , buna ideie , dar cum dracu eu nu mam gindit la asta ?
Ma uit agresiv la el.
- De ce tu ma urasti asa tare ?
- Oare de ce ? Fiindca te crezi buticul pamintului .
- De unde ai dedus tu asta ?
- Din faza cum te comporti .
- Am fost educat ca un print , am ceva maniere de alora . Dar nu ma consider buricul pamintului .
- Ziceai ceva de picturi .
-Da ap pictat cindva , dar tata nu prea dorea sa pierd timpu pe asta . Asaca ceia ce am facut eu din lucrari leam vindut . Nam facut cine atie ce bani .
Mam uitat atent la el . Apoi mam ridicat de pe scaun si mam dus la pat . Am scos de sub el o cutie mare . Am puso pe pat . Am mai scos si o mapa mare . El sa apropiat de mine .
-Ces astea ?
Am deschis cutia cu greja . Cind a vazut a ramas uimit . Erau atitea bancute mici cu culori . Atite pensule de ce marime doresti . Am deschis mapa . A inceput sa se uite prin lucrarile mele facute . Cred cai plac nustiu . Se tot uita la foaie apoi la mine .
- Sunt faine , tu leai facut ?
-Da , dar nu mam ocupat cu aste de 2 ani .
- Ai talent , trebu sa lucrezi cu asta .
Am incrput a inchide si a pune inapoi sub pat .
- Nu prea cred . Nu am inspiratie de ceva mult timp .
DYLAN POV :
Avea acel talent si ea nu dorea sa lucreze . Are niste lucrari minunate . Nu toti pot face asa . Este o persona diferita . E placut sa vorbeati cu ea , dar in acelasi timp te face sa te inervezi fara sati dai seama . E pozitiva . Zimbeste mereu . Face orice sa ajute pe mama ei . Din cite am inteles eu nu au o perioada foarte buna . De aia Marie are.doua servicii . Chiar mie ceva jale de ea .
Mam ridicat de linga ea , am vrut sa merg jos , sa plec acasa , dar nici nu am vrut sa o las pe ea singura in seara asta .
- Hey , eu merg jos , sai despart pe aia doi . Sii trimit acasa . Iar tu iati geanta si hai la Rose .
- Nuprea cred , nu vreau sa stau atita pe capul ei .
- Omule , ea va pleca la el . Iar tu vii la ea acasa si dormi la ea in camera . Nu vreau sa te las singura in casa .
- Iti faci griji ?
- Hai , fa ce tiam zis .
Am esit din camera lasindo acolo . Coborid jos , iam vazut pe aia cum se tot sarutau . Lam apucat pe el de marginea camasei si lam tras la o parte .
- Daca tare doriti sa faceti asta , mergeti la el acasa , bine ? Rose , Marie o sa mearga la tine .
Cei doi dadu aprobativ din cap , eu am urcat inapoi la Marie . Era in blugi , un maiou si geaca de piele . O perecge de adidasi in picioare . Un rugzac cu pijamale cred . Isi prindea parul in coada de cal . Esim din camera . La parter aia doi nu mai erau . Am strins repede din urma lor si am esit din casa . Am urcat eu pe motor si o asteptam si pe ea .
- Eu nu urc pe el !
- De ce ?
- Mie frica . Daca cadem ? Daca mor ?
- Doamne ce copil esti .
Ma scol iau casca de rezerva si o pun frumos pe capul ei , o inchei . Apoi fac acelasi lucru si la mine .
- Vezi ? Asta o sa te protejeze .
- Precis ?
-Esti ca un copil mic , hai urca .
Am urcat eu , apoi ea din spate . Ma cuprinse strins din spate . Cind am pornit tremura .
Era asa de draguta . La exterior pare o fata care nu ie frica de nimic . Ar infruta orice . Dar facind cunostinta , aflu ca e ca un catelus mic si dragut .
CITEȘTI
Printul !
Teen FictionAvea doar 16 ani când a înteles ce gust avea viaţa . Nu era populara in liceu , dar nici cea mai de jos . Din prostia lui , ajunge sa o cunoasca pe ea . Dar asa cum nimic nu e veșnic , ei incearca sa lupte pentru ceia ce au avut cîndva . Doar timp...