24

77 3 0
                                    

Am fost trezita de bataile in usa . Mam ridicat repede din pat si lam trezit pe Dylan . Pina maim luat halatul din baie el sia pus pantalonii pe el . Am deschis usa .
- Hei !
Am inchiso repede inapoi . Era Brandon .
- Cine era ?
Ma intreba Dylan .
Am stat putin si am deschis usa din nou .
- Neata , Brandon !
- De ce mai lasat aseara asa ? Dupa Rose  pleca cu tipul ala roscat . Si Alice plingea cu paharul in mina .
- Scuzama , nu am vrut sa fie asa . Dar trebuia sa vorbesc cu Dylan .
- Da eu vad ca ati vorbit .
Si arata cu mina spre camera care era cam dezastruoasa .
- Nu vei intelege , uite hai in timpul excursiei iti explic tot . Stai doar sa ma imbrac .
Am inchis usa . Dar de dupa usa se auzi :
- De fapt inteleg totul . Stai linistita .
Am inceput sa ma imbrac repede . Dylan era gata . Eu miam luat jeaca groasa si am iesit din camera . Sa speram ca cea care face curat nu se va speria cind va vedea toate astea .
Cam in 10 min eram jos in fata hotelului . Aveam o stare de tristete tot drumul prin Londra . Nu ma simteam in apele mele . Chiar nu stiu de ce . La un moment dat cind ne apropiam de hotel profesoru a zis :
- Marie , Brandon , unde ati fost noaptea asta . De ce nu ati fost in hotel ?
Ma blocasem si ma uitam la baiatul pe care il lasasem balta in club . Nu stiam ce sa raspund .
- Am fost la imtilnire domnu , nu am vrut sa stie toti , dar deja ..
Am ramas cu ochii cascati la fel ca gura . Nu puteam sa cred ca a zis asta . Incercam sa evit orice privire in adresa mea .
Ajunsa la hotel , am iesit repede din autocar . Cu cea mai mare viteza mam indreptat spre camera unde eram cazata .
Totul a fost sters .
Nu mai era acel pat cu amintirile de cu noapte . Nu mai erau haine pe televizor sau sutienii mei undeva pe linga fereastra . Era totul pus la loc .
Patul era aranjat . Nu mai era nici o pata de singe rosu , macar ceva sa demonstreze ca eu nu mai eram cea dinainte . Hainele de pe jos erau aranjate puse in dulap .
In camera era acel miros dulce , placut , de lavanda . Care incerca sa ma faca mai calma , mai fericita . Incercam sa inteleg daca mai este macar o urma de amintiri , dar nu .
Nu era nimic .  Aspiratorul a aspirat fiecare cuvint dulce , a aspirat chiar si acele doua persoane care dormeau in acest pat , doi oameni care au fost ei insusi in acea noapte .
Mam uitat in jur . Am dat draperiile la o parte si am privit din camera pe balcon afara . Totul era alb . Dar nu va fi la fel mult timp . Cam intro ora doua . Se va topi si va fi urit de tot . Vor fi biltoci de apa si zapada topita neagra .
Acel aer rece de afara ma facea sa simt fiecare fir de caldura din hotel . Miam scos hainele grose si ramasesm doar in blugi si pulover .
Colega de camera era tolanita in pat si se uita la nustiu ce film ce se difuza pe televizor .
Eu am intrat la baie si am pornit apa calda . Aburii au inceput sa ocupe fiecare milimetru din acea baie .
Cred ca apa era cel mai bun leac la moment pentru ami reveni de la frig . Am sters toate urmele de tristete de pe mine si am incercat sa nu ma gindesc la nimic . Miam spalat si parul , fiindca era plin de fixativ in urma coafurii de ieri seara .
Dupa ce trupul meu era uscat si la sigur incalzit , miam pus pe mine  halatul alb ce atirna de cuierul usii . Miam uscat parul si am iesit din baie cu zimbetul pe fata .
Dar la fel cum mi lam pus , lam si sters . Pe pat era asezat Brandon . Care nu parea la fel de fericit cum eram eu dupa dusul ferbinte .
- Inainte sa spui ceva , nu vreau sa imi strici dispozitia , fiindca abia am inceput sa o capat dupa multa vreme . Eu sunt o persoana destul de firava , nu vreau intrebari de noaptea asta , nu vreau sa iti mai zic inca odata ca nu am dorit sa te las acolo cu Alice . A fost o chestie de minunt si nu aveam de ales , fiindca eu nu am vrut sa pird sansa pe care am avuto .
Am ziso uitindupa la el , apoi indreptinduma spre ferestra .
- Vezi aceasta zapada alba pufoasa , care te atrage sa te joci cu ea si sa faci omulteti de zapada . Pai uite in citeva ore ea nu va mai fi , se va face neagra din urma masinilor care trec pe strada . Oamenii o vor calca pina nu se va transforma in ceva scirbos . Dar mai ales din cauza climii de aici , zapada nu rezista in Marea Britanie mai mult de doua - trei ore . Pai uite concluzia , la fel ca aceasta zapada sunt eu cu Dylan , acuma e bine si frumos , iar din cauza cuiva totul se face negru si scîrbos .
Am rasuflat adinc si mam intors cu fata fin nou la baiatul care se uita la mine . Baiatul care merita mai mult decit sa stea acuma aici se sa asculte teoriile mele despre viata mea si zapezii .
- Marie , eu stiu , dar credema nu am venit in camera asta cu nici un scop de ate scoate la intrebari . Doar am vrut sa te astept sa mergem jos la masa . Toti au coborit deja . Asaca am vrut sa te astept , ca sa nu iai cina singura .
Ma uitam la el uimita si nu stiam ce sa zic . Eram prea ocupata de explicatii si nu iam permis sa zica pentru ce era aici .
- Da , scuzama , in 10 minunte o sa fiu gata . Ma astepti pe hol ? Sa ma imbrac .
- Da , sigur .
El a iesit , iar eu de rusite mam trintit pe pat si am ramas asa nemiscata pentru 2 sau 3 minunte . Dupa am inteles ca trebu sa ma imbrac . Am luat din bagaj o pereche de blugi , un hanorac cu gluga negru , pe care era imprimat nustiu ce trupa rock . Am luat tenisii in picioare si am iesit din camera .
La cina era paste inalienesti cu sos de tomat si frunze de basilic . O ciocolata calda si o felie de tort cu capusuna .
O cina perfecta , daca sa nu luam in vigoare ceia ca am coborit ultimii doi la masa si toti care au mai ramas jos in restaurant se uitau la noi de parca am coborit la o intilnire nu sa luam cina si sa mergem sus sa stam fiecare in camera lui sa se uita la tv .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum