15

150 11 2
                                    

Dylan pov:
Am intrat in camera mea , am aruncat rugzacul undeva in colt de camera . Am pornit muzica la laptop si miam deschis dulapul . Am scoc niste haine lejere si mam dus la dus . Ziua asta de scoala ma scurs de totate puterile . Teste , teme pentru acasa . Ce dracu ia apucat pe profesori sa ne dea asa multe teme . La romana trebu sa fac un eseu de 6 pagini pe tema nuvelei " Moara cu noroc " . E plictisitoare . Ce poti gasi interesant in ceia ca sotul isi omoara sotia , ca aia avea sentimente pentru un alt barbat . Bla bla bla . Prostii.
Am deschis dusul si am intrat in cada . Apa calda ma facea sa ma relaxez , sa uit de tot si de totate .
Stiu ca e o prostie , dar din cite am petrecut cu aceste doua fete , am reusit sa inteleg ca o plac pe una , dar ajung sa ma sarut cu alta . Rose are prieten si nici nu pot fi cu ea . E ceva de genu " Nu te iubesc , dar te iubesc " . Dar cu Marie e ceva foarte diferit . Am simpatie pentru ea , dar ea nu prea cred . Cind am vazuto cu tipul ala in sala de la spital , am crezut ca voi muri de ciuda . Gelozia ca ea petrece timpul cu alt cineva e foarte greu de suportat . Dar nu o inteleg de ce se comporta asa cu mine ? Ca nu iam facut nimic rau .
- Dylan , esti bine ?
Era tata lui Rose .
- Da !
- Haide esi , sa nu iti fie rau de la atita apa calda ! Bine baiete ?
- Mie deja mie rau .
Spun incet ca el sa nu ma auda si es din dus . Imi infasor prosopun in jurul coapselor si es din baie . Pe hol nu era nimeni . Intru in camera mea , dar direct din urma se napusteste ceva sau cineva asupra mea .
- Imbracate mergem la Marie .
- Nu cred ca e o ideie buna , nu cred ca ea vrea ca eu sa dau ochii cu ea .
- Ce mama dracului e la voi ? Hai am zis . Daca nu ai esit din casa asta .
- Mai am 3 zile de stat aicea , dupa ma mut in palat inapoi .
- Ce ? Hai miscate .
A esit din camera ,eu miam pus o pereche de boxeri pe mine . Am luat blugii si un maiou negru . Deajupra jeaca de piele si am esit din camera . Rose ma astepta la primul etaj linga usa cu casca pentru moto in mine .
- Casca ta e la bucatarie pe masa .
- Adumio pina eu imi iau bocanii in picioare .
- Printule !
Spune si se duce dupa casca din bucatarie . Apoi ii da Mariei un mesaj ca noi venim . Am urcat pe motor si am gonit cu viteza spre persoana care ma uraste sau asa pare .
Cind eram in fata casei lui Marie , iam dat mesaj ca suntem aici si am intrat in casa . Unde doar fratele ei Nick era uitinduse la film .
- Undei Marie , intreba vecina mea de casa .
- Nui , a plecat deja !
- Adica a plecat ? Iam zis ca venim .
- Nustiu , lasatima .
Rose o suna dar ea nu raspundea . Am urcat la ea in camera . Un aer rece de afara intra in camera . Fereastra era deschisa .
- Ea de obicei lasa fereastra deschisa cind pleaca , o sa o omor cind se intoarce din club .
- Ar fi bine sa se concediese de acolo , nu preami place acel loc .
- Lucreaza de un an . Are nevoie de acel loc de munca , e bine platit .
- Te cred ,dar oricum .
Mam uitat prin camera si am esit inchizind usa dupa mine . Am coborit pe scari .
- Daca tot ea nu este , noi plecam .
- Aha .
Incet am pornit motorul si am luato cu viteza spre o cafenea . Am luat niste muncare la pachet , cafea si am mers spre casa . Unde in liniste neam pus sa ne uitam la film .
MARIE POV:
Taxiul e locul in care miam pus totul pe rafturi . Maim aranjat gindurile . Speran ca totul sa mearga perfect . Locul de munca e un cosmar in noaptea asta . Spre dimineata la ora 5 , am intrat in vestiar . Acolo fetele se schimbau de uniforma , ceia ce am inceput sa fac si eu . Miam dat jos pantofii cu toc si iam inlocuit cu tenisii. Am liat geaca si tugzacul . Esita din club , aerul rece de afara ma lovi tare drept in piept . Decembrie luna in care zapada revine pe pamint . Am luato la fuga spre ultimul taxi ramas si sper ca nimeni sa nu ajunga inaintea mea la masina aceia galbena . Am dat adresa . Si cu gindul la ce va urma imi tot rula in minte .
Sper ca totul sa mearga asa cum eu muam imaginat .
In citeva minumte eram in fata casei lui Rose . Am coborit dun taxi si pe cararea evedentiata de niste tufari mici si draguti . Am batut la usa , dar nimeni nu a esit in intimpinarea mea . De aia am luat tot curajul si am deschis usa . Spre marele meu noroc ,aceasta familie nu incue usa pe noapte . Am intrat tiptil . Era intuneric , dar am reusit sa gasesc scarile si sa urc sus la etaj . Am trecut de camera celei mai bune prietene di am mers mai departe pe hol . Am deachis incet usa , cu frica ca il voi trezi . Dar spre surprinderea mea el nu dormea ,statea cu castile pe cap si se uita in tavan . Ma observa .
Dylan Pov :
Era perfect sa stai in pat sa privesti tavanul iar in casti sati cinte pesa preferata . Prin intunericul din camera , am vazut usa deschizinduse . Apoi o siluieta de fata incet intra ,de parca iar fi frica . Am reusit sa inteleg cine era ,era ea , Marie . Persoana care fuge de mine , din cauza .... habar nam din ce cauza . Am scos castile si o priveam .
-Esti un print total nesimtit .
A spus in soapta ,ca abia eu am putut auzi .
- Un print total nemernit . Un print care crede ca tot ce vrea , va avea .
Se indrepta spre patul meu . Mam asezat pe margina si o priveam .
- Un print ... care apare in viata unei persoane si o face sal ...
Isi rideca pricirea , era linga mine . Ii puteam auzi bataile inimii , raduflarea grabita . Sumteam cum tremura . Mam ridicat in picioare . Eram la doar citiva centimetri distanta . Am luato de mine , iam ridicat barbia cu degetul aratator .
- ... care face o fata ... simpla si nevinovata sa se ... indragosteasca de tine ... chiar si cu privirea o faci sa isi pearda capul ...
Nu puteam sa o mai ascult , am incetar sa i mai aud , iam astupat gura cu un sarut ,dar repede mam retras . O priveam in ochi . Isi lasa geanta sa cada linga pocioarele noastre si se napusti asupra buzelor mele .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum