Marie Pov :
Un zbor foarte obositor care ma lasat cu durere in spate si picioare amortite . Cel mai tare imi doream sa ajung acasa , sa las bagajele si sa dorm , dorm si inca odata dorm . Mama zicea ca stam la bloc , intro zona foarte frumoasa , nu prea aglomerata , cu un parc nu departe de noi . Urma sa fim inscrisi la alt liceu .
Aerul era rece . Se apropia iarna . Iar eu inca visez la sore si la plimbari cu Dylan . Abia miam gasit curajul sai zic ca imi place de el . Si fix atunci trebuia sa ne mutam . Firar .
- Marie , lasa visatul si ajuta sa ridicam cutiile in apartament .
Miam scuturat capul si am luat o geanta de bagaj si am intrat in bloc . Mitosul de tigara si alcool nu era . Asta ma bucura enorm de mult . Când am finisat sa ridicam si ultima geanta , am inceput sa ma cert a cui camera va fi . Sigur eu ca fata o doream pe aia mai mare . Dar el zicea pentru ce mie aia mare . Pina la urma mama sa enervat :
- Calmativa copii . Nick , ea e fata , trebuie sai oferi locul in camera cea mare . Fii baiat cuminte .
- Mersi mami .
Bucuroasa miam dus bagajul in camera mare .
Cred ca e mult mai buna si mai frumoasa decit fosta camera .
Miam facut patul pentru inceput , apoi am dus la baie halatul , prosoapele si tot ce tine de igiena personala . Am aranjat acolo tot . Hainele , cel putin ceia ce aveam la mine , restu bagajului trebuie sa soseasca cu camionul saptamina aceasta , am pus in dulap . Era cam pustie camera . Nu prea era decorata cu toate cartile si nebuniile mele .
Seara cam pe la 8 mama ne striga in bucatarie :
- Zic sa facem comanda de ceva mincare , nu avem nimic in ce sa facem ceva .
- Pizza!
Nick ca de obicei doar asta si maninca .
-Eu zic sa luam niste shushi si paste chinezesti .
Ideea mea a fost aprobata de mama . Cam intrun sfert de ora comanda era la usa .
- Aleluia mincare , muream deja .
Am spus eu luind pungile din miinele curierului .
- Mami vina si achita .
Am deschis totul pe masa din bucatarie si am inceput sa mincam . Totul era perfect de frumos pina nu mia sunat telefonul .
-Alo !?
- Hey, cum ai ajuns tot bine ? Iti place noua casa ?
- Rose , da , tot e bine , acuma mincam si tot e frumos . Vreau sa ma pun sa ma odihnesc . Zborul a fost obositor .
- Da , miine te duci sa te inscrii la liceu ?
- Cred ca da , ar fi bine sa o fac mai repede , nu vreau sa pierd din program . Plus la asta prieteni trebuie sa fac , nu vreau sa mor singura .
- Vezi de noi sa nu uiti , Dylan ... el ....
- Sa intimplat ceva ? Rose ?
- Tot bine , dar ... ii ieste dor de tine si mie tot . Te dorim inapoi .
- Mie tot mie dor , nu pot sa fac nimic . Hai ca vreau sa merg sa fac un dus .
- Bine , ne mai sunam .
Am inchis si am aruncat telefonul pe pat . Baia era ocupata de Nick . Mam intors in bucatarie si am mai mincat ceva shushi . Cind am auzit ca a iesit din baie . Am fugit repede la dus .
Apa calda imi facea pielea fericita .
Dylan Pov :
- Ea a zis ca tot ii ieste dor , dar nu poate face nimi . Miine merge sa se inscrie la liceu .
- Da , bine face , va uita de noi , o sa isi gaseasca o cea mai buna prietena noua si un iubit nou . O sa vezi se va schimba .
- Stai linistit o sa vina vara in vizita la noi . O sa fie tot bine , nu te streza . Hai sa iti fac un ceai din ierbuti linistitoare .
- Fami .
Oare cum este acolo , fara noi , fara mine , abia am reusit sa fim noi fericiti ca trebuia sa plece . Toate planurile se schimba . Miine merg la palat si ii spun tatalui ca voi candida la tron .
Am urcat in camera mea si miam facut un dus rapid . Miine urma o zi grea la scoala si o convorbire serioasa cu tata .
Marie Pov :
Pijamalele mele roz erau prezente un garderoba . Leam imbracat repede si mam bagat in pat . Nu am reusit sa inchid ochii ca adormisem . Miine va fi o zi prea grea .
........................................
Hey . Hey . Hey .
Mam reintors cu un nou capitol . Imi pare rau ca asa greu am scris . E scurt , stiu . Dar va promit ca urmatorul va fi lung si mai interesant . Vreau pareri . Va iubesc ❤❤❤
CITEȘTI
Printul !
Teen FictionAvea doar 16 ani când a înteles ce gust avea viaţa . Nu era populara in liceu , dar nici cea mai de jos . Din prostia lui , ajunge sa o cunoasca pe ea . Dar asa cum nimic nu e veșnic , ei incearca sa lupte pentru ceia ce au avut cîndva . Doar timp...