DYLAN POV :
Am esit din casa Mariei si mam suit pe motor . Am pritiv spre fereastra dar ea nu era acolo . Am pornit spre casa care acum e si a mea . Dar cinstit nu mie a sta acolo . Jurnalistii inca sunt in fata curtii de aia nu opresc , ci merg mai departe .
Merg spre palat sa vorbesc cu tata referior la tot ce se intimpla . Vreau sa imi iau ceva lucruri din camera . Sa o vad pe mama si pe surioara mea .
Ajuns in fata portilot palatului , mam dus la paza , sami dea voie sa intru .
- Hey , Max , tata e acasa ?
- Da , dar am primit orden sa nuti permit sa intri timp de o luna , pina nu termii tu cu copilul simplu .
- Max ,am nevoie de niste lucruri si sa vorbesc cu tata .
- Eu acus il sun , daca permite sa intei bine , dar daca nu , stii si tu .
A pus mina pe telefon si suna , in citeva secunde raspunse , de aici ii puteam auzi vocea .
- Domnule , fiul dumneavoastre doreste sa intre in palat , pentru a lua niste lucruri personale si sa vorbeasca cu dumneata .
- Nu !
Vocea lui era nervoasa si brutala .
- Nu are dreptul sa intei pe teritoriu , lucrurile i le voi aduce la casa care sta . Despre presa sa nusi faca griji eu ma clarific si singur .
- Bine , Domule . se uita la mine , ai auzit si tu .
- La dracu ! Nu voi mai fi nici rege , nici fiul lui .
- Dylan , linistestele !
Nu am asculata , am urcat pe motor si am mera spre casa . In fata erau multe persoane , dar am mers printre ei , pina la usa , cind au inceput a pune inteebari . Mam intors spre ei si am spus :
- Eu nu mai sunt print si nu voi mai fi rege . Din acesta clipa sunt un simplu cetatean . De ce ? Asa am hotarit eu si nuci de cum ati scris voi in zeare . Va rog din tot sufletul , lasatima in pace pe mine si pe acesta familie . Lasatii sa su traiasca viata linistit , fara voi , fara paraziti ca voi .
Am intors spatele si am intrat in casa . Rose era la bucatarie facea nustiu ce , tata ei se uita la un meci de fotbal . Eu am inceput sa urc scarile pina ea ma striga :
- Bine ai zis , baiatule , ai fost la Marie sa vezi daca ea a spus acele cuvinte ?
- Da , ea lea spus .
Calm si fara vreo emotie , aducindumi aminte de momentul cind am satutato pentru a o calma .
- Doamne nu seamana delic cu ea . Nu stiu ce a fost cu ea . Imi cer ertare in locul ei .
-Laso balta , nu mai conteza . Nu mai sunt print . Nu mai sunt eu aceala despre care se va vorbi la stiri in reviste in zeare . Daca nu te superi , eu merg sus sa imi iau alte haine si cobor . Tu apropo ce faci acolo ?
- Cind cobori vei vedea , topaie ca un copil mic si intra in bucatarie , nu mai zimbi .
Miam scuturat capul si am urcat in camera . Am lasat rugzacul pe pat . Miam dat hainele jos si am intrat in dus . Apa calda ma calma , ma relaxa , ma facea sa ma simt mult mai bine . Acel miros de shampoon , ma facea sami mierd mintile , un miros apasator .
Am infasurat stergarul in jurul partii de jos a corpului si am esit din baie . Miam luat o pereche de boxeri . Niste sportivi lejeri si un maiou negru . Cu parul ud si desculata , am esit din camera , pe scari mia alunecat piciorul , facind aterozarea de la etajul doi la primul .
- Al naibii .
Ma durea mina , dar mam ridicat repede de pe jos . Rose vine si se uita la mine , zimbesc fals .
-Dar cine ma rog se porneste desculata pe scari . Tiai rupt ceva ?
- Nu , dar ma cam doare mine .
- Stirea zilei , Primtul sia rupt mine .
Incepem sa ridem si mergem in bucatarie , de unde scoate din dulap un bandaj , ceva de genul la bint elastic . Mil infasura pe mina .
- Gata , soldatule , fate bine .
- Mersi .
Ne asezam la masa , ea pune o lasania . La strigatul ei , tata ei a venit . Am stat si am mincat , am disutat despre multe chestii . Chiar daca tata ei nu prea vorbeste , de data asta a fost placut sa vorbesti cu el . Dupa masa , am ajutato pe Rose sa spele vasele , dupa am urcat fiecare in camera lui . Am pus in pat , dar nu reusesc sa inchid ochii , ca cineva intra in camera . Ma uit la ea .
- Mia zis , ca stii ca lucreaza la...
-Da am vazuto seara trecuta , dar ce ?
- Lucreaza si azi , hai sai facem o vizita seara asta , mai merge un tip de la noi din liceu .
- Pai cum vrei , daca vrei mergem .
A esit din camera , se duse sa se pregateasca . Am luat telefonul si mam uitat pe net . Nimic interesant , de aiai mam dus si mam inbracat in blugi , maiou si jeaca de piele . Am iesit din camera , am batul la usa ei .
- 5 min , imi iau pantofii .
Repede ea se pregati , de obicei fetele greu se pregatesc . A esit intro rochie multa meagra , pantofi negri , parul lasat liber pe spate . Si un machiaj simplu , dar buzele erau cu rosu . Imi place cum era imbracata .
Am coborit jos . In curte nu era nimeni , nici un jurmalist . Am mers spre motor .
- Eu nu pot merge pe chestia asta .
- De ce ?
- La dracu , sunt in rochie .
- Pau si cum vii ?
- 2 min si vi e tipul ala . Ne vedem in fata clubului .
- Cum zici tu .
Am urcat pe motor si am pornit . Vintul imi batea in fata ,dar casca ma proteja . Am oprit la semafos, strazile ju rlerau chiar asa de pline . Puteam goni putin . Dar mina ma durea tare .
Am parcat in fata clubului , mam dat jos de pe motor . Pina am privit cit e ora , am vazut o masina din care coboara Rose . Am facut cunostinta cu tipul . Am stat in rind ,pina nea permis sa intram . La intrare am zis .
- Sa traim viata din plin , da ?
La care am primit raspuns .
- Da baiete !
CITEȘTI
Printul !
Teen FictionAvea doar 16 ani când a înteles ce gust avea viaţa . Nu era populara in liceu , dar nici cea mai de jos . Din prostia lui , ajunge sa o cunoasca pe ea . Dar asa cum nimic nu e veșnic , ei incearca sa lupte pentru ceia ce au avut cîndva . Doar timp...