22

84 5 3
                                    

Nu am crezut ca vor fi zile cind ma voi plimba pe strazile acestea . Era asa de bine sa respiri aer de aici . Aer care ai respirat de mic copil .
Eram in hotel si aseptam sa ne dea cazarea . Vom sta cite doi in camera . Am hotarit ca stau cu Jenifer impreuna .
Am ridicat cu liftul la etajul 5 . Camerele noastre erau situate pe acelasi etaj . Doar camera profesotilor erau cu un etaj mai sus .
Am intrat in camera noastra . Era asa de frumos . Nu va pot reda acuma ptin cuvinte . Am despachetat bagajele si am pus totul in dulap . Ceia ca acuma era ameaza mare . Am facut rapid un dus si mam imbragat in ceva mai gros .
Profesoara a spus ca azi nu mergem nicaieri . Fiindca suntem obositi din drum . Asaca am hotari sai fac o vizita lui Rose . Iam dat un mesaj sa vad unde este . A zis ca e pe drum spre casa . Asaca am apes sa merg mai repede pina ajunge ea acasa .
Am pus in rucsac cadourile si am iesit din camera :
- Profa a zis ca azi nu iesim nicaieri , nu ?
- Da , darceu vreau sa ma plimbu .
- Si daca te pierzi pe aici . Mai bine stai in camera .
- Jenifer , eu mam nascut aici . Ma duc sa imi vizitez prietenii .
Am inchis usa si am plecat . Eram sigura ca Nick tot a plecat din hotel . Sa se vada cu baietii .
Eram la o casa departare , cind mam apropiat de casa lui Rose , am vazut motorul lui Dylan . Ce dracu facea acesta aici ? Nu statea la palat din nou ?
Am intrat in casa , se auzea galagie din bucatarie . Am intrat incet . Rose inca nu era venita acasa . Dar Dylan era cu Alice si tata lui Rose .
- Hey ! Ce mai faceti ?
Sau intors spre mine .
- Doamne , Marie , ce faci aici ? Rose acus trebuie sa ajunga , ea stie ca ai venit ?
Tata lui Rose era bucuros sa ma vada .
- Marie ? Eu sunt Alice sotia lui Dylan . Il stii pe Dylan ? Printul ? Nu ma refer personal , dar ....
- Alice , taci te rog .
Dylan se pare ca era cel mai nervos dintre toti .
- Salut , eu ... scuze ca nu am.spus la nimeni ca voi veni , si ...
Din spatele meu se auzi un strigat asa de tare , ca ma dureau urechile .
Apoi sari la mine in spinare .
- Nebuno , stai jos , o sa ma dai jos acus .
- Scuze , de ce nu ai spus ca vii ? Hai dezvraca jeaca si vina sa bem un cei ceva . Tie foame ? Dylan ? Ce faci tu aici ?
- Da , am venit referitor la ... sa mai stam si noi ca pe timpuri , nu vrei ? Ma gindeam diseara sa iesim undeva .
Mam asezat pe un scaun in fata lui . Am asteptat sa zica ceva dar nimic . Eu as fi vrut sal imbratisez , sal sarut . Si sa stau linga el . Dar nu pot . Deja nu .
- Marie ? Pot vorbi cu tine pina face Rose ceaiul ?
Lam privit atent .
- Bine ... mergem sus la Rose in camera .
Ridicam scarile in urma lui . Mergea la sala cred , sau nu. Nu prea vedeam schimbari la el .
Am intrat in camera . A inchis usa si se uita la mine atent . Nu spunea nimic , nici eu nu indrazneam sa zic ceva . Se apropia de mine incet cu pasi marunti . Nu aveam putearea sa ma misc sau sa fac vriun pas in spate . El era la citiva centimetri de mine , practic lipiti unul de altul , cind am ridicat capul si lam sarutat , rapid miam retras capul inapoi si lam.aplecat . El a pus ina la spatele meu , cu alta imi ridica barbia si incapu sa ma sarute . Era asa de bine ca nu doream sa se termie acest sarut .
- Mie dor de tine .
A spus in soapta si ma sarutat din nou .
Apoi mam retras incet . Am auzit zgomotul pasilor pe scari . Si cind se auzira linga usa am spus .
- Bine , cum zici tu , o sa facem ceva seara asta , adica putem merge in clubul ala , unde lucram mai inainte eu ...
Usa sa deschis , Alice intra ...
- Ceaiul e gata , Dylan mergem diseara in club ?
Il saruta p obraz .
- Ma mai gindesc , vb mai tirziu .
Am coborit scarile , Alice mergea in fata noastra , iar cind intra ea in bucatarie . Dylan ma tras cu citeva scari mai sus si ma saruta fierbite . Apoi imi aranja parul si am intrat si noi in bucatarie .
Daca cinstit nici nu am inteles ce sa intimplat . Are sotie dar zice ca-i este dor de mine . Cam ar trebui sa discut cu el pe tema data . Dar pina atunci voi bea un ceai cu prietena mea .
Dupa ceam am mai stat la Rose am mers la hotel . Acolo practic toti erau in camera si nu faceau nimic . La fel si Jenifer se uita la film in pat fara sa se gindeasca la ceva .
- Cum a fost vizita la prieteni ?
Ma intreba ea , dind volumul televizorului mai incet .
- A fost bine , nu stii in ce camera sta Brandon ?
- In 568 daca nu ma gresesc , de ce ?
- Nu nimic .
Am iesit pe usa si am mers in camera 568 . Am batut la usa . Iar acolo iesi Brandon cu parul ciufulit doar in boxeri . Nu puteam lua privirea de la corpului lui bine facut .
- Marie , hei , ma auzi ?
- Mm , da , diseara merg cu niste prieteni in club , nu vrei sa mergi si tu ?
- Prieteni ? Cineva care a venit cu noi ?
- Nu , o sa vezi diseara . Imbracate , undeva intr-o ora plecam .
Am mers in camera mea sa imi aleg ceva cu care sa ma imbrac . Presimt ca va fi foarte fierbinte in seara aceasta . Trebuie doar so anunt pe Rose sa isi ia si ea prietenul . Sa nu fie singura . Apoi sa nu se supere pe noi . Dar Brandon va fi uimit cu cine va merge in club noaptea asta . Iar eu voi putea discuta normal cu Dylan despre ce sa intimplat azi la Rose acasa .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum