7

256 15 3
                                    

Maria Pov :
Dupa cele citita in revista am ramas socata . Nu prea cred ca e adevarul , doar unul mic in ceia ce am spus eu despre el . Dar acuma regret foarte tare . Chiar nam stiut prin ce trece el . Dar sa vorbim serios nu la dat nimeni afara din palat . El a plecat singur . Am intrat in casa si am mers sus la mine in camera . Usa camerei  mamei era deschisa , de aia am lasat rugzacul jos si mam dus la mama . Era in fata oglinzii , imbracata intro rochie rosie lunga pina mai jos de genunchi , dar era rochie creion . La git acea niste accesorii minunate . Incaltata in tocuri negrii . Parul era lasat ondulat pe spate . Machiajul era unul natural , dar foarte frumos . Nu imi venea sa cred ca era mama mea . Nu am vazuto pe ea demult asa imbracata .
- Mamă ?
Se uita la mine apoi zimbi .
- Iti place ?
- Arati minunat , unde pleci ?
Am intrabato , aruncinduma pe patul ei uitinduma la ea .
- Acem o mica petrecere la serviciu ca intre medici . Si am hotarit sa arat diferit .
La nas mia venit acel parfum dulciu . Pe care i lam dat de ziua ei . Nu la folosit demult , imi pare asa de bine ca in sfirsit mama a hotarit sa se schimbe .
- Parfumul , e acela care ti lam dat eu , nu ?
- Da , am hotarit ca ar trebui sa il foloseac sa nu se prafuiasca in dulap .
-La ce ora incepeti ?
- La 17 , dar in 10 min vine sa ma ia Stuart cu masina . Avem de mers mult pina la restaurant , e in afara orasului .
- Uuuu , mama sia gasit un cavaler .
- Maria , linistestete . Seara asta Nick pleaca la prieteni ca miine e vineri , tu ce vai face mergi si tu la Rose ?
-Pai nustiu voi vedea , cred ca da . O sa vorbesc cu ea .
Am auzit suneria si am sarit din pat sa ma duc sa deschid .
- Zii ca cobor imediat !
Am mers la usa si am deschiso . In loc sa vad un domn care pare a doctor . Am vazut un blond inervat , motorul lui era linga curte noastra . Fara sa zic ceva a intrat in casa si se uita la mine . Eu nu puteam sa cred ca era aici . Cine mama naibi ia dat adresa mea ?
-Ce faci aici ? am zis incet sa nu ma auda mama , esi acuma din casa .
Am incercat sal dau afara   dar el imi arata revista la pagina in care erau scrise cuvintele mele .
- Cei asta , a strigat el .
- Taci ma , mama e acasa !
Incercam sa vorbesc incet , sa nu coboare mama . Dar na degeaba incercam .
- Marie , ce e acolo , ce sa intimpla ?
Mama incepu sa coboare . Dylan tot statea furios acolo . Nu puteam face nimic .
-Te mai intreb odata cei asta ? Tu ai spus ? Sau ei au inventat ? Zi !
Striga asa de tare , ca ma speriasem si ma uitam la el ca la dracu . Mama cobori jos si intreba ?
- El cinei ? Doamne ...Printul ? Marie ce face el la noi in casa ?
Cu greu dar am spus :
- Aceiasi intrebare ma framinta si pe mine .
Am luat revista si am mers in sufragerie , cei doi au mers dupa mine . Am zimbit si am spus :
- Da , eu am spus asta , fiindaca asa si este . Esti print dar nu inseamna ca trebu sa te comporti ca buticul pamintului .
- Puteai sami spui in fata , dar nu sa afle toata lumea despre asta , sa spui la stiri , jurmalistilor . Esti timpita ?
-Cum iti permiti sa vorbesti asa cu fica mea ?
- Mama ma descurc si singura cu el .
Am vazut un domn inteind in casa .
- Am auzit strigate am crezut ca sa intimplat ceva ...printul ?
-Stuart mergem , copii se descurca si singuri .
Mau lasat in casa cu acel nebun ? Mama ce nu vede ca el e gata sa ma omoare ? Doamne ce sa fac ?
- Ha , zici cas timpita , macar nu am fost data afara de propriul tata .
- Ce dracu e ineregula cu tine ? Tu crezi la aceste minciuni ? Eu singur am plecat , nu mau dat afara .
Striga din ce in ce mai tare . Se tot invirtea in camera ceia . Eu stateam in coltul meu , fara sa spun ceva . Ma uit la el , apoi incepu sa vina la mine repede , ma apuca de mine ca credeam ca mio rupe .
- Ma doare !
- Mie tot una !
- Fraier !
Incercam sa ma zbat . Dar al naibii , ca era puternic . Ma lipise de perete . Si se uita tinta la mine . Poate sunt eu nebuna , dar de data asta el e nebunul . Nu iam facut nimica rau . Am ziadevarul doar atit .
Ma lasase libera . Am fugit in partea cealalta . Am inceput sa rid , asa de tate ca ma durea burta . Nu stiam dece , ma apuca isteria . Nu ma puteam controla . Rideam cu lacrimi . El se uita la mine , si se vazu un mic zimbet , apoi incepu sa rida si el . Neam asezat pe canapea , incerind sa ne linistim . Dar nu puteam rideam din ce in ce mai tare . Era un ris care te inerva chiar si pe mine .
Am simtit doua buze care se impreuneaza brusc cu ale mele . Ma saruta , am raspuns , dar repede mam desprins .
- Ce ?
Am strigat .
- Alt fel cum era sa te calmezi . Vezi nu te mai rizi acuma . Ma si inervai deja .
Mam uitat la el , cred ca eram rosie la fata nu de furie si rusine . Nu imi puteam imagina ce se intimpla . Ma ridic de pe canapea si spun:
-Esi naibii de aicea , nu mai vreau sa te vad aici , nu vreau sa stiu nimica de tine . Carate din viata mea . Cine naibi tia dat voie sa.ma saruti . Esi !
Isi ridica miinele in sus , ca semn ca e predat si ese incet din casa . Se auzi motorul apoi pleca . Am privit la fereastra cum se indeparteaza . Am ridicat la etaj . Sa imi fac temele pentru luni . Apoi sa ma pregatesc , diseara am de lucru la club . Trebu sa inlocuiesc o chelnerita .
Nu prea aveam teme , dar sa le fac acum sa fiu libera in weekend .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum