Dylan Pov :
Dimineata a fost cea mai grea parte a zilei . Nu aveam nici un chef sa deschid ochii si sa merg la scoala . Ca de obicei micul dejun cu Rose . Am suit pe motor si am mers la scoala . Fiecare pas pe care il faceam . Ma gindeam la Marie . Ma gindeam cu putea asa usor sa plece .
- Dylan ? Mergi si tu ?
- Unde ?
Eram in cantina scolii cu Mike un coleg de clasa .
- La petrecerea pe care o da Alice . Mai stii tipa populara fin liceu .
- Nustiu . Ma gindeam sa merg azi acasa si sa vorbesc cu tata . Daca voi avea dispozitie . Poate trec pe acolo .
- Bine , oricum iti trimit prin mesaj adresa .
Am luat tava si am duso . In dtum spre dulapior imi suna telefonul .
Era Marie .
- Hei , scumpo , ce faci ?
- Salut , sunt in oras un Nick , neam inscris la scoala si Luni e prima zi .
- Ma bucur pentru tine foarte tare . Vreau sa fii aici linga mine .
- Eu tot imi doresc asta . Ai vorbit cu tatal tau ?
- Dupa scoala urmeaza sa vorbesc .
Suna suneria de intrare la ora . Ma gindeam sa mai stau sa vorbesc cu ea . Dar orele la momentul actual era mai principal .
- La mine a sunat la ora . Vorbim diseara pe internet , bine iubito ?
- Bine , o zi frumoasa .
Am pus telefonul in buzunar si am intrat in sala .
Marie Pov :
Eram cu mama si Nick la cumparaturi in mall . Eu imi luam cite ceva pentru a decora caremera si casa . Nick isi lua ceva haine . Dar mama se tot uita sa ia draperii .
Ziua sa finisat cu foarte multe cumparaturi . Camionul cu bagaje inca nu a sosit . Si camera mea tot inca era cam pustie .
Mama punea draperiile in camera lui Nick , el sia ales de un albastru inchis . In livingroom mama a pus draperii lungi pina in pamint de culoarea alba . Iar mie mia placut un roz pal . Citeva cartii noi leam pus pe rafrurile din coltul camerei . Am decorat camera cu putinele lucruri luate azi . Miine merg sa iau ceva flori sa le pun prin casa . Sa inverzim totul , sa fie mai viu in casa .
Am vorbit cu Dylan . Eu stiu ca el ma place , eu tot . Dar reletii la distanta . Nu prea cred ca va dura toata aceasta . Trebuie sa ii zic sa gaseasca pe alt cineva .
Trei zile au trecut la dracu de repede . Iar ziua care nu credeam ca va fi vreo data , acuma o traiesc . Merg la liceu . Sa incep o noua viata ca tipa noua .
Miam facut rutina de dimineata si miam ales o pereche de blugi negri , un pulover de culoarea cafelei cu lapte . Bocanii in picioare , geaca de piele si fesul pe cap . Micul dejun era o cafea cu croasan .
Am mers la statia de metrou . Nick incerca sa isi aduca aminte ce tren trebuie sa luam si la ce statie coborim . Totul a mers bine si nu neam ratacit prin acest mare oras .
-Acestea sunt dulapioarele voastre , uitativa cidurile . Cartile le luati la etajul doi la biblioteca . Uitatuva orarul . Va urez o zi buna .
Secretara ne arata cam putin din ce trebuia . Am mers la bublioteca dupa carti .
- Buna ziua , sunt eleva noua .
- Buna , da uitativa cartile voastre . Mai trebuia sa fie un baiat , nu ?
- Da , el acus vine .
Am luat cartile si am mers sa le las in dulapior . Dupa miam luat engleza , matem , geografia , franceza si fizica , leam pus de o parte , erau obictele pe care le am azi . Uff .
La engleza la sigur am intitziat . Si nu prea aveam chef sa intru asa in clasa . Mai ales ca sunt noua pe aici .
Ajunsa in fata usii , ma gindeam ce sa fac . Cind colo se apropie un tip si intreaba :
- Hai , ce faci aici ? Nu team mai vazut ptin liceu .
- Buna , sunt noua , si am intirziat la ora .
- Asa , fata noua , bine , mai sunt 27 de minunte din ora . Hai sa iti arat scoala . Eu tot nu prea am chef de ora acum .
- Esti sigur ?
- Da , eu sunt Brandon .
- Marie .
Neam plimbat prin scoala pina nu a sunat de repauza .
- Am matem acuma , in sala ...
- Te duc eu pina acolo . Oricum in partea aia e si sala mea .
- Bine .
Am zimbit si am mers spre scari .
- Ce tea facut sa te muti din Londra in Chicago ?
- Mama , a venit acasa si a xis ca ne mutem . Trebuia sa ne facem bagajele ce cea mai mare viteza . Fratele meu era bucuros , dar eu nu .
- Fratele ?
- Da suntem gemeni , tot aici in liceu e .
- Si de ce nu erai bucuroasa ?
- Acolo mia ramas cea mai buna prietena si ...
- Si ... ?
- Ptietenul meu , el ... Dylan ...printul ...
- Vai , tu erai acea fata din reviste care facea pea nervoasa pe print , am citit despre asta .
- Mda , eu eram .
- Pai uite am ajuns aici e sala de matem . Ne mai auzim noi .
- Bine , mersi .
Am intrat in clasa . Toti tacura din gura si nu spuse nimic . Se uitau la mine , cum mergeam spre o masa libera . Mam asezat . Am deschis telefonul si incercam sa fac orice , numai sa nu simt prvirile tuturor pe mine .
Cind ora se finisa , toti mergeau la cantina scolii . Ne deservea cu ou ochi si becon prajit . Gogoasa cu glazura si suc de capsuni . Mam dus la o masa libera . Eram singura . Pai ce am vrut , sunt noua , ciudata . Cine se va aseza cu mine .
- Hei , printesa , ma pot aseza cu tine ?
Am ridicat capul , iar in fata mea era Brandon.
- Da , de ce printesa ?
- Pai nu tu iesti iubita printului Dylan ? In scurt timp va fi nunta si gata .
- Pai , nu prea cred . Hai sa schimbam subiectul .
- Vineri seara , un prieten de al meu , da petrecere la el acasa , hai si tu cu noi . Iti faci noi prieteni .
- Nustiu , pe mama trebu sa intreb .
- Marie , ce faci ?
Era fratele Nick .
- Nick , el e Brandon .
- Buna .
Apoi se aseza la masa si se uita la mine :
- Vineri un coleg da petrecere , o sa.ii poti sa ma ajuti sai zic ceva mamei sa imi dea voie .
Mam uitat la Brandon si am inceput sa ne ridem amindoi .
- De ce rideti ?
- Eu tot am fost invitata , ii zicem mamei adevarul si gata .
- Nu prea cred cai o idee buna .
Neam sculat de la masa si am mers la urmatoarele ore . Eram la fizica cind telefonul suna . Am iesit din clasa si am raspuns .
- Marie ... Dylan va fi regele , dar pentru asta are nevoie de o fata din familiile care candideaza cu printese sau aleasa lui . Asa cum tu nu iesti aici , iar el intro saptamina face 18 ....
- Ce ?
- Tatal lui , nu ia dat de ales ...
Nu am mai ascultat si am inchis . Am intrat inapoi la ora . Cind suna de repauz . Am iesit ca vintul pe usa si doream sa ajung mai repede acasa sa vad ce se intimpla in Londra . Ce dracu face el . Cum a putut sa faca asta .
CITEȘTI
Printul !
Teen FictionAvea doar 16 ani când a înteles ce gust avea viaţa . Nu era populara in liceu , dar nici cea mai de jos . Din prostia lui , ajunge sa o cunoasca pe ea . Dar asa cum nimic nu e veșnic , ei incearca sa lupte pentru ceia ce au avut cîndva . Doar timp...