MARIA POV :
- Ce furios mai e si asta !
Am strins cosmetica de pe masa si am puso in geanta .
- El picteaza ?
- Rose !
- Ce ? Nu am stiut , pe bune , ai rupt batul tare .
- Nare ce sa se intereseze !
- Doar a intrebat unde pleci , ai putut raspunde normal , dar nu sa strigi .
- Laso balta , mam inervat si atit .
Am luat geanta si am puso pe umar , am privit pe fereastra de linga usa . Paparatii tot acolo erau , in asteptarea marelui print . Vor dormi aici , 100% .
- Te sun , miine dimineata . Cind ma pornesc la scoala . Bine ?
Am intrebat eu , ducinduma spre usa ce ducea in curtea din spatele casei .
- Bine , daca ceva te astept la mine , ma suni cind finisezi .
Am esit pe usa afara si am mers in fata casei . Se uitara toti la mine , apoi incepu sa fotografeze si sa puna intrebari :
- Cum e sa stii ca printul traieste in casa ta ?
- Iti place de el ?
- Ceti in aceiasi camera ?
- Veti impreuna ?
- Hei , linistitiva , am spus eu , nu voi sta cu el inteo casa , e in casa prietenei mele . Si nu , doamne fereste sa fiu cu el impreuna . Cu asa nesimtire de om .
- De ce consideri asa ?
- Nu esti geloasa pe prietena ta , ca sta cu printul inteo casa ?
- Nu , nu sunt geloasa , mie chiar mie tot una . E un nemernic si gata , se considera buricul pamintului . Si ce daca e print ? Sa il manince dracu si furnicile .
Am spus cuvintele si mam dus sa iau taxiul ce ma astepta in fata curtii . Soferul imi dadu ceva intrebari , dar nu am raspuns la nici una . Ajunsa in fata clubului . Am coborit din masina si am mers spre usa din spate , unde ducea spre un hol cu usi . Iar una din use ducea direct spre vestiar . Am intrat pe acea usa . Im camera mai erau trei fete . Doua brunet si una roscata . Nu prea vorbeam cu ele . Miam scos fusta si maioul cu emblema clubului . Lucrurile personale si hainele , leam lasat in dulapior . Miam schimbat pantofoi cu toc . Am esit de acolo , mergind in sala . Nimeni nu intrase inca . De aceia mam dus la barmen .
- Hei , Carl !
- Buna , arati minunat ca de obicei .
- Mersi , imi faci si mie un coctail , ca de obicei .
- Vodca ?
- Putin , pentru curaj , pentru nebunii de seara asta .
- Ne dau salariile azi , in sfirsit .
- Da ...
- Hei , puffi !
Se auzi o fata din spatele meu . Margo , o dansatoare la bara . Care se crede prietena lui Carl , dar el o uraste . Ia zis de multe ori , dar ea nu asculta .
- Buna si tie , zic eu si plec de acolo .
- Maria ! ma strica el din urma . Nu ma lasa si e gata .
Scoare coctailu sil puse pe masa . Am nevoita sa ramin . Am mai stat inca 5 min asa , dupa Margo se sui pe masa de la bar si incepu sa mearga ca pe podium . In lenjeria aia neagra de dantela fina . Bichini si pantofi cu platforma . Mergea asa , pina nu venise directorul si o da jos . Ea se tot foia pe linga el , sarutindul pe git .
- Nu aici , papusico .
- Oh .
Nea aliniat pe toti , ne inminase salariu pe saptamina aceasta si ne spuse sa ne repatizam pa locuri . Am ramas linga Carl . In nici 5 min sala fu plina , muzica rasuna deti spargeau tempanele . Eram ocupa cu comanda , dupa comanda . Toti se veseleau , dar eu lucram . Toti se relaxau , eu ma incordam . Voi avea nevoie de o baie calda cind ajung acasa .
DYLAN POV :
Am ajuns in fata clubului , baietii stateau in rind , pentru a intra inauntru . Mam apropiat de ei , salutindui . Undeva peste 5 min . Usile sau deschis , iar fiecare intra pe rind inauntru . Intrat pe acele usi am vazut un hol ingust intunecat ,apoi niste scari si direct la stinga . Apoi ringul de dans , masutele si fotoliile . Barul . Baietii se indrepta catre asa o masa , si lua loc . Se apropie de noi o chelnerita , inalta , cu par roscat . Ne lua comanda de bautura si pleca . In scurt timp , baietii se scula si spuse ca merg sa agate fete . Eu am spus pas . Ramin sa iau bautura .
- Hei frumosule , de ce esti singur aici , in asa seara frumoasa ?
Se aseza linga mine o curva din club , era doar in lenjerie si pe tocuri inalte . Am privito atent .
- Oh , sunt Margo .
- Dylan . Dar nu prea cred ca sunt interesat de tine .
- Of, stai linistit . Toti spun asa la inceput , dupa toti ma doresc .
- Nu e cazul meu acuma .
Incepu sa se miste pe linga mine , dar vazind ca eu nu ma misc si nu fac nimic . Se scula si spuse :
- Timpitule , cu asa pasivitate , dute la chelnerita Maria , ea cred ca e pe gustul tau .
Si arata spre bar , la o tipa blonda ce lua comanda . Apoi cind se intoarse in directia noastra am ramas uimit . Iaca unde se ducea ea . Lucreaza .
Mam sculat si am.mers la ea , mam asezat pe scaunul liber si ma uitatm la ea , care era chiar linga mine .
- Seara buna , fetito !
- Nu sunt interes...
Se uita la mine , apoi mari ochii de uimire .
- Ce faci tu , dracu aici ? Ma urmaresti ?
- As vrea sa te corectez , eu am esit inaintea ta din casa . Si am venit sa ma relaxes cu prietenii , sau nu se poate ?
- Miine nai scoala ? Sau vinerea la ore nu mergi ?
- Cum sa nu !
- Ooo , Dylan acata fete , mai exact chelnerite . O sa stim ceti place tie .
- Nu ma agata , prostilor .
Se intoarse si pleca cu tava de bauturi .
- Rea fata .
CITEȘTI
Printul !
Teen FictionAvea doar 16 ani când a înteles ce gust avea viaţa . Nu era populara in liceu , dar nici cea mai de jos . Din prostia lui , ajunge sa o cunoasca pe ea . Dar asa cum nimic nu e veșnic , ei incearca sa lupte pentru ceia ce au avut cîndva . Doar timp...