- Tată ?
Am privit cu frica acea persoana , care statea in fata mea . A zimbit smechereste .
-Marie , draga , ceau patit ?
A inceput sa vina spre pat .
-Nu , nu te apropia de mine . Pleaca . Doamna , nu vreau ca aceasta persona sa vina la mine . Nu doresc sa o vad . Pleaca !
Am strigat eu .
- Domnule , esiti va rog frumos .
-Dar sunt tata tau .
-Nu , esi naibii de aici , nu vreau sa te vad !
Mam ridicat in capul oaselor , mam uitat spre fereastra . Afara se vedeau doar felinarele . Era seara tirziu . Prea tirziu sa stau asa si sa il vad aici , pe cea mai nepotrivita persoana .
Dylan Pov :
Dupa ce am plecat din spital , mai bine zis dupa ce mau dat afara de acolo . Am venit la Marie acasa cu mama ei , Rose si Nick. Am stat putin la masa , ampoi am ajutat la prepararea cinei .
Dupa am mai stat putin cu mama Mariei si am plecat acasa .
Am intrat in casa , era pustiu . Am urcat sus la mine .
-Unde crezi ca pleci ? Gunoiul tu il duci ! Eu nu am de gind sa es afara pe frigul asta !
- Bine . Ce ? Frig ?
A trecut pe linga mine pe scari si a inceput sa rida .
Am coborit inapoi jos si am luat sacul cu gunoi si am esit afara . Am mers prin iarba pina la tomberon . Afara era intuneric , luna se distra cu stelele . Felinarele luminau drumul . Am deschis capacul tomberonului si am aruncat in el sacul . Mam intors inapoi in casa . Chiar era cam raciare afara . Noiembrie . Uf ce uram frigul .
- Gata , lam dus . Facem un ceai ?
Am mers la etaj , am batut in usa la Rose . A deschis usa si a spus .
- Da , in 2 min cobor .
Am mers mai departe , am intrat in camera , miam luat cava mai lejer . O pereche de sportivi si un maiou mai larg megru . Desculta am intrat in baie , sami spal fata si miinele . In cada mai era apa . Pe jos era ud , dupa ce am scoso pe Marie din apa . Am luat dopul din cada , ca apa sa se verse . Am luat mopul si am sters pe jos . Dupa mian facut treaba pentru care am venit in baie .
Cind am coborit jos , Rose era u spatele la mine , facea ceai din ierburi calmante . Daca beau de ale la noapte voi fi ca un ingeras . Mam apopiat incet de ea , cu scopul sa o sperii . Am pus miinele pe talia ei si am spus :
-Bu !
Ea a dat niste ierburi pe jos si a atrigat .
-Esti nebun ? Doamne ! Vrei sa fac stop cardio ?
-Da , am inceput sa zimbesc , dar fata ei era prea serioasa . Eu glumesc ,esti prea tinara sa mori . Esti prea importanta sa faci stop cardio .
- Iti bati joc acuma ?
Am inceput sa rid , la cit de serioasa era fata asta . Parul ei negru ca noaptea , ochii aceia . Era asa de maruntica , poate undeva 1.58 . Fata de mine era ca o furnica . Am privito avent . Iam dat o suvita de par la o parte , dupa ureche . Se uita la mine cu atita pofta . Ca doamne , o sa fac o greseala , dar ...
Am apucato de barbie si am traso in sarut . Am inceput cu ceva lent , dar cind am vazut ca raspunde . Am marit ritmul in ceva mai apasat , mai cu pasiune . Am dat la o parte cutia cu ierburi si canile . Am ridicato cu fundul pe masa . Mia permis sa stau intre pricioarele ei . Dar dindumi seama ce fac , mam retras . Am lasato acolo . Pe masa . Rosie la fata . Am dat capul in jos . Am simtit privirea ei .
De ce dracu am facuto ? Numi place de ea . Imi place de alt cineva . Marie . Doamne ! Ea trebuia sa fie in locul lui Rose .
-Rose , iartama . A fost o greseala .
-Da , eu am prieten . Nu spunem nimanui ?
-Nu ! Am sa merg sus .
-Ceaiul ?
- Nu , numi mai fa .
Am luato repede la fuga sus . Ma pus pe marginea patului . Am facut o greseala . Doamne ce ma vaicareat eu din cauza asta . E viata mea fac ce doresc , cu cine doresc .
Mam dus la baie , si am acut un dus , apoi mam bagat in pat . Miine duminica , o zi pentru teme .
Marie Pov :
Nam putut sa stau in acel pat , mam ridicat si am ners prin camera . Am stat la geam un pic , am privit spre aleea din copaci din curtea spitalului . Apoi am luat plapuma de pe pat si mam infasurat cu ia . Am stat asa la geam undeva juma de ora . Dar am inceput sa obosesc . Spre pat miam amintit de acel sarut pe care mi la dat Dylan . Acel sarut care trebuia sa ma calmeza din a ride cu pofta . Acele buze . Au fost ... am scuturat capul , apoi mam bagat in pat . Am inchis ochii si am incercat sa adorm . Am incercat sa nu ma gindesc la cele intimplate pina acuma .
.............
Salut , stiu ca nu am postat de mult , dar marea mea scuza este scoala si temele . Ma tot gindeac la ceia ca trebu sa scriu pe aici , dar din pacate scoala imi ocupa tot programul . Dar voi incerca sa scriu . Va iubesc si va multumesc pentru ceia ca cititi ceia ce scriu . Am momente in care cred ca scriu porcarii , pe care nu trebu sa le cititi .
CITEȘTI
Printul !
Teen FictionAvea doar 16 ani când a înteles ce gust avea viaţa . Nu era populara in liceu , dar nici cea mai de jos . Din prostia lui , ajunge sa o cunoasca pe ea . Dar asa cum nimic nu e veșnic , ei incearca sa lupte pentru ceia ce au avut cîndva . Doar timp...