6

261 17 1
                                    

DYLAN POV :
Am inchis alarma de la telefon , mam sculat lenes din pat si mam indreptat spre baie . Esind din camera , am trecut pe linga camera lui Rose , la care usa era inchisa .
La baie miam facut rutina de dimineata si mam dus in camera sa ma pregatesc de scoala . Nu tin minte ce fusese aseara dupa ce pleca Maria . Dar una tin minte , am consumat alcool pina nu mam imbatat tufla . Ma doare acum capul , de mor . Dupa cite am inteles Maria plecase la ea acasa nu venise aici . Sa speram ca nu invatam in acelasi liceu . Dar asa vb eu nu prea am vazuto in anii precedenti . Cred ca e in alta parte .
Miam luat o pereche de blugi si un maiou mulat cu jeaca de piele . Bocanii in piciore si rugzacul in spinare.
La parter Rose facea micul dejun , dar eu nu am ramas . Am plecat direct la scoala .
MARIA POV :
Dupa club am venit direct acasa . Nu am considerat importat sa merg la Rose . Luind ceia ca e si Dylan acolo . Dupa seara ce fusese nu ma pot uita la el in ochi . Sa speram ca nu suntem in acelasi liceu . Dar sa fim seriosi cum puteam sa nul vad pina acum , e inalt si destul de dragut . Erau fetele sa fuge dupa el . Eram sal cunosc .
Rutina de dimiata am facuto in 30 min , iar la 7: 30 luam micul dejun cu Nick . Mama mai era la serviciu pina la 9 . Cafeau era cam dulce in dimineata aceasta , de aia am lasato la o parte . Lam lasat pe Nick sa manince mai departe . Dar eu miam luat rugzacul si am esit din casa . In curte trandafirii incepeau sa se ofileasaca . Trebuia numai decit sa ma ocup de gradina cu flori . Nu o pot lasa asa . Mie rau cind vad ca totul se ofeleste . Am mers spre statia de autobus , imi era lene sa merg pe jos pina la scoala . Chiar daca ajung in 10 min pina acolo . La statie nu erau chiar asa de multi oameni , dar totusi vreo 14 adolescenti erau . Practic toti stateau in telefoane .
Asteptind autobusul am mers spre standul cu reviste . Tema principala a zilei era " Printul se muta intro viata de om simplu ! " dar ceia ce urma dupa ma socat " Ce considera o adolescenta deapre asta , a dat un interviu jurmalistilor din fata casei unde va sta Printul "
Am luat revista si am vrut sa citesc , dar vinzatorul mia spus sa o procur , dupa sa o citesc . Am dat banii si mam dus repede sa urc in autobus . Asezata pe scaun am deschis revista la pagina 4 unde se vorbea despre Print . Urma sa citesc minciuni sau poate si ceva adevar .
DYLAN POV :
Toti erau cu revistele in fata , citeau si tot citeau . Unii se uitau lung la mine cind am ajuns in fata liceului din parcare . Ma simteam cumva vinovat , dar habar nu am pentru ce sa ma simt vinovat . Am mers catre un tip si iam zis :
- Dami si mie aia sa vad ce scrie .
El imi intinse revista si pleca . Ma rezem de balustrada si ma uit la coperta . Era o poza de amea , foarte naspa . Am deschis la pagina 5 . Era o pagina plina de texte , plina de minciuni .
" Regele sia dat afara din palat fiul . Ne dindui voie sa fie print . "
" O adolescenta s-a dat cu parerea ca e un nesimtit , chiar daca printul va trai in aceste 3 luni la cea mai buna prietena a ei , ea nu e geloasa , ba zice ca se considera buticul pamintului si ce daca e print ? Mai zice ca ar trebui sa fie mincat de dracu si furnici ."
" Chiar daca printul nu vrea sa vorbeasca in fata camerei pentru ca are probleme cu regele . Acesta zice ca tatal lui lar fi amenintat ca daca zice ceva despre fugaritul de acasa , o sa moara cu o moarte cruda . "
-Mincinosilor !
Am strigat tare aruncind la gunoi acea revista . Eram asa de furios . Mai ales Maria , nu cred ca ar putea spune asa ceva . Am intrat in liceu rosu la fata , acuma precis toti ma priveau diferit . Nu mai sunt acel print de acum 5 zile . Idiotii aia de jurmalisti nu mai au despre ce sa scrie ? Mau gasit pe mine ? Macar dear scrie ceva adevar , dar asa minciuni peste minciuni . Ii urasc pe moarte .
Am intrat la sala la care aveam ore . Istoria ceva mai plictisitor nu gasesc . Sa treaca mai repede si ziua de azi . Poate o fi rau sa ajung la casa care practic vorbind imu apartine si mie . Stau si eu in ia ca gazdas .
Am pus capul pe banca si am inchis ochii . Incerchind sa uit cele intimplate . 
................
Scuze ca asa greu am scris si ca e asa de putin , dar sa inceput scoala si e mult de facut teme . Nu prea am timp sa scriu , dar daca va place si considerati ca merita sa scriu mai departe puneti un vot si un com cu pareri . Astept 😘

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum