3

422 22 0
                                    

Dupa ora de matem mam vazut cu Rose pentru a face planul de diseara . Sa vedem dac reusim sa facem proiectul pina la tura mea de noapte . Apoi am mers impreuna la istorie , unde profesorul ne explica cum va decurge excursia noastra la muzeul istoriei din Germania si ne vom duce la taberele unde erau ucisi evreii . Parea ceva interesant . De obicei profu nu ne prea ducea undeva , sau daca mergeam . Ne ducea la locuri unde muream de plictiseara si regretam ca am venit cu el . De data asta trebu de incercat . Plus stam 6 zile acolo , din Marea Britanie nu e asa de lung zborul , totul este achitat de liceu . Trebuie sa accept asa ceva .
- Va rog frumos sa ridicati mina cine va participa , cine a vorbit cu parintii si ei sunt de acord .
Am dat repede mesaj mamei cu toate detaliile , peste citeva secunde mia venit raspunsul .
" Sigur , draga mea , merge si Nick ?"
" Nustiu , nu avem ora impreuna."
Am ridicat si eu mina in sus .
- Bine sunteti in total 27 cu clasa 11 . La esirea din clasa am sa va dau niste documente pe care parintii vistri trebu sa le semneze . Acuma sa trecem la al doilea razboi mondial . Cine crea sa ne spuna cind a inceput si care a fost cauza ?
Iar intrebarile au umplut toata lectia . Eu mam ales cu un 9 ca am raspuns la ceva intrebari . Dupa asta am primit documentul care trebuie semnat pentru plecarea in excursie . Am mers cu Rose la cantina pentru a lua ceva de mincare .
Mergeam pe holul aglomerat ferindune de elevii care mergeau in directia opusa dechit noi.
- La ce ora trebuie sa fii la clubul ala ?
- La 23: 30 trebu sa fiu gata , asta inseamna ca pe la 23:00 trebu sa fiu acolo pe loc pentru a ma pregati .
- Pai dara avem 4 ore sa reusim proiectul la biologie .
- Da sigur .
Am intrat in contina si neam luat cite o portie de paste cu sos si o sticla cu apa . Neam luat locul la masa noastra si am inceput sa ne gindim la ce tema facem proiectul . Era de ales intre 4 teme , credeam ca era dificil , dar pina la urma am ales tema cu fontosinteza la flori . Consider ca e o tema plictisitoare , dar nu aveam de ales .
                          ***
DYLAN POV :
Primele doua ore trecura foarte greu . Aveam impresia ca mai repede mor . Decit sa astept sa treaca lectiile . Am lasat geanta la dulapior si miam luat forma sportiva . Nu imi era a minca de aceia nu am mers la cantina ca toti elevii normali . Am simtimtit telefonul vibrind in buzunarul din spate a blugilor . Era tata .
- Da ?
Am raspuns eu blutal .
- Avem ceva de discutat , esi in fata liceului .
- Nu poate rabda pina diseara ?
- Esi am zis .
Cind lam auzit ca striga . Am lasat totul in vestiar si am esit afara . In fata liceului plin de elevi , era o limuzina neagra , linga ea era tata . Mam apropiat .
- De mult timp tot zici ca vrei sa fii un adolescent simplu , daca iti tot doresti asta , urci acum in masina . Te duc acasa iti iai hainele si vei merge la o familie care are un copil . Vei sta la ei timp de o luna . Daca rezisti macar 2 zile . Vedem ce facem mai departe . Dar pentru inceput mergi si iati cartile din scoal .
- Ce ? Hai ca glumesti .
- Pari sa glumesc , a strigat asa tare ca acum se uita toti la noi .
- Merg la acea familie , doar cu o conditie .
- Care ? Sa fii sustinut de banii mei ?
- Nu , voi fi scutit de incoronare , nu voi putea fi rege in acest palat .
- Vedem cum rezisti .
Am intors spatele si mam dus dupa geanta . In timp ce eseam din vestiar baietii ma intrebau daca nu voi fi azi la antrenament . Raspunsul meu fiind ca ma simt rau si voi nerge acasa .
Am intrat in masina si am continuat tot drumul sa ascult muzica si sa incerc sa resping cererele de mesaje ale fanilor .
Ajuns acasa , am scos din dulap doua genti mari in care am inceput sa pun frumos hainele . Din baie am luat tot ce tine de igiena . Lucrurile personale de pe masa de lucru , au fost puse atent intero cutie . Lucrurile pe care leam hotarit sa le iau cu mine . Leam pus in port bagajul masinei , care urma sa ma duca la acea familie .
Nu era asa departe de liceul in care invat , asta inseamna ca colipilul poate fi mare de liceu sau mic de gradinita .
Am coborit din masina , in fata mea era o casa mica , obisnuita , can visele mele . In fata ei erau plantate niste flori . Veranda era infrumusetata de un leagan cu o perma si o plapuma pe ia . Usa casei era deachisa , iar in rama usei era o doamna tinara . Frumoasa . Undeva 37-39 ani . Am mers si am salutato , mam prezentat . Ia ma ajutat sami duc lucrurile sus in camera care urma sa fie a mea . Era o camera mica , fata de cea din palat . Dar serios la asa camera visam eu . Am pus hainele in dulap . Lucrurile personale leam pus pe masa de lucru , care era chiar linga fereasta , care era acoperita de draperii de un visiniu inchis .
                             ***
MARIA POV :
Dupa ore mam dus la cafeneau de nu departe de liceu . Am lucrat undeva pina la ora 18 : 30 . Trebuia sa mai stau inca o ora . Dar din cauza proiectului am rugat sami se permita mai devreme . Am luat metroul si asteptam sa parcurg 3 statii . Telefonul vibra in geanta .
- Maria , urgent , grabestete la mine .
- Dar ce ...
Nu reusisem sa spun ceva ca inchise telegonul . Chind am ajuns la statia potrivita . Am inceput sa alerg pina la ia acasa . Ajunsa acolo , am inteles , ca ceva grav se intimplase . Erau doar paparazii pe acolo .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum