16

148 14 2
                                    

Marie pov:
In momentul in care stateam in camera lui , in fata lui , la picioarele lui , am inteles ca nu mai am cale de intoarcere . Imi apuca barbia cu degetul aratator si imiplasa un satut mic ,rapid , se retrase si se uita la mine , nu am mai avut rabdare , mam napustit asupra lui cu sarut . El mia scos incet ceaca de pe mine ,fara sa se retraga din sarut .
E un moment in care uiti despre tot , despre toti si nimica nu poate intrerupe nimic . Eram doar el si eu . Doua molecule a doua galaxii diferite , care incearca sa gaseasca i cale , ca aceste galaxii sa faca un univers intreg .
Atent miam dat jos bocanii , apoi mam intors inapoi la sarut , miam strecurat degetele in parul lui , un par atit de moale si catifelat . Se aseza pe pat si ma luat in poala lui . Sarutul era nul magic . Sa imi fi zis cineva jumate de an in urma ca eu o sa ma sarut cun print , era sa ma rid si sa mor de la atita ris . Din pacate miine e ultina lui zi aici , se intoarce inapoi la Palat si nu ne vom mai vedea . Totul se va intoarce la normal . Normal ? Nu voi putea sta nici o secunda pe scaunul scolii stiind ca eu nul voi mai vedea . Mia scapat o lacrima in tip ce buzele noastre erau unite . Se retrase si se uita la mine .
- Esti bine ?
- Nu , nu aunt deloc bine ...
- Tiam facut ceva rau ...
- Nu , doarca mie frica ... ca miine e ultima ta zi aici , te intorci la palat si...
Imi sterse cu degetul lacrimile si ma facu sal privesc in ochi .
- Da , am vorbit cu tatal meu , am hotarit ca ar fi mai bine daca eu nu mas intoarce la palat . O sa ma duc acolo in zilele libere sai vizitez ,dar mia luat apartament aici in oras , sigur va trebui sa ma plimbu in fiecare zi din cartierul blocurilor si caselor . Dar merita ,pentru a te vedea pe tine .
La auzul acestor cuvinte ,lam strins tare de git si nu am mai vrut sai fau drumul . Apoi ochii imi cazu pe ceasul electronic de pe noptiera din spatele lui . Era deja 5 dimineata ,eu peste o ora trebu sa ma trezesc sa merg la scoala .
- E 5 dimineata ?
Se uita si el in spate la ceas .
- Asa se pare .
- Trebu sa merg acasa ...
Am vrut sa am ridic sa plec , dar ma apuca de mina si spuse :
- Ramii aici si miine te duc eu acasa sa iti iai lucrurile si sa te duc la scoala .
- Da ?
- Sigur .
- Bine .
Mam strecurat linga el in pat . Ma cupris in asa fel ca eram cu capul la pieptul lui . Ma sarutat pe crestet si am adormit repede ,foarte repede .
Dylan Pov:
Am deachis incet ochii , eram gata sa sar din pat ca de obicei , dar ceva ma oprit , parul ei moale era pe toata fata mea , dormea pe pieptul meu si ii simteam rasuflarea calda . Mam uitat la ceas era 7 jumate . Am sarutato pe crestet si se foi putin apoi deachise ochii si ma privi .
- Neata !
Cu acei ochi mici si adorabili inca somnorosi .
- Mercuri ,am cele mai naspa ore .
- Hai sa luam micul dejun , sunt sigura ca Rose a facut ceva delicios .
Am coborit din pat si fara sa mai intram la baie am coborit direct jos . In aer plutea acel miros familiar deja ,de omleta cu becon , ceai din ierburi si cafea .
Am intrat in bucatarie , Rose pusese pe masa 2 portii de omleta si o cana de ceai si una de cafea . Cind o vazu pe Marie ramase socata .
- Ce ?Cind ? Cum ?
- Am venit aseara , nam mers acasa ca era mama .
- Aha ,si ai ramas la el in camera ?
- Paii...
- Gata cu intrebariele...
Am intervenit eu ,o sai povesteac pe urma .
- Stai ca mai fac o portie de omleta cu becon . Stii ca azi avem ore grele ,teai pregatit macar ?
- Nu .
- Mai bine stai acasa si spun ca te simti rau si nu poti veni .
- Nu ma pot ascunde de lume, toata viata . O sa merg azi la scoala .
- Cum zici .
In citeva minunte era si omleta ei gata ,am luat micul dejun si am esit repede din casa . Am duso pe Marie la ea , sa pregatit de scoala in timp ce mai vorbeam cu fratele ei deapre niste jocuri video . Am duso la scoala .
Se cobori de pe motor isi dase casca jos si spuse :
- Ne vedem disera .
Ma saruta pe obraz si incepu sa plece , dar am apucato de incheetura minii si am traso la pieptul meu , am sarutato apasat si dupa iam dat drumul . A pasit incet spre intrarea in scoala . In timp ce eu am uracat pe motor si am pornit spre scoala , pina diseara va trebui sa ma gindeac la ea .
Ma uimit prin ceia ca a venit in dimineata asta la mine si sa napustit cu sarut . Nu am crezut ca va fi in stare de asa ceva . Imi place si cred ca totul va fi bine si nimic sa nu ne distrunga .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum