25

112 5 2
                                    

Dupa cina , care abia puteam sa inghit acele paste , toti din jur se uitau la noi , ca la niste pop staruri . Dupa ce urcasem sus in camera mea , miam verificat telefonul , unde aveam un singur mesaj , da , de la Dylan .
" Buna , sper ca la tine si tipul ala de dimineata nu sa creat neintelegeri , sau mai bine spus , el a inteles totul , sper . Vreau sa imi cer iertare pentru tot ... mai bine zis , imi cer iertare pentru ca ma iubesti pe mine asa un bleg , imi cer scuze ca team facut in noaptea asta sa faci ceia ce nu trebuia , nu mai putem schimba nimik , imi pare rau . "
Era un singur mesaj , dar atita durere . Miau dat lacrimile . Nu puteam sa imi revin .
Cind am vazut ca colega intra in camera , mam inchis in baie si cred ca nu am iesit de acolo cam vreo 2 ore .
In seara aceia chiar nu aveam nici un chef sa stau in hotel . Doream sa ies sa ma duc prin oras . Asaca am iesit din baie , miam luat niste haine pe mine si am iesit din camera .
Pe hol nu vazusem pe nimeni . In caz ca cineva ii va zice lui prof , eu ma plimbat in orasul in care ma nascusem si traisem ceva vreme . Cunosteam destul de bine acest oras , incit sa pot sa ies la o plimbare.
Am trecut pe linga casa in care locuisem , era pustie , mama nu a vinduto , in caz ca ne intoarcem in Londra . Am fost pe linga fostul liceu , era intuneric pe acolo , mai ales in casuta paznicului , cred ca pina acuma doarme , nu sia schimbat traditia dea sta sincer la post . Am fost la cafeneaua noastra , de fapt cafeneaua in care obisnuiam eu cu Rose sa mergem , pina eu nu plecasem . Nick tot aici se vedea cu prietenii lui ,cel mai des aici il gaseai gind zicea ca merge sa isi faca temele cu ptietenii . Da isi facea temele , dar avea si o sticla de bere linga carti .
Nu am mers foarte mult ca am ajuns linga casa lui Rose , era aprinsa lumina in camera ei . Am vrut sa intru sa vad ce mai face , dar miam schimbat repede gindul si am mers mai departe . Am mers pina la apartamentul lui Dylan , unde statea cindva , pina nu se mutase inapoi la palat alaturi de familia si sotia lui .
       ***
Nu trecuse repede timpul , dar nici foarte fericit , nu prea aveam asa mare fericire sa revad Londra . Orasul in care totul sa inceput , si tot aici va finisa .
Odata urcata in avion , miam pus drept scop sa uit apsolut totul si sa traiesc din nou feticit . Sa fiu din nou acea Marie pina sa apara Dylan . Sa fiu acea persoana vesela si plina de emotii pozitive .
Brandon a zis ca ma scoate la o intilnire reala cind ajungem inapoi in Chicago . Nu am refuzat , cum am mai spus incepem de la zero .
Am inceput sa fac sport , la sala . Da nu va mirati , nu sunt genul , dar merita sa ma apuc de sport . La liceu totul merge spre bine . Eu si Brandon am iesit la citeva intilniri pina sa intelegem ca mai bine stam in pat acasa si ne uitam la film decit sa iesim din casa . Sigur a doua oara cind ne uitam la film la el acasa , nu prea cred ca tin minte cu ce sa finisat filmul . Sper ca intelegeti ce doresc sa spun .
Totul era perfect .
Dar nu mereu e frumos . Am primit un mesaj intro zi :
"Au o fetita , nu tin minte sincer cum o cheama , uitasem , dar e asa draguta , cu prima ocazie iti trimit poze "
Dar si fara poze mam descurcat sa pling toata saptamina in perna . Era cel mai naspa sentiment din lume .
Eram in perioada examenilor de trecere la colegiu cind am aflat .
De fapt colegiul pe care il doream se afla in Marea Britanie . Un colegiu minunat . Din a 8 imi doream sa ajung acolo . Dar sa vin din Chicago inapoi in Londra , oare se merita ?
Mama a sustinut ca da , eu nu stiam , dar pinala urma am facuto si pe asta . Nu am zis la nimeni , Brandon a zis ca vrea si el cu mine , nu vrea sa traim la o distanta de ocean , dar din pacate nu poate si el ramine acolo . Dar iam promis ca vom vorbi toata ziua si va fi bine , nu ne distrunge noua reletia un simplu ocean .
In gînd bagajele erau deja gata , dar practic inca nu . Mai aveam cred ca inca 10 zile pina plecam , imi doream sa mai stau cu mama, dar cind ma gindeam ca am asteapta casa din londra , voi trai singura , si o voi putea amenaja asa cum doresc eu . Imi bucura inima .
- Hei , sigur nu ai uitat nimic ?
Mama ma intreba a 100 oara deja .
- Nu , mami , gata hai ca pierdem avionul .
Eram in panica .
Dar cind mam vazut asezata in avion vu centura pusa si decolam . Atunci mam relaxat si eu . Am adormit in drum . Insa cind am ajuns , afara ploua ca niciodata .
Nu am lipsit mult , dar sa ajung la 4 dimineata si nimeni sa nu ma intilneasca , asta era cel mai naspa .
Am urcat in taxi , imi era dor de acele strazi din oras . Cind am ajuns in fata casei , am inteles ca nu voi putea sa dorm sama odihnesc dupa drum , dar va trebui sa fac curat in toata casa , dupa la cumparaturi de mers . Multa treaba .
Era mult praf cei drept . Dar mam descurcat repede . Am pus totul la loc , si miam facut o baie . Dupa pe acea ploaie mare am luat umbrela si am mers la cel mai apropiat market . Unde am incarcat doua carucioare de produse . Nici nu ma intrebati cum am dus eu totul acasa .
Insa pofta de o cafea cu gogosi din acea cafenea , nu ma lasa sa ma gindesc la nimic alt ceva . Asaca am hotarit sa merg si pina acolo . Am luat taxi , nu aveam chef sa merg prin ploaie . Am rugat sa astepte , sa nu chem altul .
Am intrat , miam luat doua gogosi cu ciocolata si doua cu fructe de padure , o capuccino . Pina asteptam comanda am auzit 2 voci cunoscute  , ma intorc in spate . Era el , nu , de ce acuma . Miam luat punga cu gogosi si cafea in mina si am incercat sa ies mai repede . Dar cum sa trec eu nevazuta pe linga Rose . Era imposibil .
- Hei , de ce esti aici ? Ce cauti aici ?
- Mam intors , pe citeva zile nu stau mult , scuze dar ma asteapta taxi , vorbim la telefon .
Nici cu Rose nu prea tineam legatura , ea acuma sta mai mult cu Alice si Dylan . Sunt cei mai buni , iar eu am fost ca o jucarie ce sa stricat . Numa ajunsa in casa imi suna telefonul . Era Brandon .
- Hei , frumoaso , ce faci ? Ai aju s ? De ce nai scris ?
- Salut , scumpule , am ajuns bine , dar mam pus direct pe treaba si ma facut curat , cumparaturi . Abia acuma mam intors . Scuze .
- E ok , cum e acolo ? Ai vorbit cu Rose ?
Am tacut putin , apoi am zis .
- Nu , nu  am avut timp , poate o sun miine daca nu voi fi plina de treaba , trebu sa ami iau chestii pentru casa .
- Bine , eu acuma merg sa ma vad cu Nick , neam inteles sa mergem la o bere . Ne auzim mai pe seara , daca nu vei dormi .
- Bine , distractie placuta , la noie e tirziu deja vorbim miine la aceiasi ora . Noapte buna !
- Pa , pa !
Am inchis , mam pus in fata televizorului , am inceput sa privesc ceva film fantazy si sa maninc gogosi .
___________
Buna , da am postat in sfirsit . Eu sper sa va placa . Acesta a fost ultimul capitol . Dar volumul 2 urmeaza . Astept sa imi creez coperta , sa scriu cite ceva si voi posta in curind . Pinaatunci cititi .
Am o carte nou (You&Me) cind aveti timp trageti un ochi si peste ia . Sper sa va placa .
Vam pupat dulce . 💜

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 01, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum