20

72 4 1
                                    

Dylan Pov :
- Tata cum dracu ai putut sa spui sa jurnalisti ca eu fac nunta ? Dar nu ai zis cine e mireasa , in ziua nuntii vor afla ?
- Fiule am facut asa cum trebuie , acum ori o afuci pe fata aia , ori iti dau eu pe cineva din familiile cu care prietenim .
- Cum ? Esti ... iti dai seama ce faci ? Cum sa o aduc din Chicago ?
- Pai dara iti gasim noi , si gata , totul va fi bine .
Mama se baga in vorba .
- Mami , cum sa ma marit cu cineva care no iubesc ? Si nici macar no cunosc . Nunta nu va fi .
- Va fi !
Tata lovi cu pumnul in masa . Se ridica si pleca . In urma lui am plecat si eu . Mam urcat in camera mea . Imi era dor de camera mea mare si patul meu enorm .
Miam despachetat bagajele si am mers sa imi fac un dus , inainte de petrecere .
- Hei , merg si eu la petrecerea lui Alice .
- Vii cu motorul ?
- O sa vad . Ne vrdem acolo .
Mam imbracat si am acoborit jos in gradina cu flori unde mama bea ceai si citea o cartea .
Am sarutato pe obraz .
- Merg la o petrecere , nu voi sta mult . Leam promis baietilor . Te rog zi tatalui ceva .
- Bine , daca ceva imi dai un mesaj .
- Voi lua masina oficiala .
Am mers la poarta , unde ma astepta o masina neagra care urma sa ma duca la petrecere .
Pe drum imi suna telefonul :
- Marie , scumpo ...
- Scumpo ? Tu ce faci acolo ? Faci nunta direct dupa ce eu am plecat ? Cum ? Nu pot sa inteleg .
- Marie asculta , nu eu am anuntat jurnalistii despre asta , tata a facuto . Si trebuie sa o fac urgent . Ori vii tu si vei fi sotia mea . Ori va trebui sa o fac cu o alta fata pe care o aduce tata .
- Jurnalisti ? Eu ? Alta fata ? Dylan eu o sa inebunesc aici . Gata faci ce doresti . Eu nu vreau sa ma bag in familia ta .
- Marie , eu stiu ca tu nu vei veni in Londra pentru asta , dar te rog nu fi suparata ...
- Nu voi veni .
A inchis .
Marie Pov :
Am inchis , si miam ingropat fata in perna si am inceput sa pling , asta era unicul lucru pe care il puteam sa il fac . Nici nu ma puteam gindi cum putea sa o faca , sa se duca sa marite cu alta fata . Il urasc pe moarte . Nu mai suport .
Cred ca lacrimile varsate au fost in zadar . Cind am auzit ca a ajuns mama . Am mers repede la baie si mam spalat pe fata . Apoi am mers sa o salut .
- Camioneta a ajuns , zii lui Nick sa mearga jos sa ajute sa aducem cutiile in casa .
Am mers in camera lui Nick .
- Camioneta a ajuns , hai jos .
O masina mare plina de cutii , plina de lucrurile noastre .
Cred ca au trecut dreo doua ore sa urcam totul sus . Casa era plina de cutii . Am inceput sa repartizam cutiile , cele cu lucturi pentru bucatarie le duceam in bucatarie . Cutiile mele in camera mea . Si asa mai departe .
Era cam ora 11 noaptea cind am mers la dus si mam bagat in pat sa dorm . Urma o zi lunga , la scoala si acasa sa despachetez cutii .
Dimineata inainte de a merge la scoala , am trecut pe linga un non-stop si am luat revista in care era publicat noutatile din Londra .
Am bagato in rucsac si am fugit sa nu pierd metroul .
Era ora de sport cind am luat revista si am inceput sa citesc :
" Regele anunta ca FIUL sau SE MARITA "
Aceste cuvinte se tot repetau in cap in timp se ma uitam cu colegii jucau volei .
" Pina cind nu anuntam cine este aleasa , dar promit ca in scurt timp va afla toata lumea "
Nu stiam ce sa fac , nici nu ma puteam gindi la moment . Am lovit mingea care venea spre mine . Apoi am iesit din sala de sport si mam asezat pe un scaun pe holul liber .
- Hei , printeso , ce faci ?
- Brandon , tu ieri cind miai spus ca Dylan va face nunta si eu voi fi printesa , tu ai stiut de publicatia regelui ?
- Da , de aia si tiam zis , de ce ?
- Eu dupa ore am aflat de ceia ca el face nunta , dar de publicatie azi dimineata . Nu sunt eu aleasa .
- Adica ?
- Uite asa ...
- Domnisoara , ar cam trebui sa va intoarceti la ora si dumitale domnule de ce ati intirziat ?
- Imi pare rau , acuma venim .
Brandon a zimbit profesorului si am intrat in sala de sport .
- O sa fie bine , o sa vezi , printeso .
Dylan Pov :
Eram beat , cred ca nu imi dadeam seama ce faceam . Sau poate da . Dar unicul lucru pe care nu il doream . Era sa il asvult pe tata . Dar miine vor aparea in toate revistele . "Printul a gasit printesa "
O cautam ptin casa , pina nu am gasito in spatele casei , cu paharul rosu in mina .
- Alice , trebu sa iti spun ceva . Noi nu ne prea cunoastem , doar decit relatia pe care am avuto cindva . Pai uite ...
- Dylan esti beat ?
- Pai , eu am nevoie de o sotie , adica cind fac 18 eu trebuie sa am pe cineva linga mine la tron .
- Ce ?
- Si miine dimineata eu astept raspunsul de la tine , sper sa fie pozitiv .
Mam intors si am plecat de acolo . Am luat taxi si am plecat la palat . Acolo ma astepta patul eu mare si moale .
Miine va fi un chin mare . Prea mare .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum