21

68 5 2
                                    

Cu mare greu am deschis ochii si miam ridicat fundul din pat . Eram cit pe ce sa ma impiedic de cartile care erau aruncate pe jos  . Dar cu brio am trecut de ele si am mers la baie sa fac rutina de dimineata .
Mama facea clatite cu banane si capsuni . Delicios . Nu ar incurca o cafea , sa imi revin putin .
Cartile erau deja puse in rucsac . Miam imbracat jeaca groasa de iarna si in picioare miam luat bocanii .
Nick ca de obicei iesea inaintea mea cu 10 min si pleca cu baietii la scoala . In fiecare dimineata baietii din echipa de fotbal vine si il ia si pe fratiorul meu . Fiindca a fost luat si el in echipa .
Eu de exemplu merg cu metroul . De care deja reusisem sa ma satur . Mama nu vrea sa ma duca cu masina fiindca , ea tot intirzia la serviciu . Uneori chiar iesea mai devreme decit noi din casa .
Sa angajat ca secretara . Un lucru minunat . Uitasem unde . Dar nu conteaza .
Am iesit din metrou si repede am alerg spre scoala .
In dulapior miam lasat jeaca si rucsacul . Miam luat geografia si am mers spre sala .
- Neata , printesa care nu a mai devenit printesa !
- Trista istorie , neata , teai pregatit de testu la geografie ?
- Avem test ? Eu am plecat , la nimeni nu zici ca mai vazut azi .
Brandon sa intors pe calcîie si a plecat . Am zimbit usor si am intrat in sala .
- Buna dimineata elevi , asa cum deja de 2 saptamini zic ca veti da test , uite acea minunata zi a sosit ...
In clasa se facu liniste , profesorul nu zise nimic cind marele fugar nu a mai fugit .
- Mai repede , asezativa la loc ! Asa uitativa foile cu test .
Mam uitat pe foaia mea , uh bine ca sunt temele pe care eu le invatasem aseara .
Toata ora Brandon ma tot ciupea de spate sa il ajut . Cum puteam sa refuz la asa copil . Il ajutam cit timp profesorul nu se uita la noi .
Dupa ora ma opri pe hol :
- Mersi , ca mai ajutat , fara tine garantat luam un 4 mare si frumos .
- Nui pentru ce , prietenii se ajuta .
- Mergi in excursie , nu ?
- Excursia asta e unica cale cu care eu pot sa imi revad prietenii .
Se facea excursie in Londra pe 10 zile . Eu si Nick am hoatarit ca ar fi bine sa mergem . Am putea vedea prietenii .
Lui Rose nu iam spus , ii fac o surprisa . Cu Dylan as dori sa ma vad si cu sotia lui . Dupa cite am inteles este insarcinata , dar nu sunt sigura .
Citesc tot ce scrie in reviste despre ei si tot ce spune Rose .
La inceput a fost greu , dar am avut sustinere , care ma ajutat sa trec peste tata drama aceasta .
- Cind ne pornim ?
- Stiu ca la 2 noaptea e zborul , cam la 12 trebu sa fin infata liceului si cu autocarul mergem la aeroport .
- Bine , dupa ore ma duc sa termin bagajul , ca la ora 11 sa fiu gata sa vin la scoala .
- Asa tare iubesti scoala ca vii si noaptea .
Am inceput sa ridem apoi fiecare a plecat in sala sa .
Ziua a trecut foarte repede . Deja eram acasa si mincam cu Nick pizza in loc sa termin bagajul . Mama trebuia sa ajunga deja acasa . Era 8 seara . Ne duce ea la liceu noaptea .
Sper sa fie tot bine in excursie si sa nu omor pe cineva acolo on Londra .
Telefonul imi da de inteles ca aveam un mesaj :
Brandon :
"Printesa isi revede Regele care are o alta Regina "
Am intristat dar am incercat sa evit mesajul si sa merg sa fac bagajul .
- Grabitiva e deja 11 : 45 . Dar noi inca suntem acasa .
- Nick , hai !
Am urcat in masina si mama accelera sa ajungem la timp la scoala . Atitea emotii aveam ca ramineam fara aer .
In fata liceului era un autocar mare care urma sa ne duca la aeroport . Ningea afara si zapada era pina la glezna .
Am pus bagajele in autocar , neam luat ramas bun de la mami si am urcat .
Nick sa dus la baietii lui , care erau la al doilea etaj din autocar , dar eu cautam aici jos un loc liber , dar din scari cineva striga .
- Hei , este aici un loc rezervat urca !
Am mers sus , atitea fețe fericite . Brandon . Ma asezam linga el . Va fi distractiv si plina de aventuri aceste 10 zile .
- Ai mai zburat ?
Lam intrebat eu .
- Da , dar oricum e ca si cum as faceo pentru prima data .
Dupa ce am trecut controlul tot , am dat bagajele . Asteptam sa fil anuntati ca putem urca in avion .
Toti sau asezat pe scaunele indicate in bilet . Dar dupa ce avionul decola si era tot bine . Toti observa ca nu erau foarte pulti pasajeri . Locuri libere erau multe . Asaca fiecare se aseza unde dorisera ei . Eu eram linga fereastra si ma uitam la ocean . Era frumos .
Adormisem si cred ca am dormit tot zborul ca mam trezit de la spusele ca trebuie sa ne punem sentrurile .
Brandon dormea pe scaunul de linga . Nici nu stiu cind a venit aici . Lam trezit .
- Pune centura , aterizam .
- Bine .
Inca putin si Rose va fi cel mai fericit om de pe planeta .

Printul !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum