Anonim said: Więc może zazdrosny Harry i Zayn o Nialla ? :3 (prompt)
Od autorki: No więc, dałam Niall'a z Liam'em, aby Hazz i Zayn, mogli być zazdrośni. Nie dałaś/eś mi dużo szczegółów, mam nadzieję że może być..
Przystanąłem, czekając na mojego przyjaciela Zayn'a, który zaczął mnie nawoływać. Zacząłem tupać nogą, po czym sprawdziłem która jest godzina. Za 5 minut zaczynały się zajęcia. Gdy przyjaciel w końcu do mnie dotarł, uśmiechnąłem się do niego słabo. Miałem dzisiaj wyjątkowo zły humor. Gdy wstałem dzisiaj rano, postanowiłem sprawdzić przed wyjściem do szkoły mojego facebook'a. Jak się okazało obiekt moich westchnień - Niall, znalazł sobie chłopaka. Był nim Liam Payne, kapitan drużyny koszykarskiej. Niall nie krył się ze swoją orientacją. Z tego co wiedziałem zawsze chodził ze sportowcami, czyli moje szanse spadły poniżej zera. Bo jeśli chodzi o wychowanie fizyczne, to jestem całkowicie w tym beznadziejny, Zayn raczej też.-Hej, Hazz.
-Cześć Zi. Jak tam? - wzruszyłem tylko na to pytanie ramionami, za chwilę się dowie.
*
Przystanąłem obok Zayn'a, który z szokiem wymalowanym na twarzy przyglądał się całującemu Niall'owi i Liam'owi. W tym momencie moje serce ( Malika zapewne też ) rozpadło się na kawałeczki. Miałem ochotę podejść do nich, oderwać Niall'a od Payne'a i przywalić lewym sierpowym. Liam nie zasługiwał na Niall'a. Oni byli całkiem różni, nie wiem nawet o czym mogli rozmawiać.
-Już wiem. Kurwa, zniósłbym każdego tylko nie jego.. Ludzie. Jak ja byłbym z Niall'em to nawet bym się nim z tobą podzielił, jakkolwiek głupio to brzmi. -powiedział Zayn patrząc na całującą się parę z niesmakiem.
-Tsaa..