Eksik Parça -36-

1.7K 158 158
                                    

Levy McGarden

Mağazadaki mesaimiz bitmek üzereyken Bisca elimize bir davetiye tutuşturmuştu sevinçle.

"Haftaya düğünümüz var! Hepinizi bekliyorum!"

"Mağaza kapalı olacak değil mi? İşimiz yok zaten. Kesin geliriz." dedi Erza.

"Demek siz bile evleniyorsunuz ha?" dedi Mira. "Patronlarım olduğunuz için elimden gelen tek şey tebrik etmek. Eve gidince Erzayı döverim artık."

Bisca anlamadığı için kaşlarını çattı.

"Boş ver." dedim başımı sağa sola sallarken. "Sorunlu zamanlar geçiriyor."

"Anlıyorum." dedi Bisca. "Biz çıkıyoruz şimdi. Yarım saat sonra siz de çıkarsınız."

Hepimiz başımızı salladık. Dükkan kapanmak üzere olduğundan müşteriler azalıyordu.

"Ben eski sevgilimi arayıp canını sıkacağım." dedi Mira bitkin adımlarla giderken. "Sonra bana kızacak. Telefonu kapatmam hakkında konuşma yapacak ve ben telefonu kapatmayacağım. Bir süre sonra yüzüme kapatacak. Dükkanın işlerini siz halledersiniz."

"Ne kadar güzel bir ilişki..." dedi Lucy arkasından şaşkınlıkla bakarken.

Hafifçe kıkırdadım Miranın arkasından. Hala bu dönemi atlatamamıştı. Laxusla çok hayalleri vardı. Birden terk edildiği için hala kendini toparlayamamıştı.

Yavaş yavaş çıkmaya hazırlanıyorduk. İşler bitmişti zaten. Ben de kutsal görevimi yapmaya karar verdim ve telefonla konuşan Mirayı dinlemek için bir yerlere saklandım. Zaten evde de durmadan arıyordu. Biz de işi gücü bırakıp onu dinliyorduk ki kendisi de rahatsız değildi bu konudan. Çünkü asıl rezil olmaması gereken kişiye karşı binlerce rezillik anısı vardı.

"Merhaba!" dedi sevinçle telefona.

Cidden Miranın ruh hali Laxusla konuşurken çok değişiyordu. Tüm sinirini atıyor ve neşeli bir şekilde konuşuyordu. Sanırım içindeki tüm pozitif enerjiyi Laxusa harcıyordu.

"Ne demek sen kimsin?" dedi sinirle karışık bir şekilde. "Hala numaramı kaydetmedin mi sen?! Her gün seni arıyorum Laxus. Artık numaramı ezberleyeceksin yeter kaydet numaramı."

Bir süre Laxusu dinledi.

"Bir iri kiydidirim. Bilmiyor muyum seni? Kaydetmeyeceksin. Neyse şimdi daha önemli bir şey var. Bisca'yla Alzack evleniyor biliyor musun?"

Laxus konuştu yine. Konuşması bittiğinde Mira gözlerini devirdi.

"Bilmediğini ben de biliyorum."

Şu telefonu hoparlöre alsaydı da dinlemek daha rahat olsaydı keşke.

"Bisca bile evlendi. Onların evleneceğini tahmin eder miydin hiçi? Ben etmezdim."

Yeniden gözlerini devirdi.

"Onu bildiğini de biliyorum. Şimdi kesin bir sürü hazırlık yapacak. Kuaför bul, düğün salonun son hazırlıklarını yap, davetiye çıkar-"

Miranın sesi Laxusun bağırmasıyla kesilmişti. Hatta öyle ki Mira telefonu kulağından uzaklaştırmıştı.

"BANA NE LAN BANA NE!"

Ben bile net duymuştum sesi. Mira sinirli bir nefes aldı.

"BAĞIRMASANA!"

Adımlarımı hızlıca ters yöne çevirip oradan uzaklaştım. Birbirlerine sinirlenmişlerdi ve bu birazdan mağazanın alev alacağını bile gösteriyor olabilirdi.

Eksik ParçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin