Juvia Lockser
Başımda ötüp duran telefonumun sesiyle uyandım bugün. Yarışma yarındı. İyi bir uyku çekmeye karar vermiştim oysaki. Üzerimde yatan Levy'yi uyandırmamaya çalışarak telefonumu aldım elime. Erza Levy ve ben salonda yerde yatmıştık. Ama şu an Erza yoktu. Telefonumun sesi tekrar yükseldiğinde bildirimlere baktım. Tahmin ettiğim gibi gruptan gelmişti.
Fairy Tail Yarışma Grubu
Müdür Makarov: Çocuklar bu akşam tüm yarışmacılar toplanacağız. Son gün olduğu için detaylı bir konuşma yapacağım. Akşam altıda hepiniz okulun önünde olun.
Müdür Makarov: Ayrıca Erza ve takımı son iki gündür hiçbiriniz okula gelmiyorsunuz. Neden?
Sevimli Şeytan: Erza hasta oldu Müdürüm. Hepimize bulaştı dolayısıyla. Okula iyice yayılmaması için gelmiyoruz.
Aşk Rakibi-1(N): Jellal de hasta ama o her gün okula geliyor.
Otoriter Melek: Sana soran oldu mu Natsu?
Aşk Rakibi-1(N): Kendine çok güveniyorsun. Dövüş benimle Erza.
Aşk Rakibi-2(G): Natsudan Erzaya bir meydan okuma. Erzadan cevap ne olacak?
Erza kapıya uçan tekme atarak salona girdi.
''Bu çocuk beni deli ediyor!'' diye bağırdı.
Onun arkasından Lucy girdi. Erzadan daha sakindi.
''Ne tesadüf!'' dedi ve koltuğa oturdu.
Bu gürültüden dolayı Levy de uyandı. Hepimiz telefonda olunca telefonunu aldı eline. Telefonumdan ses gelince Erzanın cevabını verdiğini anladım ve ekrana baktım.
Otoriter Melek: Pekala fazla özgüveni olan çocuk. Kabul ediyorum. Bu akşam. Saat beşte. Okulun önünde.
Aşk Rakibi-1(N): Tamam Erza. Yenildiğin zaman seninle dalga geçmeme kızmayacaksın değil mi?
İsmi Gray Olan İnanılmaz İnsan Evladı: Yenilmeye doymuyorsun değil mi alev beyinli?
Aşk Rakibi-2(G): Bu akşam beşte hepimiz okulun önündeyiz.
Meyve Aşığı Kitap Kurdu: Erzanın zaferini kutlamak için.
Aşk Rakibi-3(L): Bilemiyorum. Natsu gazla çalışan biri. Eğer şimdi gaza geldim derse işler değişebilir. Ama yine de Erza kazanacak.
Aşk Rakibi-4(J): Scarletin atakları genelde taktiksel oluyor. Natsu ise Allah ne verdiyse daldığı için Scarletin kazanması muhtemel.
Aşk Rakibi-2(G): Natsunun kazanmasına ihtimal bile vermiyorum.
İsmi Gray Olan İnanılmaz İnsan Evladı: Natsu beni bile yenemedi. Titania'yı nasıl yenecek?
Aşk Rakibi-1(N): Takım arkadaşlarımdan desteğimi aldığıma göre hazırım.
D.K.B. Mavis: Hepiniz emin misiniz gençler? Bahisleri alıyorum.
Her Yere Geç Kalan Güzellik: Bahis toplayan bir disiplin kurulu başkanı...
Sevimli Şeytan: Welcome to Fairy Tail Lisesi.
Aşk Rakibi-1(N): Ben acıktım. Hadi görüşürüz.
Aşk Rakibi-1(N) çevrimdışı
Sevimli Şeytan: Biz de yemek yemedik. Levy kalk hadi sofrayı hazırla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Parça
RastgeleFairy Tail Lisesinin başarılı başkanı Jellal Fernandes, karizmatik gülümsemesinin arkasındaki gizemli geçmişiyle, İki oyla başkanlığı kaçıran rekabetçi başkan yardımcısı Erza Scarlet, kendinden emin bakışlarının arkasında geçmişte yaşadığı kayıplarl...